nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Dat is wel heel snel. En veel. En je hebt er duidelijk moeite mee. Ik denk niet dat je deze man lang voor jezelf hebt.
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Jij bent in ieder geval niet welkom/uitgenodigd bij de orgie.
Waar twijfel je nog over?
JollyRider schreef:
18-10-2018 09:05
Dus je hebt geen probleem, je vriendinnen zeggen dat je wel een probleem hebt en dan heb je het Viva-forum nodig om te vertellen of je een probleem hebt.

Dan heb je wel een ander probleem
:rofl: :applause:
[quote=herfstwintertje post_id=29146588 time=1539928948 user_id=377606]
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
[/quoteNou die laat z’n ware aard wel heel snel zien.
Heb jij even mazzel.
Daar ga jij toch geen gesprek of tijd aan spenderen.
Even afzeggen en nooit meer een woord mee wisselen.
Hier even uithuilen of met vriendinnen.
Hij is toch gewoon eerlijk. Jij vind hem ee slet. Hij jou misschien burgerlijk. Waarom moet het erg zijn wat iemand voor voorkeuren heeft. Als jullie niet matchen is dat niet omdat hij niet normaal is en jij wel. Jullie passen gewoon niet bij elkaar. Prima. Next!
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 08:02
Nou, er is iets gebeurd waardoor ik er nog meer een punt achter neig te zetten.
Hij vroeg aan mij of ik het ok zou vinde als hij volgend weekend naar een vriendin in duitsland zou gaan. Deze dame zou hem al een tijdje 'aan het overhalen' zijn tot een trio of seks met vier mensen.
Dat was toch wel een regelrechte afknapper voor mij: de gedachte dat hij dat weekend met een aantal andere mensen seks zou hebben, het weekend bij die vriendin in huis zou doorbrengen (wat behoorlijk close is) en dan daarna weer vrolijk seks met mij zou hebben.
Vanavond zie ik hem weer en ga ik mijn twijfels met hem bespreken en er wellicht een eind aan breien.
Ik ben benieuwd hoe hij reageert als je zegt "nee, dat vind ik niet ok, want ik wil jou in dit stadium voor mezelf."
Wat als hij meteen zegt, "prima, ik ga niet, fijn dat je de daar je grenzen aan geeft. Ik pas me graag aan want ik vind je geweldig."?
Maakt dan uit voor je TO?
Gewoon benieuwd. Zeg niet dat je dan niet ajuus mag/moet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het zit zo dat ze deze afspraak al gepland hadden ver voordat ik in beeld kwam.. Hij heeft ooit een korte relatie met deze dame gehad. In het begin van hun date periode daten ze beiden anderen. Toen gaf zij aan monogaam te willen zijn waarin hij meeging omdat hij verliefd op haar was. Hij voelde zich echter verstikt in die monogamiteit en heeft het verbroken. Mede door deze ervaring weet hij dat strikte monogamie niet werkt voor hem. Hij is nu ook verliefd op mij en wil een langdurige relatie opbouwen maar wil niet dat het dus weer verkeerd loopt door zijn gevoel van verstikking.
Daarna hebben ze elkaar beiden nog enkele keren gezien maar zijn geen echte relatie meer aangegaan. Pfff, complex.
Alle reacties Link kopieren
Hij had deze afspraak al gepland voordat jij in beeld kwam (bijzonder, wist niet dat orgie/seks afspraken zo ver van tevoren gepland werden? maar ok). Maar het komt niet in hem op, ondanks dat hij je geweldig vindt, om zijn plannen te herzien? Zo belangrijk ben je blijkbaar voor hem? En zelfs als hij verliefd is voelt hij zich verstikt door monogamie?

Rennen TO, deze man gaat jou niet gelukkig maken.
Ik ben zelf niet echt monogaam. Maar mijn gevoel zegt dat je een relatie wel monogaam moet starten. Om vertrouwen op te bouwen, verliefdheid maakt al onzeker genoeg (mij in ieder geval wel), dan wil je niet nog een extra factor die je gevoelens beïnvloedt. In het begin moet het overzichtelijk en zuiver zijn, daarna kun je samen gaan verkennen en de deur op een kier gaan zetten.

Ik vind het raar als mensen met ervaring met open relaties hun nieuwe partner daar meteen zo in meesleuren. Ze weten toch als geen ander wat er voor nodig is om die openheid in alle rust en liefde te beleven, zou je denken. Als mensen dat niet doen geeft mij dat een gevoel van inwisselbaarheid. "Wil jij niet mee, dan is er misschien wel een ander die op mijn rijdende trein wil springen."
Alle reacties Link kopieren
Ja eens. Lijkt me ook wel duidelijk waarom hij nog geen relatie heeft gehad. Hier heeft niemand zin in, lijkt mij. Zeker in het begin moet je de ander toch wel zo leuk en speciaal vinden, dat je hier zelf niet eens zin in zou hebben en liever tijd met je nieuwe lover doorbrengt. Voor een open relatie moet je eerst een stevige basis hebben/creëren.
.
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 12:31
Nou, het zit zo dat ze deze afspraak al gepland hadden ver voordat ik in beeld kwam.. Hij heeft ooit een korte relatie met deze dame gehad. In het begin van hun date periode daten ze beiden anderen. Toen gaf zij aan monogaam te willen zijn waarin hij meeging omdat hij verliefd op haar was. Hij voelde zich echter verstikt in die monogamiteit en heeft het verbroken. Mede door deze ervaring weet hij dat strikte monogamie niet werkt voor hem. Hij is nu ook verliefd op mij en wil een langdurige relatie opbouwen maar wil niet dat het dus weer verkeerd loopt door zijn gevoel van verstikking.
Daarna hebben ze elkaar beiden nog enkele keren gezien maar zijn geen echte relatie meer aangegaan. Pfff, complex.
Kijk dat is toch een ander verhaal dan de TO en nu begrijp ik je twijfels ook.
Mijn advies, houd het bij jezelf.
Als een relatie al complex begint kun je er vergif op innemen dat dat zo blijft.
Daarbij lijkt het dat deze man hele andere behoeftes heeft dan jij. I.m.o is daar weinig mis mee maar als jij die twee dingen niet zit zitten/geen zin in hebt moet je er niet aan beginnen. Je kunt een ander niet veranderen.
Maar goed, dat is uiteraard verder aan jou, een nieuwe relatie aangaan is natuurlijk altijd een risico, voor hetzelfde geld pakt het wel goed uit.
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 13:57
4.27% gewijzigd
herfstwintertje schreef:
19-10-2018 12:31
Nou, het zit zo dat ze deze afspraak al gepland hadden ver voordat ik in beeld kwam.. Hij heeft ooit een korte relatie met deze dame gehad. In het begin van hun date periode daten ze beiden anderen. Toen gaf zij aan monogaam te willen zijn waarin hij meeging omdat hij verliefd op haar was. Hij voelde zich echter verstikt in die monogamiteit en heeft het verbroken. Mede door deze ervaring weet hij dat strikte monogamie niet werkt voor hem. Hij is nu ook verliefd op mij en wil een langdurige relatie opbouwen maar wil niet dat het dus weer verkeerd loopt door zijn gevoel van verstikking.
Daarna hebben ze elkaar beiden nog enkele keren gezien maar zijn geen echte relatie meer aangegaan. Pfff, complex.
Bizar, dit neem je toch niet serieus TO? :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Echt dat slappe verhaal zou mij zo tegenstaan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Even een update: gisteravond een goed gesprek gehad waarin ik mijn gevoelens en twijfels heb gedeeld. Hij begreep het. Wilde mij echt niet kwijt en is bereid de afspraak in Duitsland af te zeggen of mij mee te nemen. Allemaal lief natuurlijk maar ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Gaat dat werken? Ik zit echt in een dilemma. Het is zo'n fijne man, we klikken goed en ik ben verliefd. Maar die ene kant van hem, ik weet gewoon niet of ik daar goed mee kan leven.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je meenemen? Om wat te doen?

Goed dat je even tijd voor jezelf pakt, TO.
Alle reacties Link kopieren
Je mag nú al meedoen met de nummers 116 en 117 en verder ? Wat enorm ruimhartig van hem !
.
Ik voorspel op termijn een topic met de titel: "nieuwe date is met 115 vrouwen naar bed geweest.." door een andere TO geplaatst...
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij het op dit moment een goed idee zou vinden als jij zonder hem een weekendje ging seksen met anderen?

En als hij dat prima vind, wat vind jij daar dan van?

Het lijkt me gewoon niet fijn als hij het allemaal in zijn beleving niet doet '' voor jou''. Dat gaat vroeger of later wringen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
20-10-2018 10:42
Even een update: gisteravond een goed gesprek gehad waarin ik mijn gevoelens en twijfels heb gedeeld. Hij begreep het. Wilde mij echt niet kwijt en is bereid de afspraak in Duitsland af te zeggen of mij mee te nemen. Allemaal lief natuurlijk maar ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Gaat dat werken? Ik zit echt in een dilemma. Het is zo'n fijne man, we klikken goed en ik ben verliefd. Maar die ene kant van hem, ik weet gewoon niet of ik daar goed mee kan leven.

Toch lief van hem!
Hij geeft 2 opties.. 1: hij gaat niet.
2: jij mag mee.

Als hij echt om je gaf zouden deze 2 opties niet eens ter sprake gekomen en had hij dat tripje Duitsland al lang afgezegd, al was het maar enkel omdat jij er overduidelijk niet fijn bij voelt.

Die zogenaamde 'bereidheid' van hem vind ik echt om je gat mee af te vegen...

Het punt blijft gewoon dat hij beweerd woest verliefd te zijn op jou,, maar evengoed ook graag zijn piemel in een ander steekt.

Maar goed, ieder zijn meug, en als je het prima vind je partner te delen.... have fun!
herfstwintertje schreef:
20-10-2018 10:42
Even een update: gisteravond een goed gesprek gehad waarin ik mijn gevoelens en twijfels heb gedeeld. Hij begreep het. Wilde mij echt niet kwijt en is bereid de afspraak in Duitsland af te zeggen of mij mee te nemen. Allemaal lief natuurlijk maar ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Gaat dat werken? Ik zit echt in een dilemma. Het is zo'n fijne man, we klikken goed en ik ben verliefd. Maar die ene kant van hem, ik weet gewoon niet of ik daar goed mee kan leven.
Pff wat een dilemma lastig hoor. Zo’n stumper kom je maar zelden tegen
herfstwintertje schreef:
20-10-2018 10:42
Even een update: gisteravond een goed gesprek gehad waarin ik mijn gevoelens en twijfels heb gedeeld. Hij begreep het. Wilde mij echt niet kwijt en is bereid de afspraak in Duitsland af te zeggen of mij mee te nemen. Allemaal lief natuurlijk maar ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Gaat dat werken? Ik zit echt in een dilemma. Het is zo'n fijne man, we klikken goed en ik ben verliefd. Maar die ene kant van hem, ik weet gewoon niet of ik daar goed mee kan leven.
Ja hoor. :popcorn:
lolapaloeza schreef:
20-10-2018 13:12
Weet je zeker dat hij het op dit moment een goed idee zou vinden als jij zonder hem een weekendje ging seksen met anderen?

En als hij dat prima vind, wat vind jij daar dan van?


Het lijkt me gewoon niet fijn als hij het allemaal in zijn beleving niet doet '' voor jou''. Dat gaat vroeger of later wringen.
Ik vind dit altijd zo'n bizar iets.

Zij vind het niet leuk/normaal als hij dat gaat doen... Tenminste dat begreep ik er eerst van.

Meer is er toch niet nodig? Waarom dit soort dingen op die manier dan nog willen opperen/bespreken aangeven? Is toch helemaal niet boeiend of hij dat andersom wel oke vindt?

Dat vind hij trouwens geen probleem, ze mag zelfs gezellig mee met het sexweekend.
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
20-10-2018 14:07
Pff wat een dilemma lastig hoor. Zo’n stumper kom je maar zelden tegen
Hoezo is hij een stumper? Hij is iemand die anders met sex omgaat (in relaties) dan ik (en TO). Dat maakt de ander toch geen stumper? Dat zou in mijn ogen pas het geval zijn als hij erover zou liegen. Hij is open en eerlijk en aan TO hoe ze hiermee omgaat. Ik zou het niet kunnen en - hoe verliefd dan ook - het contact beëindigen. Het verliefde gevoel gaat wel over als ik ga. (Sterker nog: de gevoelens zouden als sneeuw voor de zon zijn verdwenen na de eerste bekentenis). De rotgevoelens zouden ook blijven als ik blijf. Wel eens dat het voor mij geen dilemma zou zijn😀
Alle reacties Link kopieren
Als jij er niet mee om kan gaan, dan kap je er mee.
Het is geen verplichting.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-10-2018 14:11
Ik vind dit altijd zo'n bizar iets.

Zij vind het niet leuk/normaal als hij dat gaat doen... Tenminste dat begreep ik er eerst van.

Meer is er toch niet nodig? Waarom dit soort dingen op die manier dan nog willen opperen/bespreken aangeven? Is toch helemaal niet boeiend of hij dat andersom wel oke vindt?
Volgens mij twijfelt TO wat ze hier van vind, dan is het m.i. handig om het vanuit meerdere perspectieven te bekijken.

Het gaat me niet om het blootleggen van eventuele hypocrisie ofzo.
Als mijn nieuwe liefde mij blij staat uit te zwaaien als ik seks ga hebben met anderen, staan we er voor mij te verschillend in. Niet vanwege de vrije seks, maar vanwege het blijkbaar totaal ontbreken van onzekerheden etc. die bij een nieuwe liefde horen. Iemand die over dusdanig veel laissez faire beschikt past niet bij mij.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven