Nieuw hier

29-03-2011 23:57 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ben op viva.nl gekomen omdat ik meerdere serieuse problemen heb en ik heb niemand waarmee ik hierover kan praten.

Even een korte introductie. Ik ben een man van bouwjaar 1967, ik noem mezelf hier NEPASX (frans voor niet en x staat voor gemiddeld) wat in houdt dat ik mezelf niet een gemiddelde man vind.

Het probleem waar ik nu mee zit is dat ik van mijn vrouw houd, maar hevig verliefd ben op een ander, waarom moet het leven zo moeilijk zijn en mag je niet van meerdere vrouwen houden? Deze verliefdheid duurt nu al 2 jaar en wordt alleen maar sterker. Mijn vrouw kent deze vrouw ook goed en gaat ook erg graag met haar om, als familie zeg maar, zo een goede band! Nu heb ik mijn verliefdheid nog steeds voor me kunnen houden, maar mijn hele ziel en zaligheid schreeuwt dat ik mijn gevoel moet volgen. Als ik dit ga doen, weet ik zeker dat ik mijn vrouw verlies. En het is alles behalve zeker dat mijn verliefdheid beantwoord wordt. Behalve mijn vrouw te verliezen, zal ik ook ons huis en bestaan (eigen zaak) verliezen, we zijn in gemeenschap van goederen getrouwd. En we hebben niet genoeg middelen om dit te voorkomen, dus alles verkopen en dan delen. Een groot risico met een kleine kans dat de nieuwe liefde wordt beantwoordt.

En ik wil mijn huidige vrouw eigenlijk helemaal niet kwijt,ze is mooi en lief en erg sociaal, maar ik heb veel meer gevoelens en hartstocht voor mijn nieuwe liefde. Misschien is het logisch dat als je 19 jaar samen bent, de verliefdheid over gaat in houden van, het is een cliché, maar ik geloof zeker dat dit waar is. Dit houdt niet in dat ik niet van mijn nieuwe liefde houd, integendeel. Ik geloof zelfs dat ik nog nooit zoveel van iemand gehouden heb als mijn nieuwe liefde. Het is een erg lastige situatie.

Hierbovenop komt nog dat mijn nieuwe liefde in het land van mijn dromen woont, dus mocht de liefde beantwoord worden, komen er 2 dromen uit! Ik zal dan wel moeten emigreren, maar dat is geen probleem voor mij, dat heb ik al 2 keer gedaan. Dus nog een keertje, daar zie ik geen probleem in.

Zo, er is nog véél meer te vertellen, maar dit ben ik maar vast kwijt. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.

Groetjes van de niet doorsnee man: NEPASX.
quote:huntje schreef op 30 maart 2011 @ 02:14:

och ja.. het is weer zo'n geval van.. wij vrouwen hebben een uiterste houdbaarheids datum en mannen niet, dus kunnen ze de vrouw weggooien als een oud stuk vuil om een nieuw jong ding aan te schaffenPrecies, heel doorsnee standaard slaapverwekkend saai dus.

Prins Charles, die was pas niet doorsnee. Die ging voor ouder, minder aantrekkelijk maar wel met bergen karakter.

TO daarentegen...och...
toen mijn man MLC kreeg nam ie een enorme tattoo, daar bleef het bij, tot op de dag van vandaag wordt ie uitgelachen als ie in zijn zwembroek staat
quote:_minny schreef op 30 maart 2011 @ 02:17:

[...]

Precies, heel doorsnee standaard slaapverwekkend saai dus.

Prins Charles, die was pas niet doorsnee. Die ging voor ouder, minder aantrekkelijk maar wel met bergen karakter.

TO daarentegen...och...en die gaf tenminste toe dat hij vooral geinteresseerd was in haar binnenwand (o, baby, let me be your tampon)
quote:meds schreef op 30 maart 2011 @ 02:15:

[...]

gewoon een man van 55 die de crisis al met goed gevolg en zonder schade bij de rest van zijn gezin heeft doorstaan. Dat wil zeggen, duikcursusje, parachutespringen, marathons lopen, dat soort dingenJuist, en een kekke camper waarmee hij zijn gehele gezin mee kan nemen naar dezelfde camping elk jaar om er eens lekker uit te zijn. Zonder allerlei enge jonge vrouwen die op de loer liggen om zomaar ongepland de ware liefde te worden.
Haha Meds, waar zit de tattoo van jouw man dan?
quote:meds schreef op 30 maart 2011 @ 02:18:

[...]

en die gaf tenminste toe dat hij vooral geinteresseerd was in haar binnenwand (o, baby, let me be your tampon)Inderdaad, want uiteindelijk gaat het toch om wat er aan de binnenkant zit, en dan met name wie.
quote:Aubrey schreef op 30 maart 2011 @ 02:19:

Haha Meds, waar zit de tattoo van jouw man dan?op zijn borst.... (how sad)
ik nam slechts een vaginaplastiek (binnenwand weet je)
Ah borst, kan hij nog een berenvelletje overheen plakken, als hij dat zou willen.
hoeft niet, haargroei te over, als die mannen ouder van veertig zijn komt werkelijk overal de kokosmat opzetten
Tattoo heb ik op mijn 41e genomen, vagina make over geef ik mezelf cadeau als ik 45 word.
Ik heb vast het kaartje uitgezocht wat je naar je aanstaande exvrouw kunt sturen, als je er tussenuit bent gepepen naar La France.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Behalve op het hoofd, maar met genoeg oorhaar kun je een puike comb over maken.

Al kan deze natuurlijk ook.
Die laatste vind ik de beste BGB, straight to the point.
quote:_minny schreef op 30 maart 2011 @ 02:26:

Die laatste vind ik de beste BGB, straight to the point.

Kan zij hem deze terug sturen.

Ex factor als in mega partner alimentatie.
Veel wijze woorden, wellicht is het wel een midlife crises, ik denk zelf overigens van niet. ik heb niet het gevoel dat de helft van mijn leven voorbij is, sterker nog, als het morgen mijn ijd is, dan is het mijn tijd. Maar dan wil ik morgen geen spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb. Ik heb al bijna 20 jaar de overtuiging dat je eruit moet halen wat er in het leven zit, keuzes maken.

Toen ik 19 jaar geleden mijn vrouw heb leren kennen, was is ak de "aparte", ik hoorde nergens bij, mijn vrouw overigens ook niet. We maken bewuste keuzes in het leven, we willen allebeide de wereld zien, Nederland is zó klein en op veel fronten ook heel bekrompen, ook al denkt Nederland zelf dat het een heel vrij gevochten landje is en in veel dingen voorop loopt. Maar niets is minder waar. Ik ben al héél lang uit NL. vertrokkenn, en dan leer je de Nederlanders wel kennen, nu kan ik tenminste vergelijken. Wat ik wel mis is het praatje maken in je moerstaal. Ik spreek 3 talen vloeiend en 2 talen iets minder, maar je moerstaal is en blijft het makkelijkste, juist als het om gevoelens en humor gaat.

Ik heb geen kinderen, dus dat is een zorg minder.

Tja, en 2 maanden per jaar elkaar zien, das idd niet veel, maar dan wel dag en nacht, alleen het bed hebben we niet gedeeld. ik weet zeker dat we meer tijd met elkaar samen gehad hebben als menig getrouwd stel, die allebeide een baan hebben en elkaar smorgens misschien ff bij het ontbijt zien en savonds voor de tv in slaap vallen. het zijn maar 2 maanden per jaar, maar wel heel intensief. Juist hierdoor maakt het ook zo intensief. Heb tussendoor ff de posts gelezen, het gaat hier niet om een groen blaadje, maar ze is wel jonger dan dat ik ben. Het is ook geen sexsymbool, maar een heel gewone vrouw met een prachtig karakter. Wanneer dringt het nu eens door dat ik niet voor een groen blaadje ga?

Ik heb geen kinderen, daar zwijg ik niet over , heb ik reeds vermeld. En ik wil geen kids, mijn vrouw wil geen kids en mijn nieuwe liefde wil ook geen kids. Dus dat is allemaal geen probleem.

Oeps, ik zie dat het al laat is, morgen weer afspraken, de wijn fles is leeg, de kachel uitgegaan, dus tijd om ermee te kappen, morgen kijk ik wel of er nog iets bij zit wat ik graag wil lezen .-),

iets in de geest van opbeurende kritiek, zoiets van: hey, maar dit herken ik!

Goede nacht, Nepasx.
quote:Aubrey schreef op 30 maart 2011 @ 02:30:

Ex factor als in mega partner alimentatie. Dat hoop ik voor d'r. Kan hij de rest van zijn leven druiven plukken in Frankrijk om zijn baguettes te verdienen.
quote:Aubrey schreef op 30 maart 2011 @ 02:30:

Ex factor als in mega partner alimentatie. Een bijzonder hoge alimentatie
quote:nepasx schreef op 30 maart 2011 @ 02:31:

Veel wijze woorden, wellicht is het wel een midlife crises, ik denk zelf overigens van niet.,

Ik heb nog nooit een man tijdens zijn midlife horen toegeven dat ze er in zaten. Kennelijk herken je dat zelf niet.

morgen kijk ik wel of er nog iets bij zit wat ik graag wil lezen .-),

.Ik herken het helaas maar al te goed; ik zie niet anders gebeuren met mannen van jouw leeftijd en ouder.
quote:nepasx schreef op 30 maart 2011 @ 02:31:

morgen kijk ik wel of er nog iets bij zit wat ik graag wil lezen .-),

Zoals "Ga ervoor en schijt aan je vrouw! Je bent heel erg bijzonder!! Geen enkele andere veertiger heeft ooit zoiets gedaan."

Ow dat....nou dan heb ik goed nieuws voor je, ik herken het ook. Van al die andere verhalen van al die andere veertigers die in een midlife crisis zaten. Ik herken het, want je verhaal is niet uniek. Echt niet. Niet eens een beetje.

Goede nacht, Nepasx.Jij ook.
Nepsax, may the force be with you. Je hebt mij in ieder geval een guitige avond bezorgd.
Als dat gepost over speciaal zijn doet me hier aan denken:

Heel speciaal
quote:_minny schreef op 30 maart 2011 @ 02:17:

[...]

Precies, heel doorsnee standaard slaapverwekkend saai dus.

TO daarentegen...och...

Heb je St. Trinians 1 en 2 al gezien? Zelfs Rupert Everett als vrouw is knaper dan Camille (en dat figuur is op haar en ruperts moeder gebaseerd qua uiterlijk).. ^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven