nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Magister schreef:
17-10-2018 15:52
Is ook erg leuk als je samen uitgaat en je geobsedeerde vriend wordt overal en nergens door allerlei dames begroet: "Hee Hannes, tijd niet gezien, *winkwink*... "
Die man verandert pas als hij zelf wíl veranderen. Hij geeft zelf al aan, dat je daar niet op hoeft te rekenen. En of je zijn gedrag nu ziekelijk of bizar wilt vinden, maakt niet zoveel uit. Op de een of andere manier hecht hij meer waarde aan vrije onpersoonlijke seks in plaats van een vaste relatie. Ik zou afscheid gaan nemen. Houdoe en bedankt. Het was leuk, maar ik zoek wat meer maatje, makker, en iemand die er voor mij ís, als dat nodig is.
herfstwintertje schreef:
20-10-2018 10:42
Even een update: gisteravond een goed gesprek gehad waarin ik mijn gevoelens en twijfels heb gedeeld. Hij begreep het. Wilde mij echt niet kwijt en is bereid de afspraak in Duitsland af te zeggen of mij mee te nemen. Allemaal lief natuurlijk maar ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten. Gaat dat werken? Ik zit echt in een dilemma. Het is zo'n fijne man, we klikken goed en ik ben verliefd. Maar die ene kant van hem, ik weet gewoon niet of ik daar goed mee kan leven.
Goed van je, neem idd maar even tijd en ruimte daarvoor.
Nogmaals zolang je twijfelt beter geen beslissing nemen.
Ik wil trouwens even zeggen dat ik het erg sterk van je vind dat je niet halsoverkop zomaar even iets doet maar er over na denkt.
Mij is dat in het verleden helaas niet altijd gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Beste TO,

In mijn geval zou ik 'blij' zijn als de teller bij mijn man op 114 zou hebben gestaan. Bij hem is het vele malen meer en dat terwijl ik dacht dat het er maar een paar waren. Zelf vind ik het niet leuk dat mijn man er zóveel heeft gehad. Maar hier is het dan ook buitensporig veel. Ik had dit wel graag geweten. Iemand zei in dit topic dat ze wel eerlijk was over een wild verleden, maar geen aantallen had genoemd. Dat is ook een goede manier. Dan kan je er altijd nog verder op ingaan.

Voor de één zijn veel bedpartners een bezwaar en voor de ander niet. Gelukkig voor jou heb jij dat niet en weet je het nu gelijk aan het begin, zodat je ermee kan doen wat je wilt.

Het zegt ook niet alles als iemand veel bedpartners heeft gehad ( zoals soms wordt gedacht) Iemand hoeft echt geen hete bliksem te zijn in bed of je alle hoeken van de kamer te laten zien door veel bedpartners. Iemand met minder kan veel meer 'skills' hebben.

Ik denk zelf dat zoveel verschillende bedpartners wel wat zegt over de behoeftes van iemand. Er wordt hier vaak gerekend met het aantal actieve seksjaren en aantal partners. Maar dat hoeft niet te kloppen. Ik denk dat iemand van 16 die aan het begin van zijn seks 'carriere' staat niet zoveel seks heeft en dat dit langzaam opbouwd. Misschien heb ik het helemaal verkeerd, maar dit zijn mijn gedachten en ervaringen.

Ik zou heel goed nadenken wat je wilt en aankan. Communiceren is heel belangrijk in dit geval. Wees duidelijk naar hem toe en vraag naar voor jou belangrijke dingen. Voor genoeg mensen ( uitzonderingen daar gelaten) die veel sekspartners hebben gehad is het moeilijker om het bij 1 vaste partner te houden en daarmee een seksleven te hebben die voldoening geeft.
sannedeb schreef:
21-10-2018 09:57
Beste TO,

In mijn geval zou ik 'blij' zijn als de teller bij mijn man op 114 zou hebben gestaan. Bij hem is het vele malen meer en dat terwijl ik dacht dat het er maar een paar waren. Zelf vind ik het niet leuk dat mijn man er zóveel heeft gehad. Maar hier is het dan ook buitensporig veel. Ik had dit wel graag geweten. Iemand zei in dit topic dat ze wel eerlijk was over een wild verleden, maar geen aantallen had genoemd. Dat is ook een goede manier. Dan kan je er altijd nog verder op ingaan.

Voor de één zijn veel bedpartners een bezwaar en voor de ander niet. Gelukkig voor jou heb jij dat niet en weet je het nu gelijk aan het begin, zodat je ermee kan doen wat je wilt.

Het zegt ook niet alles als iemand veel bedpartners heeft gehad ( zoals soms wordt gedacht) Iemand hoeft echt geen hete bliksem te zijn in bed of je alle hoeken van de kamer te laten zien door veel bedpartners. Iemand met minder kan veel meer 'skills' hebben.

Ik denk zelf dat zoveel verschillende bedpartners wel wat zegt over de behoeftes van iemand. Er wordt hier vaak gerekend met het aantal actieve seksjaren en aantal partners. Maar dat hoeft niet te kloppen. Ik denk dat iemand van 16 die aan het begin van zijn seks 'carriere' staat niet zoveel seks heeft en dat dit langzaam opbouwd. Misschien heb ik het helemaal verkeerd, maar dit zijn mijn gedachten en ervaringen.

Ik zou heel goed nadenken wat je wilt en aankan. Communiceren is heel belangrijk in dit geval. Wees duidelijk naar hem toe en vraag naar voor jou belangrijke dingen. Voor genoeg mensen ( uitzonderingen daar gelaten) die veel sekspartners hebben gehad is het moeilijker om het bij 1 vaste partner te houden en daarmee een seksleven te hebben die voldoening geeft.
Gelukkig mag ze mee op seksdate.
Vivavandaag schreef:
20-10-2018 14:28
Hoezo is hij een stumper? Hij is iemand die anders met sex omgaat (in relaties) dan ik (en TO). Dat maakt de ander toch geen stumper? Dat zou in mijn ogen pas het geval zijn als hij erover zou liegen. Hij is open en eerlijk en aan TO hoe ze hiermee omgaat.
+1
sannedeb schreef:
21-10-2018 09:57
Beste TO,

In mijn geval zou ik 'blij' zijn als de teller bij mijn man op 114 zou hebben gestaan. Bij hem is het vele malen meer en dat terwijl ik dacht dat het er maar een paar waren. Zelf vind ik het niet leuk dat mijn man er zóveel heeft gehad. Maar hier is het dan ook buitensporig veel. Ik had dit wel graag geweten.
Waarom? (serieuze vraag)
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
21-10-2018 11:12
Waarom? (serieuze vraag)
Omdat gedrag in het verleden de beste voorspeller is voor gedrag in de toekomst?
.
impala schreef:
21-10-2018 11:14
Omdat gedrag in het verleden de beste voorspeller is voor gedrag in de toekomst?
Ben ik niet met je eens.
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
21-10-2018 11:23
Ben ik niet met je eens.
Dat is geen mening maar een feit. Maar geeft natuurlijk geen 100% zekerheid.
.
ava75 schreef:
21-10-2018 11:23
Ben ik niet met je eens.
In geval van TO gaat dat dus wel op.
Ik denk dat het fout zal gaan als hij nu afspraken voor je afzegt. Daarmee begint voor hem de beknelling nu al, maar daarmee haalt hij ook juist nu jou over om een relatie met hem aan te gaan op een manier die hij op lange termijn niet waar zal kunnen maken.

Laat hem gewoon naar die afspraak gaan en kijk hoe dat loopt en hoe je je daar bij voelt. Dat is namelijk hoe een langdurige relatie met hem zal zijn voor jou. Tegelijkertijd kan hij dan ook voelen of hij dat eigenlijk nog allemaal wel wil nu. Misschien heeft hij er minder behoefte aan.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-10-2018 11:14
Omdat gedrag in het verleden de beste voorspeller is voor gedrag in de toekomst?

Mee eens.
Het verleden is bepalend voor het heden.

Dit geraakt een beetje of topic, maar ik vind het heel bewust verzwijgen van zaken in een nieuwe relatie, hetzelfde als glashard liegen.

Ik vind dat de relatie dan al scheef van start gaat omdat je geen eerlijk beeld van jezelf laat zien.

Het is ook nogal zinloos want de waarheid komt vrijwel altijd toch wel boven water.. en dan zit je mooi met een partner die zich bedrogen voelt, omdat hij/zij van grote hoofdstukken uit jouw leven, nooit heeft af geweten.
Alle reacties Link kopieren
Beste Ava,

Hier een serieus antwoord :-)

Dat zijn verschillende redenen. 1, omdat ik dan had gevraagd of hij zich wilde laten testen op soa's.

We hebben jarenlang een beroerd seksleven gehad omdat hij zelden zin had. Hij was zo gewend om altijd op zijn wenken bediend te worden en steeds verschillende vrouwen dat het met mij gewoon vrij snel niks meer aan was en ik maar denken dat hij gewoon niet van seks hield. Had ik van zijn verleden geweten dan had ik veel aan de bel getrokken. Nu dacht ik gewoon wat er niet is, is er niet.


Wat pindakaasjes zegt ben ik het ook mee eens!

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is Ava.
sannedeb wijzigde dit bericht op 22-03-2019 20:12
37.81% gewijzigd
sannedeb schreef:
21-10-2018 23:42
Beste Ava,

Hier een serieus antwoord :-)
dankjewel sannedeb
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet losjes...zeg t er maar vast bij.
Ik zou denken wat veel!
Ook zou ik aannames doen:
Dat het wisselen van partner belangrijk is voor hem ..
Dat het iets opbouwen met 1 dame minder belangrijk is
Dat hij veel tijd in sex en daten heeft gestoken

Mensen veranderen alleen hun drijfveren maar minimaal..
Ja dikke afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Hak die knoop door.
TO, jij weet al lang dat dit het niet gaat worden. Dat jij niet gelukkig bent met de manier waarop hij in de relatie en het leven staat.

Beter om er nu een punt achter te zetten dan jouw eigenwaarde nog verder te laten afbreken voor iemand die gewoon niet past bij jou.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
We zijn inmiddels anderhalve week verder. Waar zou de teller nu op staan? :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven