Nieuwe start

14-07-2020 14:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga na een hoop drama en huiselijk geweld een nieuwe start maken mijn partner zijn schuldsanering is klaar en ik heb een huis wel uit mijn vertrouwde omgeving maar dichterbij mijn uithuisgeplaatste zoon.

Maar wat doe ik met de relatie dat vind ik moeilijk we hebben systeem therapie 2 keer per week. Mijn partner heeft ass verlatingsangst en een periodieke explosieve stoornis
Dus je zoon is uit huis geplaatst door je “vriend” die nota bene niet eens zijn vader is, en jij wil serieus met die man een nieuwe start maken?! Ik neem aan dat je zelf toch ook wel begrijpt dat er heel veel steekjes los moeten zitten?! Ik heb echt medelijden met je zoon, lijkt me verschrikkelijk om te weten dat mijn moeder liever voor een agressieve klootzak kiest dan voor haar bloedeigen zoon...
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:15
Ja dat werd door dezelfde veroorzaakt
Dan snap ik werkelijk niet dat je niet voor jouw zoon kiest. Want dat is de enige juiste keuze.
Ik was een wrak ben inmiddels opgeknapt heb een huis dus ik ga wel apart wonen maar ik weet niet of ik met hem moet gaan latten
Dus je vindt die kerel belangrijker dan je kind?
Nou moe.. Je partner is de reden dat je zoon uit huis geplaatst is, en nu wil jij een nieuwe start met hem??

Ik zou voor een nieuwe start met je zoon gaan.

Ongelooflijk wat sommige vrouwen zichzelf en hun kinderen laten aandoen, omwille van zogenaamde "liefde"
Even geloept, kind is uit huis geplaatst omdat TO psychotisch was.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:29
Ik was een wrak ben inmiddels opgeknapt heb een huis dus ik ga wel apart wonen maar ik weet niet of ik met hem moet gaan latten

Nou nee dus. Waarom twijfel je? Waarom zou je met hem willen latten?
regenwolk79 schreef:
Je zegt dat je bent opgeknapt, waarom zie je dan zelf niet in hoe bizar je vraag is?
regenwolk79 schreef:
Nee, dat zou ik niet doen. Deze man is niet goed voor je. Hoe komt het dat je het zo moeilijk vind om hem los te laten?
regenwolk79 schreef:
Nou nee dus! Niet latten gewoon helemaal niets meer.
Mijn god zeg dat je hier zelfs ook maar een seconde over nadenkt!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
regenwolk79 schreef:
Niet. Echt niet.

Jouw zoon heeft jou nodig. Dat moet jouw doel zijn, de relatie herstellen en hopelijk kan hij dan weer in de toekomst bij jou komen wonen.
Waarom zou je met zo iemand willen latten? Kies voor je zoon!
Sorry maar jij bent absoluut nog niet opgeknapt, anders had je deze vraag nog niet gesteld. Ik zou je aanrader om nog wat therapie te volgen en vooral ver weg van je "partner" te gaan door met je leven.
Merys schreef:
14-07-2020 14:30
Even geloept, kind is uit huis geplaatst omdat TO psychotisch was.
Klopt
Maud*de*Braose schreef:
14-07-2020 14:31
Nee, dat zou ik niet doen. Deze man is niet goed voor je. Hoe komt het dat je het zo moeilijk vind om hem los te laten?
Dat is de hamvraag ja.
DontYouHatePants schreef:
14-07-2020 14:32
Dat is de hamvraag ja.
Omdat hij steeds met zelfmoord dreigt als ik hem lijk te verlaten

Maar nu ik een huisje heb krijg 31 augustus de sleutel dus ik ga nu echt weg
Ik hoop dat dit niet waar is.
Wat bezielt je?
regenwolk79 schreef:
Natuurlijk niet.
Hoe kom je erbij?!
Ontzettend vreemd.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:39

Dat is zijn probleem, laat die man vol problemen los en richt je op jezelf en je kind. Meer niet.
regenwolk79 schreef:

Die emotionele chantage moet je niet intrappen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Weg met die man en snel proberen om je zoon weer terug te krijgen.
Mannen zijn inwisselbaar, kinderen niet
regenwolk79 schreef:

Tja, dat is dan zijn probleem, niet het jouwe. En dit soort manipulatie is geen reden om bij iemand te blijven, integendeel juist
regenwolk79 schreef:

Goed dat je een eigen woning hebt en weggaat.
Dus de enige reden dat je je afvraagt of je nog met hem verder wil is omdat je bang bent dat hij zichzelf wat aan doet?
Of speelt er toch meer mee?
regenwolk79 schreef:

Maar dat is manipulatie en jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Daar hoef je je echt niets van aan te trekken. De enige die daarvoor verantwoordelijk is, is hijzelf.
Je mag jezelf gerust een leven zonder hem gunnen.
regenwolk79 schreef:
Niet jouw probleem.

En meteen ook wel jouw probleem dat je je daardoor laat chanteren. Alleen al het feit dat hij hiermee dreigt is een topreden om meteen alle contact met hem te verbreken.

Jouw zoon. Jouw zoon. Jouw zoon. Dat is plek 1, 2 en 3 op jouw prioriteitenlijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven