Niet verliefd?

26-11-2019 21:14 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_393049 wijzigde dit bericht op 23-12-2019 06:08
0.00% gewijzigd
Ruud0191 schreef:
27-11-2019 23:31
Er vragen wel eens wat mensen naar ons en dan geef ik een normaal antwoord terug en dat weet zij ook.
Maar wat er inhoudelijke allemaal door haar verteld is dat blijft tussen ons.
Dus mensen uit haar intieme kring vragen dat aan jou ? En zonder dat ze van de hoed en de rand weten zeggen ze stuk voor stuk “ jaaaa, bindingsanst. “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
27-11-2019 23:36
Dus mensen uit haar intieme kring vragen dat aan jou ? En zonder dat ze van de hoed en de rand weten zeggen ze stuk voor stuk “ jaaaa, bindingsanst. “ ?
Nee ik bedoel dat mensen gewoon wel eens vragen hoe de situatie tussen ons is. Omdat we al een tijdje aan het daten waren en ze zich af vroegen of dat we al iets hadden samen.

Bindingsangst kan ook later ontstaan door een slechte ervaring/gebeurtenis tijdens een relatie.
Ruud0191 schreef:
27-11-2019 23:41
Nee ik bedoel dat mensen gewoon wel eens vragen hoe de situatie tussen ons is. Omdat we al een tijdje aan het daten waren en ze zich af vroegen of dat we al iets hadden samen.

Bindingsangst kan ook later ontstaan door een slechte ervaring/gebeurtenis tijdens een relatie.
wie zegt dat?
Ruud0191 schreef:
27-11-2019 23:41

Een tijdje ? 6 dates.

Volgens mij heb jij last van het “ schiet-ik-over-syndroom “.
Ruud0191 schreef:
27-11-2019 23:07
Ik kan zeker tegen kritiek. Ik probeer jou alleen duidelijk te maken dat ik er met haar op een heel normale en fatsoenlijke manier over heb gepraat en dat we onze meningen en belevingen hebben bedeeld van beide kanten.
.
Afbeelding
blijfgewoonbianca schreef:
27-11-2019 23:43
Een tijdje ? 6 dates.

Volgens mij heb jij last van het “ schiet-ik-over-syndroom “.
incel?
S-Meds schreef:
27-11-2019 23:49
incel?
Incel zoekt eicel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven