Oeps... Weer een afstand

30-07-2010 21:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik post hier niet veel maar lees af en toe mee, nu zit ik met iets wat ik eigenlijk met niemand kan/durf te bespreken, vandaar dat ik het hier post..

Ik ben 23 en heb van mijn 18e tot mijn 22e een relatie gehad met een Turkse jongen, in Turkije. We hebben daar ook een tijdje samen gewoond. Mijn ex had nogal jaloerse en controlerende trekjes, vandaar dat de relatie nu beeindigd is.

Mijn omgeving was meestal begripvol over deze relatie maar waren wel blij dat het definitief over was..

Nadat het uit ging ben ik gaan reizen, veel uitgaan, ik had wat in te halen van de tijd dat ik in Turkije zat.

Nu, bijna anderhalf jaar nadat mijn vorige relatie uit is gegaan, heb ik op vakantie een hele leuke man leren kennen. We hebben een leuke tijd gehad samen, veel goede gesprekken gehad, er is alleen één probleem: Hij woont in Iran.

Nu weer thuis belt hij me vaak, nog steeds leuke gesprekken en hij heeft me uitgenodigd voor een tripje naar Dubai.

Het lijkt mij ontzettend leuk en spannend ook echt met hem samen naar Dubai te gaan. Ik weet alleen echt niet hoe ik dit aan familie en vrienden moet gaan vertellen... Waarschijnlijk verklaren ze me voor gek dat ik me zelf voor een tweede keer in zoiets stort.. Ik ben bang voor de reacties, ik woon nog thuis, omdat we vaak bellen heb ik tegen mijn ouders gezegd dat hij uit Frankrijk komt...

Tips hoe ik dit ter zijner tijd goed kan overbrengen naar ouders en vrienden?
bij mij zouden er alleen maar :

gaan rinkelen.
Poelepoelepoelepoes!
juist.
dubbel.
Hoe ontmoet je een man die in Iran woont?
Waarom ontmoet je altijd die islamitische verwegwonende mannen?

Denk dat je het een beetje opzoekt en dat lijkt me niet verstandig. Ook een beetje raar dat hij gek op jou is, met zoveel vrouwen in zijn land niet? En gelijk mee naar D.?

Ben je niet een beetje naief en gehaast?
Dezelfde vakantiebestemming..
Ik zou een keer naar Spanje gaan of Italie voor de verandering.
quote:egjel schreef op 30 juli 2010 @ 21:56:

Dezelfde vakantiebestemming..Aan welke bestemming moet ik dan denken?
Als jij er gewoon achter staat, dan vertel je het ook gewoon aan mensen.

Hun probleem als ze het niet leuk vinden.

Het is jouw leven, toch?
quote:wuiles schreef op 30 juli 2010 @ 21:58:

[...]

Aan welke bestemming moet ik dan denken?

Badplaats in jawel.... Turkije...

Ik begrijp heel goed dat het een beetje maf klinkt allemaal, t probleem is wel dat dit me is overkomen, ik ben niet in het bijzonder op zoek gegaan naar een Islamitische verwegwonende man nee..
quote:Ksenija schreef op 30 juli 2010 @ 21:56:

Waarom ontmoet je altijd die islamitische verwegwonende mannen?

Denk dat je het een beetje opzoekt en dat lijkt me niet verstandig. Ook een beetje raar dat hij gek op jou is, met zoveel vrouwen in zijn land niet? En gelijk mee naar D.?

Ben je niet een beetje naief en gehaast?Ja daar snap ik ook niks van?? Hoe kun je nou verliefd worden op een vrouw uit een ander land? Heel vreemd verhaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hahahaha ik wilde net zeggen , Alanya?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee niet Alanya, maar daar ging het ook eigenlijk allemaal niet om...
Hij heeft jou uitgenodigd? Betekent dit dat hij jouw ticket en verblijfskosten betaalt? Dat jullie een accommodatie delen?
Hij heeft me gevraagd of ik naar Dubai wil komen, of wiens kosten dit zal zijn hebben we het nog niet over gehad.
Ik zie echt het probleem niet. Jij wil het toch?
Persoonlijk zou ik hard weg rennen als ik verliefd zou worden op een man uit verweggistan, maar dat komt vooral omdat ik niet zonder mijn familie kan en dus ook nooit zou kunnen verhuizen.

Hoe meer je erin stapt hoe moeilijker het wordt om een rationele beslissing te nemen.
Soms is het verstandig om een vakantieliefde een vakantieliefde te laten.

Waarom gelijk een relatie beginnen. En uit Iran he.. Denk even na over een eventuele toekomst als je daar zou gaan wonen. Past dat bij jou levensstijl? Kun jij je aanpassen aan die cultuur?
quote:egjel schreef op 30 juli 2010 @ 22:00:

[...]

Badplaats in jawel.... Turkije...

Ik begrijp heel goed dat het een beetje maf klinkt allemaal, t probleem is wel dat dit me is overkomen, ik ben niet in het bijzonder op zoek gegaan naar een Islamitische verwegwonende man nee..Je zoekt die landen bewust op en weet heus wel dat er altijd wel een leuke vent bij is die wel een westerse vrouw (tijdelijk) ziet zitten.
Ik zou het laten gaan, vind het een vreemd verhaal. Hij nodigt je zomaar uit terwijl je hem amper kent. Vind dat een beetje gevaarlijk om te doen.

Volgens mij is dat vragen om problemen.
Leuke man of niet...hij komt uit Iran, en ik zou 'm lekker daar laten. Dat gaat in de toekomst geheid problemen opleveren. Maar goed, iets in mij zegt dat je te naief bent om dat te willen horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven