Nieuw geluk

23-11-2009 19:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Relatie uit en de tranen stromen, maar zoals altijd: na regen komt er altijd zonneschijn!

Iedereen is welkom!

Dit topic is gestart door het groepje dat in het topic: "Intens verdrietig" schreef over de 'break-up', relatieproblemen, nieuwe liefdes en het 'vernieuwde' contact met hun exen.
Bloemetje, het feit dat je 27 bent, is ook wel een beetje aan je naam te raden. Tenminste, ik ging ervan uit dat de laatste twee cijfers je geboortejaar weergaven
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 27-11-2009 16:38
Reden: kan niet meer zonder typo's schrijven... pff einde van de dag/week...
% gewijzigd
Ssstt.. Minoutje! Verpest het nou niet Nee hoor, ik wist het nog. En dat jij niet zo lang geleden 25 was geworden. Toch?

Maar ik vroeg dat omdat ik inderdaad wel dacht dat hij dan 30/31 zou zijn. En op die leeftijd nog zo gaat stoken en uitlokken vind ik echt kinderachtig. En als ik jou was, was ik er waarschijnlijk nog veel harder op ingegaan… Goed dat je hem weer geblokkeerd hebt, hij hoort niet meer bij jou mooie leventje. Zie je wel, heb je alles weer goed op een rijtje. Huisje, baan (hoe gaat het daar nu mee trouwens? Hebben ze nog iets voor je kunnen regelen?) en een leuke man. Ik ben trots op je

(..)

Fijn dat jullie het niet raar vinden. Soms denk ik: waarom denk ik daar nu nog aan? Dan voel je weer zo’n steek in je onderbuik, als je verhalen hoort.

(..)

Mooi nummer Minoutje. Die tekst is inderdaad passend.

Did I say that I need you?

Did I say that I want you?

Oh, if I didn’t now I’m a fool you see

No one knows this more than me.

As I come clean.

Dat is de tekst toch?
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 17-05-2011 21:59
Reden: details
% gewijzigd
roosje: uhm ik heb een tijdje geen contact met hem gehad toen het uit was, en dat meisje heeft maanden geduurt, tis denk ik nu 3/4 jaar uit. Waarvan twee periodes van geen contact. En uhm het is gestopt met dat meisje zo voor de zomervakantie ergens, weet niet meer goed.

En nee je bent niet raar! Ik kan het me helemaal voorstellen dat het ergens dan toch steekt!!!

Ikke: wat leuk weer van jou te horen!!! En dat het zoooo goed gaat, hurray:)!!! Echt super, het klinkt echt heel goed!! Geniet ervan!

Bloemetje: ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als jou hoor!!! Ik heb ook de neiging om kinderachtig terug te gaan doen als iemand kinderachtig tegen mij doet!! Mjah anders begrijpt je ex het misschien ook niet! Pest hem lekker terug zou ik zeggen!!!

Minoutje: bedankt voor je reacties! Ik weet ook niet goed wat te doen! Gewoon genieten van vrienden, familie en alles! En even wat afstand nemen. En lief van die fransman van je, die tekst!!!!

Ja krijg vandaag smsje van ex of ik soms krabbels op zijn hyves heb weggehaald. Nee dus, ik kan wel op zijn hyves en in zijn mail. Alleen nog nooit gedaan!!! Zal ik ook nooit doen! Dat ene meisje controleerde hem op die manier wel vreselijk, nu moppert die al als ik zeg dat ik gewoon iets op zijn openbare hyves heb gelezen. Voorheen nooit een probleem en nu, meteen paniek bij hem......

Maar goed nu lekker bij mijn ouders, de doggies en mijn zusje!!!
Dames, ik heb weer even bijgelezen. Wat een ontwikkelingen allemaal weer zeg.

@ Minoutje: Jee da's een hele omschakeling voor je zeg, weer voorzichtig aan het proberen met fransman. Ik vind het heel sterkt van je dat je gewoon je gevoel volgt. Jij bent de enige die kan inschatten in hoeverre hij oprecht is, en als jij er vertrouwen in hebt en inderdaad ziet dat hij zo ontzettend zijn best doet en dat hij nu doorheeft waar het mis ging... dan begrijp ik je beslissing best.

Denk dat het raadzaam is om gewoon zo nu en dan even voor jezelf (of met hem samen) na te gaan waar je staat. Zo nu en dan evalueren. Is denk ik wel goed om te voorkomen dat je onbewust in oude patronen vervalt.

Ik hoop echt zo dat het nu beter zal gaan tussen jullie. Keep us posted!!!

@ Roosje: Meis, wat super knap van je dat je zo rustig en rationeel over je ex kan praten. Jij gaat ook met grote sprongen vooruit zeg!! :D En probeer zoveel mogelijk te genieten van het contact met de date-meneer. Niet teveel verwachten, gewoon lekker je ding doen, dan kan het alleen maar meevallen

@ Raiden: Lastig hoor die situatie tussen jullie. Eigenlijk verandert er weinig naar mijn idee. Maar ik lees ook terug dat ook voor jou een relatie met hem nu ook geen goed idee is? Probeer zo eerlijk mogelijk tegen jezelf te blijven. Wat voor verwachtingen heb je nog, waar hoop je nog op, en hoe reëel is dat? Kan je dit soort dingen wel met hem bespreken?

Ik vind wel dat je heel sterk overkomt, knap hoor, dat je zo veel begrip voor zijn situatie blijft opbrengen. Kijk alleen wel uit dat je je eigen wensen niet wegcijfert he?

@ Bloemetje: Voor jou één advies: knal die infantiele ex maar eens lekker van msn en Hyves enzo af!! Dit is niet goed, voor niemand. Dit kost allemaal zoveel negatieve energie, dat is zonde joh. Op naar de volgende man jij * Geeft Bloemetje een vriendschappelijke schop onder haar kont*

Zucht, en ik zit nog even na te zeveren haha.Lieve Lekkere Leuke Man kwam onverwacht na zijn werk nog even een hapje eten. Hij kwam zomaar zelf met het voostel, en dat terwijl hij vanmorgen nog hier was...

Nu is hij naar zijn hometown, Stappen met vrienden en ik ga zo ook lekker de kroeg in om al mijn vrienden weer even te zien. Ik vind dat we goed bezig zijn. Heerlijk!
Het is echt grappig. Ik zit hier op de bank in mijn oude nieuwe huis. Het huis staat op zijn kop, het is een zooi, de gordijnen zijn eraf want er hangt afdekplastic, het laminaat is vandaag gelegd maar de plinten zitten er nog niet op, boven zijn nog betonnen vloeren en het is zo enorm stoffig! Maar zodra ik met mijn laptop en een kopje thee op de bank zit en hier op het forum ben, dan voel ik me thuis Bedankt meiden
Aww minoutje, dat klinkt fijn. Je oude nieuwe huis. De plek waar je ooit gelukkig was en nu weer gelukkig gaat worden. Heerlijk hoor. Fijn dat je weer meer 'happy' klinkt, dat verdien je.

anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 27-11-2009 23:48
Reden: ik kan het ook nooit goed doen :-p
% gewijzigd
quote:MiNouTje schreef op 27 november 2009 @ 23:01:

Het is echt grappig. Ik zit hier op de bank in mijn oude nieuwe huis. Het huis staat op zijn kop, het is een zooi, de gordijnen zijn eraf want er hangt afdekplastic, het laminaat is vandaag gelegd maar de plinten zitten er nog niet op, boven zijn nog betonnen vloeren en het is zo enorm stoffig! Maar zodra ik met mijn laptop en een kopje thee op de bank zit en hier op het forum ben, dan voel ik me thuis Bedankt meiden Super schattig!
Hey meiden,

even een egopost van mijn kant!!! De krabbels tussen mijn ex en iemand anders zijn flirterig en dat doet auw!! Ik wilde niet meer op zijn hyves kijken, maar ik moest van hem kijken wat die in zijn blog had staan! Nja en dan lees je de rest ook he! Maar goed ik vind het flirten helemaal niet leuk:p!!!! Doe ik het ook, maar anders:p!!! Ik zeg niet dingen als ik mis je nu al! Nou weet ik dat mijn ex een grote flirt is! Maar goed ik heb hem toch even gesmst! Misschien niet slim. Maar ik wilde hem even vertellen dat ik het moeilijk heb de laatste dagen en waarom. En dat ik hem niet wil remmen in iets, maar dat dat wel moeilijk is voor me! Hopelijk laat die wat van zich horen, zo niet nja dan niet:p!!!

Maar goed ik vind het vreselijk dat ik de laatste dagen lijk te blijven hangen. Voorheen bleef ik voor mijn gevoel niet hangen en ging ik op mijn eigen manier verder. Maar de laatste dagen heb ik dat gevoel niet meer! En ik weet niet waarom ik het kwijtgeraakt ben! Zal wel een dip zijn!!

En ik zie een toekomst samen, dat wil ik ook! Maar nu, nee het is er de tijd niet voor en dat weet ik.

Het is echt lang geleden dat ik huilbuien heb gehad:s!!

En Minoutje ik snap helemaal wat je bedoelt met je thuisvoelen!!! Ik ben echt zoo blij voor je!!!!

Fijn weekend meiden
Raiden, dat is inderdaad niet leuk! Logisch dat je je daar rot onder voelt. En dat mag ook best hoor! “Mis je nu al?” Dus ze hadden afgesproken? Wat ik mij afvraag is, dat hij haar dan waarschijnlijk gewoon als leuk voor een keertje ziet he? Want hij lijkt me niet zo gek dat hij zich nu weer in een serieuze relatie wilt storten als hij niemand vertrouwd. Lekker makkelijk zo’n meisje scoren via hyves. Zucht. Schaam je niet dat je hebt gesmst hoor. Wat heb je eigenlijk gezegd? En heeft hij al wat laten horen? Lastig dat je gevoel zo blijft hangen, het komt over alsof je nu graag met hem verder wilt en weinig geduld meer hebt en dat is logisch hoor. Je wilt gewoon iets meer duidelijkheid, want deze onzekerheid lijkt mij erg zwaar. Natuurlijk weet je in je hoofd wel dat dit niet het goede moment is en het niet gaat werken als je nu een relatie zou beginnen met hem, maar een beetje hoop zou wel prettig zijn lijkt me. Huil maar lekker hoor. Logisch dat deze gevoelens je opbreken

dankjewel voor je lieve post roosje!!!

Het meisje kent die van werk, hij werkt nu tijdelijk ergens anders vanwege zijn blessure en daar kent hij haar van. Ze spreken of smsen mekaar verder ook niet. En tja hij is single en dat leuke flirten enzo is juist het leuke aan single zijn. Ik denk ook niet dat die iets serieus wilt hoor! En ik heb gesmst wat ik voel en dat ik hem niet wil remmen! Maar heb ook weer gesmst dat die het moet negeren en dat als hij eerlijk geen toekomst meer met mij ziet of iets dergelijks hij het mij moet laten weten. Ik kan nou wel telkens over mijn onzekerheden beginnen vragen wat die wil etc. Maar dat weet ik en ik hoor het vanzelf wel als het verandert.

Ik duw hem op deze manier ook alleen maar weg!!! En eigenlijk wil ik nu nog geen relatie, maar wel die zekerheid dat hij op mij wacht:p!!! Stom he want dat kan ik niet van hem vragen. En als hij het zou doen dan beperk ik hem juist weer.

Blegh:p

Hij heeft niet gereageerd, mjah heb ook gezegd dat alleen te doen als die het niet meer zag zitten! En hij is druk vandaag dus!! Het is mannenweekend he:p!!!

Ik weet wat ik moet doen, hem helemaal loslaten en niet half! Alleen dan is er kans op een toekomst samen! Of een toekomst alleen of met iemand anders!!!

Jullie zijn allemaal wel supermeiden!!
Zo, ben ik weer. Zoals altijd weer het weekend thuis, gaap. Maar gelukkig genoeg tijd om jullie verhalen te lezen

Hoe gaat het nu met je Raiden? Heb je hem nog gesproken? Je ziet hem verder niet dit weekend toch? Jammer dat hij blijkbaar dacht dat jij op hyves een krabbel had verwijderd, lastig dat hij het verschil niet zit tussen haar en jou, maar ja, dat is iets waar hij nu aan moet werken he?

Lijkt me trouwens niet leuk dat je eigenlijk bij alles wat je doet moet nadenken of je er goed aan doet…Of het smsje wel kan, of je hem niet teveel pusht als je bij hem bent etc.

Hopelijk weet je zelf ook snel wat je wilt, dat is nu ook belangrijk he? Wat wil je? Hem loslaten? Of doorduwen? Dat klinkt misschien raar, maar je weet vast wat ik bedoel.

@ Ikke: dank je dat je mij knap vind, maar toch voelt het soms erg lastig dat ik nog aan hem denk. Niet dat hij continu in mijn hoofd zit. Ergens ben ik bang dat onze relatie een leugen was, hoewel ik natuurlijk beter weet. (..) Hij was mijn beste vriend, dus ik gun hem het beste, echt waar. Ik zie nu ook wel dat hij niet het beste voor mij was en ik niet voor hem.

Ik doe mijn best om te genieten hoor Ik zit dagenlang thuis, werkloos, verveeld En dan is het fijn om wat van hem te horen. :-D

Hoe was je avondje uit? Wanneer zie je je LLLM weer?
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 20-05-2011 13:30
% gewijzigd
Tadaaaaaaaaaaaa daar bent ik weer

Zo brunette als ik af en toe ben vergat ik gewoon dat mijn geboortejaar inderdaad bij mijn naam staat , maar goed ik zit dan ook niet op deze planeet momenteel.

Roosje, wat jij hebt , daar heb ik ook nog steeds last van hoor. Zag van de week dus ook een foto van hun 2 voorbij komen. Dan heb ik het liefste dat ik naar mijn nieuwe lover toevlucht en allerlei sexy fotos van ons ga maken en daar hem mee confronteren hoe kinderachtig ik af en toe ben verbaas ik mezelf over, maar goed ... de gedachte is wel leuk.

We hebben ook zoveel leuke herinneringen, maar die worden wel kapot gemaakt door alles waar ik doorheen ben gemoeten. Mijn nieuwe lover zei van de week dat ik zo snel in de verdediging schoot... zoals een grapje wat hij maakte over dat ik hem stalkte toen ik even op zijn hyves keek, ging gelijk vol er tegen in. Dat heb ik overgehouden van mijn ex, moest mezelf altijd verdedigen, wat ik deed, en waarom en hoe... dat sloopt een mens heel erg.

Raiden, wat zit jij in een lastig parketje zeg, en vooral die klote hyves he. Dat is gewoon rotmateriaal.Denk dat het wel onschuldig geflirt is. Ik maak die opmerkingen ook heel vaak tegen mijn mannelijke collega 'goh heb je me gemist joh?' enz., maar daar zit niks achter.

Ikke, dank u voor die persoonlijke trap onder mijn kontje, die had ik net even nodig. Wordt er inderdaad niet vrolijk van en het is beter dat ik die ex van me nooit meer spreek. Zeker nu ik een leuke nieuwe lover heb gevonden die wel de moeite waard is.

Minou, geniet van die momenten die je momenteel hebt, heerlijk gewoon toch?

Wat raiden zegt: jullie zijn ook echt topmeiden. Heb zoveel steun (en nog steeds) aan jullie gehad.

Vind het alleen jammer dat we nooit meer iets gehoord hebben van Fienewiep.

Ga vandaag doorbrengen bij mijn nieuwe lover en vanavond uit eten, morgen ga ik weer aan het werk na 6 dagen ziektebed te hebben gehad. Heb een baan tot eind januari tot die persoon weer terug komt. Baal er zo van....
Goedemorgen dames. Ik ben voor een zondag behoorlijk vroeg uit de veren Maar was gisteren zo moe dat ik op tijd mijn bed in ben gegaan. Ook wel eens goed voor me.

@ Raiden: Lijkt me verdomd lastig om zulke krabbels te lezen van je ex. Ik kan er niet meer zinnigs over zeggen dan Roosje heeft gedaan. Zij heeft het allemaal heel mooi verwoord. In ieder geval een voor jou.

@ Roosje: Natuurlijk denk je soms met weemoed terug aan je ex, da's heel logisch. Zelfs ik heb dat, terwijl ik toch echt wel heel fijn bezig ben met de LLLM (die houden we erin ) Maar ik vind het gewoon erg mooi om te lezen dat je inziet dat het tussen jullie niet was wat het zou moeten zijn en dat je niet rancuneus bent naar hem toe (en dat terwijl hij toch best wat plurkenstreken heeft geleverd) Ik denk dat jij echt heel goed bezig bent dametje! Wel vervelend voor je dat je zoveel thuis moet zitten... ik hoop dat jij heel snel een leuke baan vind. Ben je nog fanatiek op zoek?

@ Bloemetje: Graag gedaan hoor En jij moet je inderdaad gaan focussen op de nieuwe man. Leuk dat je vandaag bij hem bent. Geniet ervan meissie!

Ik heb gisteren heel wat gesmst en gebeld met de LLLM. Op een gegeven moment hadden we bijna weer afgesproken dat hij naar me toe zou komen, maar we zijn een keer 'verstandig' geweest Hij is thuis gebleven en heeft met vrienden afgesproken, want die ziet hij tegenwoordig ook wat minder (gek he? hihi) En ik ben op tijd mijn bed in gegaan, want ik was flink moe en beroerd van het uitgaan vrijdagavond en het werken gisteren (is oook geen goede combi) Ik heb zo het vage vermoeden dat hij vandaag of morgen wel weer hier is... haha
quote:bloemetje11282 schreef op 29 november 2009 @ 08:37:

Vind het alleen jammer dat we nooit meer iets gehoord hebben van Fienewiep.

Ik heb nog wel van haar gehoord (prive-bericht via de 'vriendenknop'; kunnen jullie ook doen...!). Zij vond het - net als ik - te moeilijk om hier nog veel te lezen en te schrijven.

Ik lees wel mee hoor, af en toe.

Hier gaat het redelijk. Ex-lief is niet in beeld. En dat doet pijn. Maar geeft ook rust.
Hey meiden,

Ikke: klinkt heerlijk tussen die lover en jou!!! Je bent echt helemaal verliefd he!!!

Bloemetje: hoe was je dagje met je lover!!!? En ik denk inderdaad ook dat het gewoon wat geflirt is, maar leuk is anders:p!!!

Roosje: ga jij nog weer afspreken met jou meneer? Wel een beetje leuk weekend gehad?

Hey Chris: Leuk weer wat van je te lezen!! Balen dat het pijn doet dat je ex niet in beeld is! Ik vind je nog steeds een knappe dame!!! En hopelijk doet die rust je goed! Jammer dat het voor Fienewiep ook zo confronterend is! Ik snap het wel! Ik vind het ook moeilijk dat hier op het forum en de mensen om me heen druk bezig zijn met nieuwe liefdes, terwijl ik niet goed weet waar heen te moeten! Maar ik wil het te graag weten en ergens is het denk ik goed voor me om te lezen!!!!

Ik heb gisteren een leuke dag gehad met mijn beste vriendin en diens vriend!! En savonds met mijn zusje onze favoriete serie gekeken!

Mijn ex heeft verder weinig laten horen van het weekend, ik ook trouwens! Ik had zoiets ik sms pas als hij smst:p!!! Gelukt! Maar hij was en is nog steeds geirriteerd door mijn smsje. Zal zich wel weer geremd voelen erdoor! Misschien zie ik hem vanavond. Hij dacht van wel! Maar als hij nog geirriteerd is verwacht ik van niet! We zijn weer afstand aan het nemen en daar wordt ik erg verdrietig van!! En juist als ik verdrietig ben wil ik bij hem zijn! Heb nog steeds mijn huilbuien, er komt denk ik nu alles uit van de afgelopen weken. Maar goed ik ga deze week zien hoe die op me reageert irl! Ik ben duidelijk weer te dichtbij gekomen!

dikke knuffel
Heel lang getwijfeld, maar ik heb toch besloten om maar te reageren. Voor Christiane (en anderen die het moeilijk vinden om dit topic te openen) Ik begrijp heus wel dat jullie het moeilijk vinden om dit te lezen, maar je kiest er toch echt zelf voor om het te lezen. Als je het gevoel hebt dat je het niet aan kan, raad ik aan om deze topics gewoon niet meer te openen. We hebben onze verhalen al verplaatst om jullie zo min mogelijk te kwetsen en te belasten. Vind het gewoon een beetje jammer dat het keer op keer gezegd moet worden. Misschien klinkt het hard, maar we proberen allemaal op onze eigen manier vooruit te komen. Soms zit je vast en weet je niet meer wat je moet, op zo’n modderig kruispunt, vast en vol twijfels. En soms komt er opeens iets op je pad die je mee trekt, weer de goede kant op. Of je weet je zelf los te rukken van die lastige situatie.

Ik sta nu zelf ook met één been vast en durf niet zo goed vooruit te stappen. Als ik dan verhalen van Bloemetje en Ikke lees denk ik bijvoorbeeld: dat wil ik ook, zo heerlijk verliefd zijn, maar ik vind het niet moeilijk om te lezen. Natuurlijk is mijn situatie anders, maar verstandig is misschien om je zelf niet te veel te kwetsen door dit soort verhalen te lezen. We gunnen jullie allemaal het beste en ik hoop oprecht dat jullie je snel weer beter voelen. Hopelijk komt dit een beetje netjes over… En eigenlijk hoop ik dat jullie dit niet eens lezen

@ Bloemetje: Jullie zijn nou eenmaal op een rot manier uit elkaar gegaan. Ik kan me voorstellen dat je die neigingen hebt hoor, maar je weet dat je al het beste wraak hebt genomen door gelukkig te worden. Je mag tevreden zijn met wat je hebt. En die negativiteit moet je uit je leven bannen, dus zeker ook die irritante ex. (..) De mooie herinneringen moet je gewoon onthouden en bewaren. Maar je moet niet vergeten dat hij niet bij je hoort en dat er genoeg negatieve kanten waren, vooral aan het einde natuurlijk. Pas dan kan je later terugkijken naar de relatie zonder haat, maar ook zonder verdriet.

En hopelijk kan je leren om dit als een nieuwe start te zien. In de zin van dat je geen dingen gaat vergelijken. Het is een andere man, een andere 'relatie', een ander persoon.

Hoe was het etentje trouwens?

@ ikke: Dank je wel :-) Ik doe mijn best. Ik vind het inderdaad lastig dat ik thuis zit, voel me een beetje nutteloos. Bovendien wil ik graag verhuizen, maar zonder baan gaat dat lastig. Ik reageer wekelijks op ongeveer 5 vacatures, zit bij uitzendbureaus en detacheringsbureaus, maar er is gewoon weinig werk, en ik heb pas een jaar werkervaring. Hopelijk komt het snel weer goed.

En…was LLLM nog langsgekomen? En waar woont hij nu trouwens? Omdat hij eerst samenwoonde met die ex, maar nu lijkt hij vooral bij jou te zijn, klopt dat? Heeft hij al een eigen huisje?

@ Raiden: wat lastig dat hij dat smsje toch een beetje moeilijk vond en dat hij er door geïrriteerd raakte. Heb je hem verder nog gesproken? Wat had hij gesmst dan? Kan je leven met afstand nemen?

Ik vind het wel goed dat je nu eindelijk goed huilt. Altijd alle gevoelens opkroppen is vaak niet goed voor je. Wanneer ga je hem weer zien? Hopelijk blijkt het allemaal wel mee te vallen. Dikke
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 20-05-2011 13:31
% gewijzigd
Ben het met Roosje eens, begin me ook heel erg te irriteren. Je gunt iemand anders toch ook gewoon het geluk? en af en toe heb ik het idee dat ik juist doorga en dat het eigenlijk verboden is en ik nog moet rouwen om mijn ex.

Tuurlijk doe ik dat nog op mijn eigen manier. Zoals iedereen dat hier op zijn eigen manier doet.

De ene gaat snel door een ontmoet iemand anders, de ander gaat door en doet dit alleen. Als we allemaal hetzelfde zouden zijn in onze emoties en in dingen verwerken, dan was het een saaie boel geworden.

Vergeet niet dat wij allemaal stuk voor stuk hele sterke vrouwen zijn.
He meiden,

Even voor de duidelijkheid. Ik vind het juist leuk om te lezen dat een deel van jullie zo gelukkig aan het worden is. Dat geeft mij ook weer hoop voor de toekomst.

Jammer dat jullie geirriteerd raakten door mijn berichtje. Ik dacht er goed aan te doen om te melden waarom Fienewiep niet meer kwam, maar heb er niet bij stil gestaan dat het ook anders kon overkomen.

Voor mijzelf was het vooral confronterend om in 'mijn topic' wat ik eigenlijk (zoals eerder gezegd) niet zo zeg nog veel te moeten lezen en schrijven. Daarom ben ik inderdaad blij dat jullie het verplaatst hebben. Maar ik ben op dit topic dus regelmatig te vinden. Ik lees niet alles, maar wel veel en leef dus erg met jullie mee. Want ook ik vind dat we door de loop der maanden wel een band hebben opgebouwd en ik zie jullie dus als forumvriendinnen (of klinkt dat te groots). Veel schrijven vind ik alleen moeilijk, maar ik leef dus zeker mee.

Maar sorry als het dus anders overkwam. Dat was zeker niet mijn bedoeling.
Hey,

even voor de duidelijkheid ik snap Chris moeite met het lezen helemaaal!!! Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind,integendeel!!! Ik vind het juist goed om te lezen, ook voor mezelf!!! Ik wilde gewoon even laten weten dat ik Chris snapte!!!!

Enn ikke raak echt helemaal de kluts kwijt. Hele weekend meneer afstandelijk en nu is die er speciaal voor mij!!!:s Echt hij is nog steeds ietwat afstandelijk, maar stukken minder, en hij is toch maar voor mij gekomen. Echt ik ga deze jongen nooit volledig begrijpen!!! Vraag me af of ik werkelijk ooit zou weten wat ik ermee aanmoet,zucht
Toch iets verkeerd begrepen. Ik begrijp wel degelijk dat het moeilijk is en was ook zeker niet geïrriteerd. Ik wil jullie niet kwetsen of lastigvallen met positieve verhalen. Ik vind dat jullie je goed moeten voelen. Chris, wat ik bedoelde is dat je je zelf pijn doet door hier te kijken. Lieverd, neem weer even wat rust voor jezelf, vergeet even het geluk van anderen. Er komt vanzelf een moment dat je het wel aan kan

Raiden, wat lastig van je ex. Hij was/is bij jou? Misschien dat je smsje ook wel overkwam als dat je afstand wilde nemen en hij besefte dat hij je nog gewoon graag wil zien, ook al weet hij nog niet wat hij wilt? Ik hoop in ieder geval dat je kan genieten van de momenten samen.
Hey Roosje:

ik kan wel genieten hoor! En tja snappen zal ik hem nooit denk ik!

Hoe is het met jou verder? Nog afgesproken met die jongen?
aaaaaaarrrrrrrrggggggg ik word een beetje moe! ben t helemaal zat. Wat voor stom wicht ben ik dat ik er niet eens tegen kan dat meneer naast me op en neer loopt te krabbelen, zover ik zie gewoon onschuldig.

En ik, wat doe ik, ik wordt verdrietig, kan me niet concentreren etc. Zucht

Ik wordt er niet goed van dat me dat zoveel doet!

Loslaten, loslaten, loslaten, loslaten
Sorry Raiden, ik formuleerde weer verkeerd.

Ik vind het logisch dat je je zo voelt hoor, je moet niet denken dat je stom bezig bent. Die gevoelens zijn ook zo lastig. Je wilt bij hem zijn, maar ook afstand nemen. Je bent gewoon zo overduidelijk gek op hem, die kan je niet zomaar loslaten. En die gevoelens dus ook niet. Ook niet die soort van jaloezie die je krijgt als je hem ziet krabbelen met dat andere meisje. Hoe gaat het vandaag met je dan?

Met mij gaat het de afgelopen dagen weer wat minder en vooral vandaag. Ik heb heel snel de laatste berichten van mijn ex gelezen. (..) Gisteren zeiden mijn ouders nog dat het een eikel was, dat hij mij zo’n pijn deed en alleen maar iemand heeft gezocht die wel voor hem kon zorgen. Maar tegelijkertijd zeiden ze dat ze het jammer vonden dat ik geen contact meer had met die ouders. Ik herinner mij de tranen van zijn moeder nog en haar laatste woorden: “Ik zie je vast snel weer”. Maar dat is niet gebeurd en nu weet ik niet wat er met ze is gebeurd. En hoe zij in deze hele situatie staan. Soms doet het gewoon pijn he? Dan vergeet je even al je sterke kanten en zak je weer even in. Over een paar uur voel ik mij vast weer beter.

En mijn crush. Pff… ik zie hem sowieso een hele maand niet. Hij zei dat hij het wel prettig vond dat ik begreep dat hij druk was, maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op. (..) Want ik vind hem leuk, maar vind het doodeng en durf niets te voelen. Ik ben gewoon een beetje zwak vandaag ;)

Hoe gaat het met jullie?
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 20-05-2011 13:34
% gewijzigd
Hey Roosje:

wat balen dat het met jou ook even niet lekker gaat! En zo tegen de feestdagen ga je juist je ex missen denk ik. En is het geen optie om een keer bij zijn ouders langs te gaan? Zo te horen had je een goede band met ze en ik denk dat zij het ook wel leuk zouden vinden. De ouders van mijn ex hebben mij toen gezegd dat ze me niet kwijt wilden maar dat als contact houden te moeilijk was ze dat zouden begrijpen. Of is het denk je te confronterend om ze te zien? Of houdt je ex dat tegen? Ik zou het gewoon doen als ik jou was!

En je crush, ik krijg het idee dat je hem leuk vind, maar dat je niet goed weet of je hem leukleuk vind. Ben je er nog niet klaar voor, of vind je hem gewoon een leuk jong en niet meer?

En je bent niet zwak, je voelt je gewoon even niet goed!!!! En dat is helemaal niet zo gek!!!!

En bij mij is het er gisteren allemaal uitgekomen. Ik wilde het verborgen houden voor mijn ex, mjah dat jong weet meteen dat er wat is. Dus ja even goed gehuild, hij heeft me getroost. En gezegd dat die beloftes heeft gemaakt en ik hem daarin moet vertrouwen! Als in dat die eerlijk naar me zal zijn, hij me niet zal gebruiken etc etc etc. En dat hij snapt wat het met me doet, en dat hij het moeilijk vind om dat te negeren omdat die om me geeft. Daardoor wordt die ook beperkt. En dat voor hem contact verbreken geen optie is, hij ziet me te graag!

Kortom ik moet ophouden met zeuren en vertrouwen op zijn eerlijkheid! En zien wat er gebeurt!

Hij loopt me er nu lekker mee te plagen....En hij neemt helemaal geen afstand meer dus!!
En ik word jaloers op hem, hoe kan hij mij zo makkelijk loslaten, terwijl het bij mij nog met ups en downs gaat? Ik wil dat hij verdwijnt, ik wil het verleden en het verdriet vergeten, gewoon niet meer bang zijn om weer mijn hart open te stellen aan leuke dingen. Ik lijk zo voorzichtig nu. Zo angstig. En dat hoort niet bij mij. (..) Ik weet gewoon dat die moeder gek op mij was. We zaten urenlang te praten. Ik zei nog tegen mijn ex: “Als je het uitmaakt, prima, dat is tussen ons, maar je vergeet dat er zoveel meer mensen met onze relatie te maken hebben. Familieleden, vrienden.” Hij nam ze allemaal mee naar zijn kant (van het verhaal) en in zijn nieuwe leven... (..)

Over mijn crush, geen van beide. Ik ben juist bang dat ik die grens van leuk en leukleuk aan het overschrijden ben. Niet dat het erg is, maar ik weet niet hoeveel ruimte ik nog heb ik mijn hart, ik heb drie dramatische breakups meegemaakt en het kost zoveel moeite om je telkens weer kwetsbaar op te stellen.

Nu reageren op jou Raiden Wat fijn dat je je gevoelens weer kon uiten. Dat voelde vast prettig. Al je frustraties en verdriet opkroppen is ook niet goed he? Fijn dat hij eerlijk is. En je zeurt niet hoor, ik kan me voorstellen dat dat zo voelt. Vertrouwen is inderdaad belangrijk. En dat plagen en gekke dingen doen, klinkt goed. Geniet ervan ;)
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 20-05-2011 13:35
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven