Niet blij met kado van man en kinderen

10-05-2020 11:49 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg🤣)

Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).

Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.

Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.

Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.

En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
JobEva schreef:
10-05-2020 12:10
Wij doen ook niet aan moederdag..... commerciële onzin.... Vergeet nooit dat mijn moeder een elektrisch mes kreeg. had mijn vader gekocht. Sinds die tijd is moederdag afgeschaft.

Vind het leuker spontaan verwent te worden. Wat regelmatig gebeurd.
O ja, hier ook een verhaal. Mijn moeder heeft ooit een nieuwe soeplepel en pannenlappen gekregen. Ik weet nog dat ik en mijn vader daar ook nog gezellig voor geshopt hadden. Daar was ze toen helemaal niet blij mee en ik verdrietig want het was met liefde gegeven.
Wat een ontzettend fijne/goede juwelier! Die heeft je man dan in ieder geval wel goed uitgekozen ;-)
Wat een goede oplossing. Snap ook dat man teleurgesteld is en zich misschien een beetje schaamt dat hij de smaak van zijn vrouw zo slecht kan inschatten. Geef 'm ergens een complimentje over, beetje z'n ego weer strelen, hij bedoelde het toch lief?
-Shifty- schreef:
14-05-2020 13:50
Of de ketting bewaren voor Vaderdag ..

:rofl:

Fijn dat de juwelier er zo in stond! Je bent nu helemaal blij dat je het gezegd hebt zeker!
Fijn opgelost.

En ach ja, snap ook wel weer dat man inmiddels wel een beetje klaar is met dat hele cadeau, dus dat hij verder niet meer zo enthousiast is zou ik hem niet aanrekenen.
Super!!!

Gewoon naar de juwelier gaan en hun laten helpen iets moois uit te zoeken.. ze kunnen je echt wel goed adviseren en dan kan je het meteen om proberen!

Top!
Wat fijn dat de juwelier zo professioneel en coulant is! Ik houd zelf ook van fijne sieraden, ik ben smal gebouwd en grove kettingen staan me niet. Ik zou dan ook teleurgesteld zijn als ik zoiets zou krijgen, al is het nog zo lief bedoeld. Maar gelukkig is het opgelost!
leeuwinnetje27 schreef:
15-05-2020 14:24
O ja, hier ook een verhaal. Mijn moeder heeft ooit een nieuwe soeplepel en pannenlappen gekregen. Ik weet nog dat ik en mijn vader daar ook nog gezellig voor geshopt hadden. Daar was ze toen helemaal niet blij mee en ik verdrietig want het was met liefde gegeven.
Ja als kind snap je daar niks van, dus dat heeft je moeder niet goed aangepakt, maar eerlijk: wat een stom cadeau zeg. Hoe komt je vader er op.
menta wijzigde dit bericht op 16-05-2020 08:01
4.20% gewijzigd
Divamommy, fijn dat het opgelost is zo!

Ik heb ook een keer dit meegemaakt. Kreeg van mijn man toen een dikke schakelarmband ( geschikt voor man met brede bouw, dikke spierballen zeg maar) met gravering erin. Veel te en grof en te groot dus. Had hij online besteld. Hier kon het dus niet opgelost worden.

Heb het toen wel gelijk gezegd hoor, kon er echt niet blij mee zijn.
Sindsdien gaan we samen naar juwelier. ;-)

Zag dat er discussie ontstond over overleggen over cadeau of zelf iets verzinnen/ uitzoeken.
Ik vind dat als het voor je partner is je best kan overleggen over wat wel/niet mooi is. Ik wil hem een plezier doen, dan wel ik wel graag met iets aankomen wat zijn smaak is.
Moezewoes schreef:
15-05-2020 13:10

Vind het niet echt lief of gezellig dat hij nu geen zin meer heeft om mee te gaan wanneer je iets anders uitzoekt
+1
Ik vind het kinderachtig van je man.
menta schreef:
16-05-2020 07:36
Ja als kind snap je daar niks van, dus dat heeft je moeder niet goed aangepakt, maar eerlijk: wat een stom cadeau zeg. Hoe komt je vader er op.
De eerste keer dat ik zelf een cadeau uitzocht, heb ik schoonmaakdoekjes uitgezocht :-) Dat vond mijn vader prima want ik had het helemaal zelf bedacht. Mijn moeder vond het zo schattig, dat ze nu nog in het plastic in de kast liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven