Nieuwe start
dinsdag 14 juli 2020 om 14:06
Ik ga na een hoop drama en huiselijk geweld een nieuwe start maken mijn partner zijn schuldsanering is klaar en ik heb een huis wel uit mijn vertrouwde omgeving maar dichterbij mijn uithuisgeplaatste zoon.
Maar wat doe ik met de relatie dat vind ik moeilijk we hebben systeem therapie 2 keer per week. Mijn partner heeft ass verlatingsangst en een periodieke explosieve stoornis
Maar wat doe ik met de relatie dat vind ik moeilijk we hebben systeem therapie 2 keer per week. Mijn partner heeft ass verlatingsangst en een periodieke explosieve stoornis
dinsdag 14 juli 2020 om 14:11
Mijn zoon is uithuisgeplaatst omdat er huiselijk geweld was. En ik daar zo'n wrak van was dat ik niet meer voor hem kon zorgen.
Nu inmiddels weer sterk en opgeknapt daarom ook een huisje gezocht en gevonden
dinsdag 14 juli 2020 om 14:13
Dat huiselijk geweld, werd dat veroorzaakt door dezelfde partner als waar je nu over twijfelt?regenwolk79 schreef: ↑14-07-2020 14:11Mijn zoon is uithuisgeplaatst omdat er huiselijk geweld was. En ik daar zo'n wrak van was dat ik niet meer voor hem kon zorgen.
Nu inmiddels weer sterk en opgeknapt daarom ook een huisje gezocht en gevonden
dinsdag 14 juli 2020 om 14:16
dinsdag 14 juli 2020 om 14:17
Is hij ook de vader van je zoon?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 14 juli 2020 om 14:19
Dan ben je niet goed wijs, je bent je zoon kwijt hierdoor!
Nee hij is niet de vader van mijn zoon
Rosabella1 schreef: ↑14-07-2020 14:16En met de vent van het huiselijk geweld waardoor je zoon uit huis is geplaatst wil je nu een nieuwe start maken of is dit een nieuwe partner?
Dezelfde lees ik. Dan heb je je kind niet zo 1,2,3 terug.
dinsdag 14 juli 2020 om 14:20
Nogmaals waarom wil je het weer proberen? Wat is er veranderd?
Wat zelf kamp je nog met de gevolgen. Jouw zoon uit huis geplaatst, therapie.
Misschien verstandiger om eerst die zaken weer op orde te krijgen en dan pas weer een relatie overwegen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 14 juli 2020 om 14:20
En je zoon woont die nu bij zijn vader of echt in een pleeggezin?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 14 juli 2020 om 14:22
Echt in een pleeggezinRosabella1 schreef: ↑14-07-2020 14:20En je zoon woont die nu bij zijn vader of echt in een pleeggezin?
dinsdag 14 juli 2020 om 14:23
Nee inderdaad,mijn prioriteit zou dan zijn om mezelf weer op de rails te krijgen zodat mijn kind weer naar huis kan komen niet om een nieuwe start te maken met de veroorzaker van het huiselijk geweld waardoor mijn kind uit huis is geplaatst.
En dat omdat zijn moeder een egoïst is. Wat enorm zielig voor je zoon.
Je wilt hem niet terug dan?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.