net van strand ! Help:) voor mijn date!

18-08-2012 18:17 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Lees al een tijdje mee en nooit gedacht dat ik ik hier om hulp zou vragen . Vandaag naar het strand geweest met aantal vriendinnen, was geweldig. Kom er zo'n waanzinnige leuke vent tegen , mijn dochtertje van 7 en die van hem ook 7 hebben heerlijk gespeeld. Mijn vriendinnen zeiden al, die is zooooo leuk :):):) ! Hebben de hele ochtend lopen kletsen en samen met de meiden en hun mannen geluncht. Ik wilde niet te laat naar huis gaan i.vm. de verwachte file...Hij vond dat een heel goed idee , vroeg me een hapje te gaan eten met de kinderen. Nu werd het echt spannend:), mijn maag draaide...zoooo leuk is hij:). Sorry als ik overdrijf . Mijn vriendinnen zeiden DOEN :0, wat ikzelf ook al wilde... Ik woon vlakbij het stranden hij woont in de buurt. Vanochtend was ik met d emmerden meegereden dus kwam goed uit dat hij me vroeg:). Wij met de kinderen naar de parkeerplaats, hij zei : heb wel een kleine auto dus we moeten even de spullen stouwen. Komen we bij de parkeerplaats , gloedje nieuwe Porsche .Ik deed maar of het normaal was, ... hij bracht ons naar huis en binnendoor reden we langs zijn huis... kast van een villa.... Nu komt hij om half 8 ons weer halen... wat moet ik ?:):) ben zo zenuwachtig... Hij is zoooo leuk en geen woord gezegd over zijn status... Kom zelf ook uit een redelijk gezin dus beviel me wel dat hij niets en niets gezegd heeft over hoe goed meneer het wel heeft. En hij ziet er nog waanzinnig uit... wat moet ik aan ? Heb al zes jurkjes uit de kast gehaald... En mijn dametje vindt het geweldig omdat haar dag ook helemaal leuk was! Bestaat er toeval , vanochtend werd het alleen dagje strand ? Zo nerveus...sorry
Gewoon uit leggen dat je nerveus bent?

succes
Leuk. Veel plezier vanavond.
Dat ene jurkje natuurlijk! Haha klinkt geweldig, doe gewoon een leuk jurkje aan waar je je lekker relaxed in voelt. Anders denk je de hele tijd zit het nog wel goed ofzo?

Succes!! Word vrolijk van dit soort berichtjes!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wat leuk!!!

Veel plezier hè! Gewoon een simpel jurkje aantrekken.
Veel plezier!!!

En gewoon iets aandoen waar jij je lekker in voelt!
Niet zeuren, genieten
Wat klinkt dat als een geweldige dag Elise! Man klinkt ook leuk en alles lijkt dan in elkaar te passen als ook jullie kindjes het goed met elkaar konden vinden. Hop onder de douche en die zomerse vampjurk aan de rest gaat vanzelf. Geniet!
Ohhh wat leuk! Spannend zeg. Geniet ervan!
heb 2 jurkjes nu ... , mijn dametje moet er ook natuurlijk top uit zien!:)

Nu de hakken nog:):):).... En al die vriendinnen die aan de lijn hangen, whatsapp staat niet stil..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt ..... Bestaat het dan?;) Pff, wat bazel ik....
nog 67 minuten .....
Wattttt leuk!!!! Gewoon aandoen waar je je het lekkerst bij voelt!

Ennnuuhhh laat ff weten hoe t was!!!
Ha! Ik word zelfs een beetje nerveus van je. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en kom je nog vertellen hoe het was?

Zucht.........
Hahahaha, heerlijk zulke topics.
Wat leuk voor je!!!! Proberen niet teveel te zenuwen en gewoon te genieten! Veel plezier!
Ha ha rustig aan, jezelf zijn dat vindt hij vast een verademing.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat leuk om te lezen dit! Veel plezier straks.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Veel plezier!
Never give up hope.
Wat leuk Elise! En spannend:)

En jullie hebben elkaar al goed kunnen bekijken, zo op het strand. Dus trek iets aan waarin je je op je gemak voelt.

Veel plezier. En laat ons vooral niet te lang in spanning over hoe het is geweest.
Geniet ervan. En leuk dat de het tussen jullie meiden ook zo goed klikt. Die zullen ook voor een beetje afleiding zorgen als je erg nerveus bent in het begin.

Overdag was het ook gezellig, dus hup mooie jurk en schoenen aan en gaaaaan! Heel erg veel plezier in ieder geval en houd ons op de hoogte
Leuk! Veeeel plezier
Leuk, leuk! Genieten!!
Even update , de meiden zijn klaar. Dochterlief plaatje en moeder ook denk ik als ik zo in de spiegel kijk. Stukje boven de knie is mijn jurkje , netjes maar toch heeeeel vrouwelijk. Nog nooit op auditie geweest met mijn dochter, hij ook niet denk ik maar:). Pff, tel echt de minuten af... gaan even spelletje doen met met mijn dametje , anders word ik helemaal gek.... Lijk wel een puber , ga gewoon nar een heerlijke dag aan het strand een hapje eten met een waaaaanzinnige leuke man die daar net als ik was.....Wat maak ik het mijzelf lastig, dit is de gewoonste zaak van de wereld. Tot vanavond... in elke geval de dag is al helemaal leuk!
Wat leuk! Ik word zo vrolijk van dit topic!

Trek iets aan waar je je prettig in voelt! Haar opsteken, mascara en lippenstift opsmeren, fijne hakken aan en geniet!

Heel veel plezier!
Wat een superleuk topic! Heel veel plezier, lekker genieten hoor, en houd ons op de hoogte. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven