nu echt gedumpt
maandag 18 september 2017 om 21:47
Ongeveer drie maanden geleden gaf mijn vriend aan dat hij na drie jaar de relatie (tijdelijk?, zo schreef hij) wilde stoppen omdat hij eerst zijn leven op orde wilde. Na zo'n lange periode kwam dat hard aan en echt onverwacht. Ik wist dat hij wat depressieve buien kon hebben omdat hij zijn leven geen vorm kon geven en e.e.a. had meegemaakt dat verwerkt moest worden. Hij had pas de beslissing genomen te gaan verhuizen en dat was voor hem het punt om een nieuw leven te beginnen. Hij zei dat hij geen relatie kon hebben/ wilde tijdens het werken aan zichzelf en leven.. Pas wanneer hij alles op orde zou hebben dan kon hij er over na gaan denken.
Hij wist niet of hij me niet meer terug wilde na mijn vraag of het tijdelijk was of niet. Ik wilde hem tijd geven zonder ultimatum. Ik ben dolverliefd op hem en dat wist hij. Tig keer gevraagd of hij het eerlijk wilde zeggen wanneer hij me simpelweg niet leuk genoeg meer vond o.i.d. maar dat was het niet zei hij. Hij moest dit alleen doen en kon het verder niet uitleggen. Het zou weken tot maanden kunnen duren gaf hij aan.
We gingen de laatste tijd juist steeds dieper de relatie in. Hij heeft een hechtingsprobleem, is verteld door psych. Dat wist ik en daarom wilde hij rustig aan doen. Prima. Idd een aan uit relatie maar altijd kwam hij terug. We werden steeds hechter de laatste maanden en boem hij nam weer afscheid. Nadat hij aangaf bepaalde dingen zo fijn te vinden. Echter deze keer kwam hij niet terug. Maar ik bleef hoop houden door de dingen die hij zei, hij vroeg me in de afgelopen weken foto's te sturen zoals ik wilde dat hij me zou herinneren etc . En nu kreeg ik als reactie op een appje hoe het ging als antwoord dat hij eerlijk wilde zijn en iemand ontmoet heeft. Hij tot over zijn oren verliefd is. Vind ik ook heel fijn dat hij vol geuren en kleuren zijn verliefdheid beschreef terwijl hij weet hoe ik me voel. Nou toen brak mijn klamp. Met een ander kan het dus wel, de problemen oplossen.
Ik ben er kapot van. Voel me echt een oetlul. Ik vind het ook vrij snel na mij, twee maanden. Ik weet niet waar ik het zoeken moet..ik ben hem dus echt kwijt. Wil deze vrouw ook waarschuwen want hij vertelde mij dezelfde dingen die hij haar nu vertelt. hij omschreef waarom het nu wel kan. "En moest hij dit dan maar laten lopen? "
Dit is zo pijnlijk geweest dat gun ik geen ander maar ja... ook beetje stom waarschijnlijk. heb hem verteld dat hij voorzichtig meot zijn met haar gevoelens. Dat ik veel verdriet om hem heb gehad en dat als hij dit wil laten slagen met haar echt anders moet doen. Maar hij heeft veel geleerd de afgelopen tijd zei hij. Vertelde hij mij ook dat het daarom wel zou lukken.
Ik ben op zoek naar een beetje steun denk ik en tips om deze man te vergeten.Voor mij was hij de persoon waar ik oud mee wilde worden.
Hij wist niet of hij me niet meer terug wilde na mijn vraag of het tijdelijk was of niet. Ik wilde hem tijd geven zonder ultimatum. Ik ben dolverliefd op hem en dat wist hij. Tig keer gevraagd of hij het eerlijk wilde zeggen wanneer hij me simpelweg niet leuk genoeg meer vond o.i.d. maar dat was het niet zei hij. Hij moest dit alleen doen en kon het verder niet uitleggen. Het zou weken tot maanden kunnen duren gaf hij aan.
We gingen de laatste tijd juist steeds dieper de relatie in. Hij heeft een hechtingsprobleem, is verteld door psych. Dat wist ik en daarom wilde hij rustig aan doen. Prima. Idd een aan uit relatie maar altijd kwam hij terug. We werden steeds hechter de laatste maanden en boem hij nam weer afscheid. Nadat hij aangaf bepaalde dingen zo fijn te vinden. Echter deze keer kwam hij niet terug. Maar ik bleef hoop houden door de dingen die hij zei, hij vroeg me in de afgelopen weken foto's te sturen zoals ik wilde dat hij me zou herinneren etc . En nu kreeg ik als reactie op een appje hoe het ging als antwoord dat hij eerlijk wilde zijn en iemand ontmoet heeft. Hij tot over zijn oren verliefd is. Vind ik ook heel fijn dat hij vol geuren en kleuren zijn verliefdheid beschreef terwijl hij weet hoe ik me voel. Nou toen brak mijn klamp. Met een ander kan het dus wel, de problemen oplossen.
Ik ben er kapot van. Voel me echt een oetlul. Ik vind het ook vrij snel na mij, twee maanden. Ik weet niet waar ik het zoeken moet..ik ben hem dus echt kwijt. Wil deze vrouw ook waarschuwen want hij vertelde mij dezelfde dingen die hij haar nu vertelt. hij omschreef waarom het nu wel kan. "En moest hij dit dan maar laten lopen? "
Dit is zo pijnlijk geweest dat gun ik geen ander maar ja... ook beetje stom waarschijnlijk. heb hem verteld dat hij voorzichtig meot zijn met haar gevoelens. Dat ik veel verdriet om hem heb gehad en dat als hij dit wil laten slagen met haar echt anders moet doen. Maar hij heeft veel geleerd de afgelopen tijd zei hij. Vertelde hij mij ook dat het daarom wel zou lukken.
Ik ben op zoek naar een beetje steun denk ik en tips om deze man te vergeten.Voor mij was hij de persoon waar ik oud mee wilde worden.
maandag 18 september 2017 om 21:53
Wat ontzettend rot voor je
weet je zeker dat hij die persoon net ontmoet heeft? En ik vind het heel logisch dat je hem (nog) geen ander gunt, twee maanden is echt kort. Het slijt met de tijd, veel afleiding zoeken. Bij mij hielp dingen doen waar je je hoofd bij moet houden, zoals legpuzzels maken. Sterkte!
maandag 18 september 2017 om 21:57
Psies, wees blij dat je van m af bent. Er lopen echt wel leukere mannen rond hoorHet-groepje schreef: ↑18-09-2017 21:52Nu je deze kant van hem hebt gezien weet je wel beter toch.
Klinkt meer als een project dan als een leuke levenspartner.
Laat hem maar lekker met een ander jojo-en, gelukkig hoef je niet meer te dealen met dit gezeur.
maandag 18 september 2017 om 22:10
Het gedrag van bijna 'zwart-wit' aantrekken en afstoten, kan bij iemand met een hechtingsstoornis horen. Je schrijft nu dat je oud met hem had willen worden maar ik denk dat zijn keuze jou op lange termijn veel pijn en verdriet ontnomen heeft. Ik begrijp echt dat je er nu niet zo naar kan en wil kijken omdat je verdriet en pijn voelt. Maar wellicht lukt je dit op de wat langere termijn wel en misschien kom je ooit iemand tegen die zich vol vertrouwen, open en blij met jou kan verbinden. Dat zou ik je echt gunnen want dan voel jij je ook gewaardeerd en goed zoals je bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 18 september 2017 om 22:12
Preach!Enn schreef: ↑18-09-2017 22:10Het gedrag van bijna 'zwart-wit' aantrekken en afstoten, kan bij iemand met een hechtingsstoornis horen. Je schrijft nu dat je oud met hem had willen worden maar ik denk dat zijn keuze jou op lange termijn veel pijn en verdriet ontnomen heeft. Ik begrijp echt dat je er nu niet zo naar kan en wil kijken omdat je verdriet en pijn voelt. Maar wellicht lukt je dit op de wat langere termijn wel en misschien kom je ooit iemand tegen die zich vol vertrouwen, open en blij met jou kan verbinden. Dat zou ik je echt gunnen want dan voel jij je ook gewaardeerd en goed zoals je bent.
maandag 18 september 2017 om 22:51
Ik herken je verhaal, dit is bij mij ook gebeurd na een relatie van 2,5 jaar. Geen uitleg, geen reactie, totaal geen gevoel meer van liefde.
Nu is hij verliefd op zijn collega en dit is ontzettend moeilijk.
We zijn nu een paar maanden verder en nu besef ik me, en heb ik aan mezelf gevraagd, is hij wel degene bij wie ik wil zijn?
Je verdient een man die niet hoeft na te denken over wat hij wil, want als hij echt van je houdt, dan wil hij jou net zo graag als jij hem.
Het verdriet verandert de komende tijd niet, maar jij kunt hier niks aan doen! ze zijn niet klaar voor de verbintenis en over een tijdje wil hij waarschijnlijk je wel weer, maar je moet hem laten zien wat je waard bent, want je verdient dit niet.
Je moet jezelf nu ook gelukkig gaan maken, hoe moeilijk het ook is want in jouw hoofd is hij nog steeds degene waar je oud mee wilt worden, het is egoïstisch en manipulatief om jouw te gaan vertellen over zijn nieuwe relatie en meng je alsjeblieft niet tussen hun, want op het eind van de dag ben jij dan de slechterik.
Huil als het even niet gaat, dat doe ik ook en het voelt zo lekker om alles er dan even uit te gooien en deel het met vrienden en familie. Ga voor je eigen geluk en vraag je niet meer af waarom hij jou niet meer wilt, want je moet niet willen dat je de rest van je leven afvraagt of hij wel bij je blijft.
Sterkte meid!
Nu is hij verliefd op zijn collega en dit is ontzettend moeilijk.
We zijn nu een paar maanden verder en nu besef ik me, en heb ik aan mezelf gevraagd, is hij wel degene bij wie ik wil zijn?
Je verdient een man die niet hoeft na te denken over wat hij wil, want als hij echt van je houdt, dan wil hij jou net zo graag als jij hem.
Het verdriet verandert de komende tijd niet, maar jij kunt hier niks aan doen! ze zijn niet klaar voor de verbintenis en over een tijdje wil hij waarschijnlijk je wel weer, maar je moet hem laten zien wat je waard bent, want je verdient dit niet.
Je moet jezelf nu ook gelukkig gaan maken, hoe moeilijk het ook is want in jouw hoofd is hij nog steeds degene waar je oud mee wilt worden, het is egoïstisch en manipulatief om jouw te gaan vertellen over zijn nieuwe relatie en meng je alsjeblieft niet tussen hun, want op het eind van de dag ben jij dan de slechterik.
Huil als het even niet gaat, dat doe ik ook en het voelt zo lekker om alles er dan even uit te gooien en deel het met vrienden en familie. Ga voor je eigen geluk en vraag je niet meer af waarom hij jou niet meer wilt, want je moet niet willen dat je de rest van je leven afvraagt of hij wel bij je blijft.
Sterkte meid!
maandag 18 september 2017 om 22:57
Lieve postEnn schreef: ↑18-09-2017 22:10Het gedrag van bijna 'zwart-wit' aantrekken en afstoten, kan bij iemand met een hechtingsstoornis horen. Je schrijft nu dat je oud met hem had willen worden maar ik denk dat zijn keuze jou op lange termijn veel pijn en verdriet ontnomen heeft. Ik begrijp echt dat je er nu niet zo naar kan en wil kijken omdat je verdriet en pijn voelt. Maar wellicht lukt je dit op de wat langere termijn wel en misschien kom je ooit iemand tegen die zich vol vertrouwen, open en blij met jou kan verbinden. Dat zou ik je echt gunnen want dan voel jij je ook gewaardeerd en goed zoals je bent.
Ik dacht inderdaad ook dat het maar goed is dat hij de keuze voor je heeft gemaakt.
dinsdag 19 september 2017 om 06:48
Oh en denk niet dat dit iets over jou zegt.
Ik ben ooit gedumpt en die ex moest ook even inwrijven hoe fantastisch alles nu was met die ander, en dat hij nu dit en dit en dit inene niet mee voelde dus ja aan wie lag dat dan?
Ik heb daar echt mee gezeten.
Maargoed, die andere dame bleek issues keer 10 te hebben en zijn leven lijkt al 10 jaar lang verdacht veel op een tom en jerry cartoon, die rennen de hele dag knokkend en gillend achter elkaar aan.
Dat is blijkbaar leuker en makkelijker voor hem.
Ik ben ooit gedumpt en die ex moest ook even inwrijven hoe fantastisch alles nu was met die ander, en dat hij nu dit en dit en dit inene niet mee voelde dus ja aan wie lag dat dan?
Ik heb daar echt mee gezeten.
Maargoed, die andere dame bleek issues keer 10 te hebben en zijn leven lijkt al 10 jaar lang verdacht veel op een tom en jerry cartoon, die rennen de hele dag knokkend en gillend achter elkaar aan.
Dat is blijkbaar leuker en makkelijker voor hem.
dinsdag 19 september 2017 om 07:51
Wat mijn eerste gedachte is;
Deze man komt vanzelf wel weer in zijn oude gedrag.
Nu in de eerste liefdesfase is alles nog vrij oppervlakkig en makkelijk. Tot dat je weer in t oude patroon komt. Misschien iets later, misschien iets sneller dan bij jou maar geloof mij...deze man is niet plotseling helemaal anders geworden hoor. Dat beeld wil hij zichzelf nu even voor houden maar vroeg of laat komt hij toch met zichzelf in aanraking.
En daar ben jij mooi vanaf!
Sterkte!
Deze man komt vanzelf wel weer in zijn oude gedrag.
Nu in de eerste liefdesfase is alles nog vrij oppervlakkig en makkelijk. Tot dat je weer in t oude patroon komt. Misschien iets later, misschien iets sneller dan bij jou maar geloof mij...deze man is niet plotseling helemaal anders geworden hoor. Dat beeld wil hij zichzelf nu even voor houden maar vroeg of laat komt hij toch met zichzelf in aanraking.
En daar ben jij mooi vanaf!
Sterkte!
dinsdag 19 september 2017 om 16:56