nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Ik vind 114 best veel, maar er zij nu eenmaal mannen die gemakkelijk een vrouw in bed krijgen. Wat ik vooral raar vind, is dat hij het exacte aantal weet. Normale mensen raken ergens bij de 10 de tel kwijt of het boeit ze gewoon niet meer (toch..?)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem dan denk ik niet meer zien als potentieel relatiemateriaal maar meer als ‘leuk voor de ....’ zeg maar.

En als je dat wilt, prima toch?
TO, al om hard bewijs gevraagd?...
Geen reacties gelezen.

Het boeit mij echt geen reet hoeveelste ik ben (vermoed ergens in de 3 cijfers). Als ik maar de laatste ben.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij geen betrouwbare partner. Straks gaat monogamie hem vervelen.
Ik zou niet weten met hoeveel vrouwen mijn vriend het bed heeft gedeeld. Ik weet het van mezelf niet eens.

Als je 100+ hebt bijgehouden heb je een vrij groot ego lijkt me. Niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lastig. Zelfs bij een SV/FWB zou ik die wetenschap niet fijn vinden, niet in dat aantal iig. Ik zou me dan idd toch wel nr 115 voelen.

Tuurlijk, geen vaste relatie willen, loop je iets meer kans op het feit/idee dat de man/vrouw in kwestie mogelijk ook nog seks met anderen heeft. Persoonlijk vind ik dik over 100 bedpartners een no go. Zegt niks over het feit dat ik niet alsnog met diegene gezellig een biertje kan drinken. Als mogelijke partner? Nee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
114? Nah dan ben jij dus nummer 115? Vreemd verhaal, want wie houdt dat nou bij? Een slettebak dus. Op zich niets mis mee maar als iemand een lijstje aanlegt zal hij vást ook voor nummer 116 gaan.
enn wijzigde dit bericht op 17-10-2018 00:18
33.11% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als het voor jou geen probleem is TO waarom dan wel een topic openen.
Goede vriend van ons heeft veel meer bedpartners gehad dan 114 tot hij de ware tegenkwam, dat kan dus ook.
Als jullie het fijn hebben samen zie ik het probleem eigenlijk niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou dit een afknapper zijn ja.
Het grote aantal en dat hij nooit een relatie heeft gehad maar alleen maar losse seksuele contacten.

Maar het gaat er niet om wat anderen vinden toch?
Jij ziet er geen probleem in, dus gewoon lekker doen wat je gevoel je ingeeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft ook veel sekspartners gehad ( zegt hij ) en ik zit er niet mee. Ik rond de 13, en daar heeft hij dan weer wel moeite mee...Je weet toch wel of het een player is of niet?
Tja, soms hangt het samen met een levensfase. Als je lekker een jaar gebackpacked hebt, of je hebt een zomer een aantal maanden aan de Spaanse costa gewerkt, dan tikt het al aardig aan. Een leuke studententijd erbij en je zit er zo. Het is erg veel, maar liever dat dan iemand die zich bij nader inzien te vroeg heeft vastgelegd.

Waar ik wel over val, “pakweg” 114? Waarom niet gewoon ruim 100? Tellen van scharrels is voor mij wel een enorme red flag voor iemand die ouder dan 19 is.

[edit: dit was al een aantal keer genoemd]
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 09:04
4.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Gisteren hebben we weer een afspraak gemaakt en verder gekletst over van alles en nog wat. Zijn kijk op relaties kwam ook ter sprake.
Hij vertelde dat hij, voor het eerst in jaren, het gevoel heeft dat hij echt een relatie met mij zou willen. Hij zei ook eerlijk dat hij nog nooit een lange relatie heeft gehad en momenteel niet weet of hij op seksueel gebied, monogaam kan of wil zijn. Maar hij is dus wel op zoek naar een langd, duurzame relatie met iemand met wie hij echt een band op kan bouwen en hij ziet dat voor zich met mij. Maar: hij wilde volledig eerlijk zijn dat zijn voorkeur dan een relatie is waarin we beiden allebei soms met anderen mogen slapen. Nu is hij niet met andere meiden bezig want daar heeft hij geen behoefte aan maar misschien in de toekomst wel.
Hij vindt me geweldig, ontzettend aantrekkelijk en voelt zich helemaal op z'n gemak bij me. Hij denkt dat we erg gelukkig samen kunnen worden en echt iets op kunnen bouwen etc. Maar dus wel in een open constructi, qua fysiek deel. Hij heeft al meerdere keren geprobeerd een langdurige monogame relatie aan te gaan maar daarin voelde hij zich 'gewurgd'. Hij hoopt ooit iemand te vinden die dat stuk van zijn karakter en voorkeur accepteert en die ondanks dat, toch bij hem wil blijven en met wie hij iets op kan bouwen.
Tja, het is fijn dat hij er gewoon eerlijk over is. Ik ben best ruimdenkend maar toch twijfel ik ernstig of ik zo'n relatie kan en wil hebben. M'n gevoel neigt naar niet.
anoniem_377606 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 08:58
5.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-10-2018 13:26
Zegt wel wat over zijn normen en waarden. Ik zou het een afknapper vinden. Op zoek naar een man die een vrouw niet ziet als gebruiksvoorwerp.

Toen mijn vriendin na haar scheiding een nieuwe vriend kreeg bleek dat hij met rond de 180 vrouwen het bed in was gedoken. Zij dacht toch dat dit blijvend was want ze hadden het leuk. Toch ging ieder hun eigen weg. Een of twee jaar later kwam ze hem weer tegen. Trots vertelde hij hoeveel dames er in zijn leven waren geweest. De teller was gewoon doorgegaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Tja herfstwintertje, als je zelf ook verder niet die behoefte voelt om ook met anderen te gaan, dan wordt het op den duur toch een beetje onevenwichtig.

Voor mij zou dat lastig zijn, want hoewel ik single ben, heb ik er juist een hekel aan om steeds weer met anderen te zijn. Mij lijkt het fijne van een relatie juist dat je lekker van dat gezeur af bent.

Ik vind ook dat hij het een beetje brengt op zo’n manier dat hij als het later toch misloopt altijd kan zeggen dat hij je “gewaarschuwd” heeft en dat het dan toch je eigen schuld was om met hem in zee te gaan. Dat hij zich vast indekt, maar je nu wel en speciaal gevoel wil geven, want op dit moment heeft hij die behoefte niet. Dat je zogenaamd nu toch heel speciaal bent. Hij weet dat veel vrouwen daar gevoelig voor zijn, en het is natuurlijk het ultieme compliment komend van een womanizer.
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
17-10-2018 08:55
Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Gisteren hebben we weer een afspraak gemaakt en verder gekletst over van alles en nog wat. Zijn kijk op relaties kwam ook ter sprake.
Hij vertelde dat hij, voor het eerst in jaren, het gevoel heeft dat hij echt een relatie met mij zou willen. Hij zei ook eerlijk dat hij nog nooit een lange relatie heeft gehad en momenteel niet weet of hij op seksueel gebied, monogaam kan of wil zijn. Maar hij is dus wel op zoek naar een langd, duurzame relatie met iemand met wie hij echt een band op kan bouwen en hij ziet dat voor zich met mij. Maar: hij wilde volledig eerlijk zijn dat zijn voorkeur dan een relatie is waarin we beiden allebei soms met anderen mogen slapen. Nu is hij niet met andere meiden bezig want daar heeft hij geen behoefte aan maar misschien in de toekomst wel.
Hij vindt me geweldig, ontzettend aantrekkelijk en voelt zich helemaal op z'n gemak bij me. Hij denkt dat we erg gelukkig samen kunnen worden en echt iets op kunnen bouwen etc. Maar dus wel in een open constructi, qua fysiek deel. Hij heeft al meerdere keren geprobeerd een langdurige monogame relatie aan te gaan maar daarin voelde hij zich 'gewurgd'. Hij hoopt ooit iemand te vinden die dat stuk van zijn karakter en voorkeur accepteert en die ondanks dat, toch bij hem wil blijven en met wie hij iets op kan bouwen.
Tja, het is fijn dat hij er gewoon eerlijk over is. Ik ben best ruimdenkend maar toch twijfel ik ernstig of ik zo'n relatie kan en wil hebben. M'n gevoel neigt naar niet.
Leest als een goed en open gesprek. Een relatie waar een van beiden zich fors aan moet passen is niet duurzaam. Blijf bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-10-2018 07:09
Mijn man heeft ook veel sekspartners gehad ( zegt hij ) en ik zit er niet mee. Ik rond de 13, en daar heeft hij dan weer wel moeite mee...Je weet toch wel of het een player is of niet?
Hoezo heeft je man moeite met jouw aantal bedpartners?
Nitflex schreef:
17-10-2018 09:10
Tja herfstwintertje, als je zelf ook verder niet die behoefte voelt om ook met anderen te gaan, dan wordt het op den duur toch een beetje onevenwichtig.

Voor mij zou dat lastig zijn, want hoewel ik single ben, heb ik er juist een hekel aan om steeds weer met anderen te zijn. Mij lijkt het fijne van een relatie juist dat je lekker van dat gezeur af bent.

Ik vind ook dat hij het een beetje brengt op zo’n manier dat hij als het later toch misloopt altijd kan zeggen dat hij je “gewaarschuwd” heeft en dat het dan toch je eigen schuld was om met hem in zee te gaan. Dat hij zich vast indekt, maar je nu wel en speciaal gevoel wil geven, want op dit moment heeft hij die behoefte niet. Dat je zogenaamd nu toch heel speciaal bent. Hij weet dat veel vrouwen daar gevoelig voor zijn, en het is natuurlijk het ultieme compliment komend van een womanizer.
Ik denk dat hij juist heel open en eerlijk is en dat als Herfstwinter geen op en relatie wil dat hij het afkapt.
Sinds wanneer ga een relatie aan met iemands verleden? Alleen het effect wat het heeft voor het nu telt. Ik kan aan dat enkele feit niet beoordelen of iemand een geschikte partner is. Laatst ook al een gestreste man die erachter kwam dat zijn vriendin het met tientallen mannen had gedaan, waarvan sommige ontmoetingen in groepsverband. Ik kan me ook wel indenken dat het gaat vervelen en dat je iets serieuzer zoekt.

Dat afgelikte-boterham-idee stamt af van het idee dat je als maagd het huwelijk in zou moeten stappen. Een beetje een flauwekulidee als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Goed gesprek geweest dus.
Maar uh, heb je de hamvraag nog gesteld: hoe weet je dat het er precies 114 zijn geweest?? Want dat is nog het meest intrigerende.
.
Bombus-Sylvarum schreef:
17-10-2018 09:45
Sinds wanneer ga een relatie aan met iemands verleden? Alleen het effect wat het heeft voor het nu telt. Ik kan aan dat enkele feit niet beoordelen of iemand een geschikte partner is. Laatst ook al een gestreste man die erachter kwam dat zijn vriendin het met tientallen mannen had gedaan, waarvan sommige ontmoetingen in groepsverband. Ik kan me ook wel indenken dat het gaat vervelen en dat je iets serieuzer zoekt.

Dat afgelikte-boterham-idee stamt af van het idee dat je als maagd het huwelijk in zou moeten stappen. Een beetje een flauwekulidee als je het mij vraagt.
Afgelikte boterham klinkt ook heel denigrerend, ik zie het meer als het type mens dat je bent. Je hebt mensen die seks als iets casuals zien en mensen die het zien als iets speciaals tussen geliefden.
herfstwintertje schreef:
17-10-2018 08:55
Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Gisteren hebben we weer een afspraak gemaakt en verder gekletst over van alles en nog wat. Zijn kijk op relaties kwam ook ter sprake.
Hij vertelde dat hij, voor het eerst in jaren, het gevoel heeft dat hij echt een relatie met mij zou willen. Hij zei ook eerlijk dat hij nog nooit een lange relatie heeft gehad en momenteel niet weet of hij op seksueel gebied, monogaam kan of wil zijn. Maar hij is dus wel op zoek naar een langd, duurzame relatie met iemand met wie hij echt een band op kan bouwen en hij ziet dat voor zich met mij. Maar: hij wilde volledig eerlijk zijn dat zijn voorkeur dan een relatie is waarin we beiden allebei soms met anderen mogen slapen. Nu is hij niet met andere meiden bezig want daar heeft hij geen behoefte aan maar misschien in de toekomst wel.
Hij vindt me geweldig, ontzettend aantrekkelijk en voelt zich helemaal op z'n gemak bij me. Hij denkt dat we erg gelukkig samen kunnen worden en echt iets op kunnen bouwen etc. Maar dus wel in een open constructi, qua fysiek deel. Hij heeft al meerdere keren geprobeerd een langdurige monogame relatie aan te gaan maar daarin voelde hij zich 'gewurgd'. Hij hoopt ooit iemand te vinden die dat stuk van zijn karakter en voorkeur accepteert en die ondanks dat, toch bij hem wil blijven en met wie hij iets op kan bouwen.
Tja, het is fijn dat hij er gewoon eerlijk over is. Ik ben best ruimdenkend maar toch twijfel ik ernstig of ik zo'n relatie kan en wil hebben. M'n gevoel neigt naar niet.
Next
Wat een afknapper dit
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
17-10-2018 09:45
Sinds wanneer ga een relatie aan met iemands verleden? Alleen het effect wat het heeft voor het nu telt. Ik kan aan dat enkele feit niet beoordelen of iemand een geschikte partner is. Laatst ook al een gestreste man die erachter kwam dat zijn vriendin het met tientallen mannen had gedaan, waarvan sommige ontmoetingen in groepsverband. Ik kan me ook wel indenken dat het gaat vervelen en dat je iets serieuzer zoekt.

Dat afgelikte-boterham-idee stamt af van het idee dat je als maagd het huwelijk in zou moeten stappen. Een beetje een flauwekulidee als je het mij vraagt.
Als je 30 bent en je hebt 114 vrouwen gehad dan zegt dat iets over je. Dat wil niet zeggen dat het meteen fout of slecht is, maar iemand die heel anders is zal dus niet bij je passen.
Juist, ik denk dat hij liever als konijntje was geboren.
Luister goed naar wat hij zegt. Ga er maar vanuit dat het moment waarop hij een keer met een andere vrouw het bed in duikt vanzelf komt.

Hij is heel eerlijk tegen jou, en dat is goed. Tegelijk kan je redelijk goed voorspellen wat er ooit gaat gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven