Off day...

16-09-2010 10:23 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me vandaag aan alles en iedereen. Het begon al met de fietstocht naar het werk toe. Iedereen irriteerde me. Ik ben een rustigere route gaan fietsen, toen dacht ik dat het over was.

Nu krijg ik mails binnen van collega's en ook die irriteren me. Heb al 2 keer mijn frustratie geuit. Zucht... Wat moet ik met mezelf als ik niet weg kan lopen en in bed kan duiken?

Fleur me op alsjeblieft!
Volg je hart. Dat klopt.
Ik zou je best willen opfleuren, maar ik ben een beetje bang dat ik je daarmee irriteer...
Of koop gewoon chocola!
Mieomij: :-D Ja, dat zou natuurlijk best kunnen! Mijn lontje is nooit zo kort als nu.

Vicodin: smile op mijn gezicht.

Jullie hebben het nu al voor elkaar. Bedankt!
Volg je hart. Dat klopt.
quote:Pink2510 schreef op 16 september 2010 @ 10:23:

Ik irriteer erger me vandaag aan alles en iedereen. Het begon al met de fietstocht naar het werk toe. Iedereen irriteerde me. Ik ben een rustigere route gaan fietsen, toen dacht ik dat het over was.

Nu krijg ik mails binnen van collega's en ook die irriteren me. Heb al 2 keer mijn frustratie geuit. Zucht... Wat moet ik met mezelf als ik niet weg kan lopen en in bed kan duiken?

Fleur me op alsjeblieft!Nog 1 reden erbij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Fleur, je wordt geroepen

Heb de laatste tijd off days. Er zit veel tegen, zit niet lekker in mijn vel, bah. Komt wel weer goed, maar wel herkenbaar. Mijn probleem is dat ik dan wat pinnig ben wat ik helemaal niet wil. Bleh.. nah ja.
Ja, en wat doen jullie ertegen? Ik kan mij zó aan mijn (hormonale?) stemmingswisselingen ergeren! Alsof ik de dag voor mezelf aan het verpesten ben, terwijl het ook anders zou kunnen. Maar hoe maak je die omslag? Tips?
Ik ben 'gelukkig' altijd in mijzelf gekeerd als ik chaggo ben. En ik probeer op mijn tong te bijten als ik een kutopmerking wil maken.
Ohja, en ik reageer af op het VF
Ik accepteer maar dat ik zo ben op dat moment. Ik heb niet zoveel last van hormonale stemmingen, maar wel dat zo een beetje alles onder druk staat in mijn leven. Het is iets waar ik mee moet dealen en dat gaat ook lukken, maar dan kan ik door wat scherper te moeten zijn op situaties en momenteel een stuk wantrouwen naar sommige mensen in mijn leven, wat rottig/anders uit de hoek komen.
Wat ik dan ook heb is dat wat ik zeg, ook al bedoel ik het totaal niet verkeerd, anders opgevat wordt door anderen. Dan heb ik net een andere toon of zo. Het ligt ook aan mij op dat moment. Ik heb dat pas door als een ander mij daarop wijst of zich benadeeld voelt. Dan bied ik wel mijn excuses aan en leg uit hoe ik het bedoel en waarom iets anders over kan komen.

Ik speel een liedje.. maar blijkbaar net met de verkeerde toon.
wat ik doe: even googlen op de strijes van Dirk-Jan, heerlijk!
Wat een herkenning. En mijn bui is voorlopig overgevlogen. Dank jullie wel allemaal!

Ik ben overigens net een spinnekop. Zit overal bovenop als ik zo geirriteerd ben en kan niets naast me neerleggen. Op alles moet ik een weerwoord geven. Heel vervelend.

Overigens moeten mijn collega's erg om mij lachen, omdat ik altijd zo mild en rustig ben. Behalve vanmorgen. Het enige dat ze zeggen: Caro Emerald vandaag? Want van haar muziek word ik erg vrolijk weer. :-D
Volg je hart. Dat klopt.

het kan altijd erger
:-D
Volg je hart. Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven