Nieuwe start

14-07-2020 14:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga na een hoop drama en huiselijk geweld een nieuwe start maken mijn partner zijn schuldsanering is klaar en ik heb een huis wel uit mijn vertrouwde omgeving maar dichterbij mijn uithuisgeplaatste zoon.

Maar wat doe ik met de relatie dat vind ik moeilijk we hebben systeem therapie 2 keer per week. Mijn partner heeft ass verlatingsangst en een periodieke explosieve stoornis
Sommige mensen zouden geen kinderen moeten krijgen.

Het is niet ideaal maar hoop dat het kind veilig is in het pleeggezin.

Het feit dat moeder nadenkt zich weer te herenigen met de gek die er mede voor heeft gezorgd dat ze niet meer voor haar kind kon zorgen zegt mij genoeg. Deze man gaat voor haar kind. Wordt er acuut misselijk van.

Arm arm kind.
Maar een pleeggezin lijkt me ook niet alles voor dat kind hoor. Hij wil gewoon zijn moeder natuurlijk alleen maakt moeder foute keuzes dat is jammer
Sherry750106 schreef:
14-07-2020 14:50
Maar een pleeggezin lijkt me ook niet alles voor dat kind hoor. Hij wil gewoon zijn moeder natuurlijk alleen maakt moeder foute keuzes dat is jammer
Hij was duidelijk niet veilig bij moeder, ik begrijp echt dat een kind bij zijn moeder wil zijn maar zijn veiligheid is belangrijker. Dadelijk wordt tie thuis doodgeslagen.
To overweeg een nieuwe start met vriend die niet eens de vader is. Ze overweeg geen nieuwe start met haar kind en in dit geval is het maar beter zo.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:29
Ik was een wrak ben inmiddels opgeknapt heb een huis dus ik ga wel apart wonen maar ik weet niet of ik met hem moet gaan latten
Nee. En dat dreigen met zelfmoord is manipulatief en niet jouw probleem. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen emoties en gevoelens. Nogmaals: niet jouw probleem.

Ik snap niet dat je het zelfs maar overweegt om met dit foute figuur verder te gaan.
Sjaantje37 schreef:
14-07-2020 14:51
Hij was duidelijk niet veilig bij moeder, ik begrijp echt dat een kind bij zijn moeder wil zijn maar zijn veiligheid is belangrijker. Dadelijk wordt tie thuis doodgeslagen.
ja dat wil je ook niet maar dan zou je eigenlijk de man moeten weghalen en niet het kind maar zo werkt het dan helaas weer niet
Sherry750106 schreef:
14-07-2020 14:53
ja dat wil je ook niet maar dan zou je eigenlijk de man moeten weghalen en niet het kind maar zo werkt het dan helaas weer niet
Helaas niet en het kind is weer de dupe.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:39
Omdat hij steeds met zelfmoord dreigt als ik hem lijk te verlaten

Maar nu ik een huisje heb krijg 31 augustus de sleutel dus ik ga nu echt weg
Jouw relatie met deze man is giftig en staat bovendien het herstel van contact en een band met jouw zoon in de weg. Wil jij werkelijk jouw mishandelende, met zelfmoord dreigende, explosieve ex vriend verkiezen boven jouw eigen zoon?! Zo ja, vooral doen, maar laat je zoon met rust dan. Zo nee, breek met je ex. Rigoureus. Door hem is jouw kind nu getraumatiseerd en groeit hij op bij pleegouders. Dat is nogal wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven