Niet terugsmsen is geen interesse hebben

26-05-2008 22:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch? Wat mij betreft wel. Als jij iemand een excuus geeft om te smsen en diegene vind jou leuk dan doet ie dat toch, en anders is hij gewoon niet so into you.. Ik wil toch even weten hoe jullie hierover denken.
Bedoel je dan: helemaal never nooit niet terug smssen of mailen of bellen of of of (dat lijkt er inderdaad op dat iemand niet zo heel geïnteresseerd is) of bedoel je dan: niet dezélfde dag nog terug smssen. Want daar hebben sommige mensen misschien ook wel gewoon helemaal geen zin in zónder dat het betekent dat ze je niet leuk vinden.
Ja, inderdaad dat is zo. Geen reactie is ook een reactie.

Je schrijft een beetje raadselachtig, kan je misschien duidelijker maken wat er speelt? Jij hebt hem je nummer gegeven en hebt hem iets gestuurd of net niet, je hoopte dat hij iets ging sturen?
vriendlief smste eerst ook niet terug... is immiddels vriendlief en weet nu dat hij gewoon niet DURFDE te smssen omdat hij erg dyslectisch is.... dus als een man iemand niet direct terug smst betekent dat niet per definitie dat ie niet geinterresseerd is...vind ik
Hoelang heb je niets gehoord na je smsje?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou hij smste eerst (niets bijzonders schoolgerelateerd) maar dacht ik laat ik eens een leuk smsje er op terug sturen (met een vraag erin want als je geen vraag stelt krijg je helemaal niets terug) en daar kwam geen reactie op. En een keer eerder had ik ook een leuk smsje daar kwam geen reactie op, en op een leuk mailtje ook niet. Op school doet ie voor de rest normaal, houd me continue in de gaten (weet wat ik lees zonder uberhaupt naar de titel te kijken..) dus ik weet het even niet meer.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 19:56
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik moet zeggen dat ie voor de rest op school ook niet echt veel actie onderneemt behalve mij nauwlettend in de gaten houden.
laat hem gewoon even wennen aan het idee actie te ondernemen, als hij je leuk vindt zal hij het wel doen.

bovendien kun je ook zelf echt een initiatief nemen als het te lang duurt, waarom niet ?

misschien is hij wel te verlegen...vind die dat stiekem wel heel leuk.
Ik ben niet echt van het initiatief nemen, behalve (voor mijn gevoel overduidelijk) flirten. En je werkt continue met elkaar samen, mocht hij geen interesse hebben of keihard nee zeggen dan kan dat de hele sfeer vergallen. Maar aan de andere kant is het bijna zomervakantie dus waarom ook niet?:P Alleen nog ergens een flinke dosis lef vandaan halen..
Ja het is natuurlijk makkelijk gezegd maar waarom kwel je jezelf zo in Hemelsnaam? Trek je stoute schoenen aan. Zeg, goh school is al bijna over dit jaar, afscheidsborreltje ergens drinken? Het enige nare wat kan gebeuren is dat hij nee zegt. Nou dan heb je de hele vakantie om lekker om te kijken op terrassen of stranden naar andere jongens. Gewoon doen. En je zult verbaast zijn hoe leuk het kan aflopen. En anders kom je hier weer klagen en dan hebben we weer 100 tips wat je verder kan doen.
Haha nou ik zal mijn best doen! Ik zal morgen even een afscheidsborrel gaan regelen en dan hou ik jullie op de hoogte van alle verdere ontwikkelingen:)
Sterkte, ik weet hoe eng het kan zijn maar denk aan de andere versie, nog heel lang in onwetendheid verblijven. Of het kan een leuke zomer worden met hem, of een leuke zomer zonder hem. Maar wel een leuke zomer zonder dat je zit te piekeren of hij je ook iets leuker vindt. Dus doe, hoe eng ook. In het naarste geval hier uitjanken en erna met alle andere tips weer verder op zoek, anderzijds, wie weet staat je een mooie zomer te wachten.

We horen het wel.
als ik niet terugsms betekent dat eigenlijk altijd dat ik geen interesse heb... en de mannen snappen dan vaak de boodschap want ze laten dan ook nooit meer iets horen...

als ik een man sms, en ik krijg niks terug, ben ik helaas zo dat ik het niet zo maar opgeef en vaak in een dronken bui nog een smsje stuur, waar ik dan meestal ook niks op terug krijg... terwijl ik dan ook wel weet dat hij just not into me is... (terwijl ze me wel het idee gaven into me te waren... mannen en hun mixed signals... zucht...)

hoor vaker van vriendinnen dat ze dan toch daarna nog een keer een sms sturen, terwijl ik van mannen merk dat als ze geen reactie krijgen, ze daarna zelf ook nooit meer iets sturen...
lijkt me wel ja, geen sms terug=geen interesse,

maar uitzonderingen daar gelaten, vorige week sms gehad van oud vriendje voor samen eten, maar wil terug mailen(wat ik dus steeds vergeet) ipv sms, en dat vergeet ik dus steeds, dus 10 dagen niks laten horen, maar wel zin in etentje.....dus er zijn uitzonderingen (luie, chaotische mensen...)
Ik vind niet dat geen reaktie automatisch geen interesse betekent. Sommige mensen hebben het druk, zijn met 10 dingen tegelijkertijd bezig etc.

ik vergeet ook wel eens een sms terug te sturen, maar dat wil niet zeggen dat het me niks interesseert.
eensch
Ik vergeet dat zo vaak, dan ben ik met hele andere dingen bezig.... Maar misschien heeft hij een prepaid tel en is zijn beltegoed op?
Ik weet het er zijn genoeg excuses te verzinnen waarom hij niet terugsmst, maar op een gegeven moment raken die op. Ik kan hem wel een handje boven het hoofd houden of gewoon zeggen next... Genoeg mannen! Al is het wel vervelend dat ie 's nachts continue mijn dromen verstoord:P
Voortaan niet meer smsen, gewoon bellen, weet je meteen waar je aan toe bent. Je hoort en leest het zo vaak dat dingen fout lopen door miscommunicatie door te smsen, zelfs in de relaties.
Ik sms eigenlijk ook bijna nooit terug, en dat betekent dan niet per definitie dat ik diegene niet leuk vind, ik vertel altijd in het begin al aan de jongen die mij leuk vind van: reken niet op smsjes enz znz...ik heb namelijk een hekel aan smssen dat gepriegel. ik mail liever of bel of zie hem liever in het echt ! doordat ik dat al meteen eerlijk zeg, krijg ik geen scheve gezichten, ik krijg nog steeds wel de smsjes alleen ik stuur niet terug hahahaha meestal alleen de noodzakelijke smsjes van als de tijd veranderd of als ik vertraging heb en het word iets later.

Ik weet natuurlijk niet of je het durft ? maar zou je het niet gewoon kunnen vragen van hey (zijn naam) vind je de smsjes niet zo leuk ? of vind je mij niet leuk ? ofzo ? kijk dan weet jij wel waar je aan toe bent, en word je ook niet meer in je dromen gestoord.

Succes wat het antwoord ook zal zijn, je word er zowiezo wijzer van.
.
quote:Ienimimi schreef op 27 mei 2008 @ 11:18:

Ik ben ook zo'n schijterd met sms'en. Soms kan ik er een uur mee bezig zijn..en dan nog niet versturen! whahahahaha!!! Ik heb echt een allergie voor dat..ookal vind ik iemand nog zò leuk!

Een uur.. veel vrouwen op dit forum mogen in hun handen knijpen als felbegeerde man "pas" na een uur terugsmst.

Ik zit overigens op het moment met een soorgelijk dilemma, maar krijg tegelijkertijd flashbacks van allerlei misverstanden die er in mijn leven al tijdens prille liefdes zijn ontstaan door miscommunicatie. Vaak kwam het later toch goed. Ergens geeft dat me nu ook weer hoop .
Ik begrijp overigens wel waarom die helderziende haar advertentie juist aan het Vivaforum heeft gekoppeld. Die zit natuurlijjk als een vis in het water met al die vrouwen die willen weten waarom hij niet terugsmst.
quote:pink11 schreef op 27 mei 2008 @ 12:15:

Ik begrijp overigens wel waarom die helderziende haar advertentie juist aan het Vivaforum heeft gekoppeld. Die zit natuurlijjk als een vis in het water met al die vrouwen die willen weten waarom hij niet terugsmst.

Ik heb ook iemand van mijn werk die ik wel leuk vind. Ik stuur dus ook wel eens een sms naar hem, hij reageerde daar niet of heel kort op en idd meestal pas na een uur... Totdat ik het er een keer met hem over had en wat blijkt.. meneer heeft een laag zelfbeeld en heeft het idee dat niemand op zijn smsjes zit te wachten!!! Nu reageerd hij wel meteen en vaak binnen 10 min.

Even for the record, ik vind hem leuk, maar zal geen relatie met hem beginnen omdat mijn relatie van 14 jaar net over is(een maand) en ik daar dus niet op zit te wachten, maar een sms terug geeft me wel een goed gevoel, zo van, ik mag er best nog wel zijn!! Heb trouwens ook geen idee of hij me wel leuk vind, ik geniet er gewoon van!!
anoniem_65642 wijzigde dit bericht op 27-05-2008 14:21
Reden: stomme d's en t's
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven