Niet blij met kado van man en kinderen
zondag 10 mei 2020 om 11:49
Hallo,
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
)
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
Ik heb voor moederdag een ketting gehad van mijn man en kinderen. Alleen ik vind hem echt niet mooi... ik hou van subtiele fijne sieraden alleen deze ketting is totaal het tegenovergestelde van mijn stijl. Het is een hele grove ketting waarin hun namen gegraveerd staan, al zie je dat totaal niet. Ik vind hem echt totaal niet mooi staan ook bij mezelf, ik ben zelf best wel fijn gebouwd en heb een smalle nek (ja lekkere uitleg
Maar ik voel me nu zo ondankbaar, heb ook maar niet gezegd dat ik er niet blij mee ben want hij kan niet meer geruild worden ivm gravering en ik weet het prijskaartje (helaas).
Dus eigenlijk zit er niks anders op dan hem dagelijks te dragen, ik ben iemand die nooit echt wisseld van sieraden en hij weet dat ook.
Ik wou het even van me afschrijven en hoop dat jullie misschien ook eens zoiets hebben voorgehad of hoe jullie er mee om zouden gaan.
Dus kom maar door met jullie verhalen over zulke dingen.
En nee hoef geen commentaar dat ik ondankbaar ben want believe me ik voel me er echt klote door..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
vrijdag 15 mei 2020 om 14:24
O ja, hier ook een verhaal. Mijn moeder heeft ooit een nieuwe soeplepel en pannenlappen gekregen. Ik weet nog dat ik en mijn vader daar ook nog gezellig voor geshopt hadden. Daar was ze toen helemaal niet blij mee en ik verdrietig want het was met liefde gegeven.
vrijdag 15 mei 2020 om 21:39

zaterdag 16 mei 2020 om 07:28
zaterdag 16 mei 2020 om 07:36
Ja als kind snap je daar niks van, dus dat heeft je moeder niet goed aangepakt, maar eerlijk: wat een stom cadeau zeg. Hoe komt je vader er op.leeuwinnetje27 schreef: ↑15-05-2020 14:24O ja, hier ook een verhaal. Mijn moeder heeft ooit een nieuwe soeplepel en pannenlappen gekregen. Ik weet nog dat ik en mijn vader daar ook nog gezellig voor geshopt hadden. Daar was ze toen helemaal niet blij mee en ik verdrietig want het was met liefde gegeven.
menta wijzigde dit bericht op 16-05-2020 08:01
4.20% gewijzigd
zaterdag 16 mei 2020 om 07:50
Divamommy, fijn dat het opgelost is zo!
Ik heb ook een keer dit meegemaakt. Kreeg van mijn man toen een dikke schakelarmband ( geschikt voor man met brede bouw, dikke spierballen zeg maar) met gravering erin. Veel te en grof en te groot dus. Had hij online besteld. Hier kon het dus niet opgelost worden.
Heb het toen wel gelijk gezegd hoor, kon er echt niet blij mee zijn.
Sindsdien gaan we samen naar juwelier.
Zag dat er discussie ontstond over overleggen over cadeau of zelf iets verzinnen/ uitzoeken.
Ik vind dat als het voor je partner is je best kan overleggen over wat wel/niet mooi is. Ik wil hem een plezier doen, dan wel ik wel graag met iets aankomen wat zijn smaak is.
Ik heb ook een keer dit meegemaakt. Kreeg van mijn man toen een dikke schakelarmband ( geschikt voor man met brede bouw, dikke spierballen zeg maar) met gravering erin. Veel te en grof en te groot dus. Had hij online besteld. Hier kon het dus niet opgelost worden.
Heb het toen wel gelijk gezegd hoor, kon er echt niet blij mee zijn.
Sindsdien gaan we samen naar juwelier.

Zag dat er discussie ontstond over overleggen over cadeau of zelf iets verzinnen/ uitzoeken.
Ik vind dat als het voor je partner is je best kan overleggen over wat wel/niet mooi is. Ik wil hem een plezier doen, dan wel ik wel graag met iets aankomen wat zijn smaak is.

maandag 18 mei 2020 om 17:30
De eerste keer dat ik zelf een cadeau uitzocht, heb ik schoonmaakdoekjes uitgezocht