Om een veel te grote tuin laten leiden.

07-05-2008 16:19 35 berichten
/
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet meer mailen.

En dat vrienden blijven zegt hij waarschijnlijk om het wat minder pijnlijk te laten lijken.
quote:yoyo2 schreef op 07 mei 2008 @ 16:21:

Ik zou niet meer mailen.

En dat vrienden blijven zegt hij waarschijnlijk om het wat minder pijnlijk te laten lijken.Eens. Enne...
Het lekker hier bij laten

Als je hem gaat mailen, maak je het voor jezelf alleen nog maar moeilijker.

Sterkte
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat kut dat je je zo voelt, joh! Maar ik zou het niet sturen, nooit. Ik zou iemand helemaal de wetenschap niet gunnen dat hij je zoveel doet. Sterkte!
Niet mailen hoor, dat is echt geen goed plan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steek geen energie meer in die kl***zak, gebruik jouw energie om jezelf weer op de been te krijgen. Je zult zien dat het verdriet, de woede en de teleurstelling over een tijdje slijt, echt waar. Veel sterkte meid.
Helemaal eens met Naski over die energie. Gebruik die vandaag bijv. om lekker met Alanis Morissette's 'You oughta know' mee te blerren ofzo .
Eens met de anderen. Gun hem niet te weten dat jij nog zo met je gevoelens worstelt. Hij klinkt niet bepaald als een fijne man, dus laat hem lekker in zijn sop gaar koken. Het is nu allemaal heel naar, maar jouw tijd komt wel weer en de beste manier om hem te raken is door te laten zien dat jij ook gelukkig kunt zijn zonder hem.

Heel veel sterkte
Ik ben het ook met de anderen eens. Die meneer heeft al genoeg aandacht van je gehad. Ik kan me voorstellen dat je je hart wil uitstorten in die mail, maar ik denk dat je er achteraf spijt van zou kunnen krijgen. Sterkte!
Dit lijkt erg op een situatie die ik twee jaar terug had. Als jouw man inderdaad net zo'n type is als die van mij toen, heeft hij aandacht nodig en heeft hij het gevoel nodig dat hij jou nog raakt. Hij wil het gevoel hebben dat hij iets voor je betekent, en verder niks.

Van zo'n mail als de jouwe zal hij dus smullen, op een dramaqueen manier: "oh, wat erg toch, dat ik die vrouw zoveel pijn moest doen, maarja, het kon niet anders, arme ik"

Gun hem dat plezier maar niet en richt je zoveel mogelijk op andere dingen en mensen. Wens je veel sterkte, het heeft mij destijds erg lang erg hard geraakt. Maar hoe minder je ermee bezig bent, hoe beter.
Nog maar eens dan.. ook hier ermee eens: NIET mailen.

sterkte!
Computer says nooooo
inderdaad, niet mailen..... ik heb in mijn hoofd ook een heel relaas wat ik wel zou willen houden tegen hem, maar ik doe het niet.... in plaats daar van zet ik het hier neer:

Tjonge, wat heb jij me ingepalmd zeg! Op een kwetsbaar moment besloot jij mij te zoenen. Ik getrouwd, jij getrouwd en, naar later bleek, ook al een vriendin er naast. Ik ben zo stom geweest er op in te gaan. Later nog veel stommer door er mee door te gaan.

Lieve sms-jes over en weer. Maar al snel bleek dat je me aan het lijntje hield. Alleen contact als jij tijd had, alleen contact als jij zin in me had. Ik kan het niet meer, ik doe het niet meer.

Jij vroeg om een time out, om alles op een rijtje te zetten. Jij had het gevoel mij, en al je andere vrouwen (!) te kort te doen. En weet je: dat deed je ook! Je bent het niet waard. Ik ga me richten op mijn huwelijk, dit verdient mijn man niet! En jij verdient mij niet!

Het was leuk, zolang het duurde, maar ik ben op. Je maakt me moe, humeurig en verdrietig. Ik kan er niet meer tegen. In plaats van dat je me blij maakt, doe je me dit aan (en uiteraard doe ik mezelf het ook aan).

Bel me niet meer, sms me niet meer en hou het op het werk zakelijk en zo weinig mogelijk. Ik ben je zat.

Ik wens je veel succes met je overige harem. Ik maak er geen deel meer van uit! Stik er maar in.

zo, dat is er uit... ik ben verdrietig om de breuk, ook al was het niet veel waard.... hij weet van mij dat ik niet meer wil, maar ik heb het kort gehouden en hem dit allemaal niet verteld. Dit gun ik hem niet. Ik wil niet rancuneus zijn, maar ik ben echt boos op hem. Dus dan maar hier even achter laten.... ik ben zelf stom geweest... en wie zijn billen brandt.... ik weet het... toch doet het pijn. Ik doe het niet meer, ik laat me geen pijn meer doen. Hier moet ik maar gewoon even door heen...... en dan focussen op wat echt belangrijk is: ik zelf! en uiteraard mijn lieve, onwetende man....

bedankt dat ik dit hier even kwijt kon...
quote:tantetje schreef op 07 mei 2008 @ 16:50:

Het was leuk, zolang het duurde, maar ik ben op. Je maakt me moe, humeurig en verdrietig. Ik kan er niet meer tegen. In plaats van dat je me blij maakt, doe je me dit aan.Heejjj, Hallloooooo.... Het is maar een MAN hoor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tsja, hier nog maar eentje dan

NIET MAILEN!!!!

Je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee, want wat ga je bewust of onbewust zitten doen....

Wachten op een reactie.

Hou die energie lekker voor jezelf meis

Voor nu een hele dikke knuffel!~
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eens met de rest... Negeer die jongen, hij is je niet waard! Elke seconde die je gebruikt om in contact met hem te komen is een verspilde seconde. Hij is je niet waard...

Sterkte ermee!
Jee meis, wat klote voor je!

En helaas zo herkenbaar....

Niet mailen... laat het los.

Laat los en heb vertrouwen, er zijn meer mensen die van je houden schreef een vriendin me toen. En zowaar. Liever gelukkig met mijn vrienden dan zo'n acteur!

NIET MAILEN!!!

Wel goed geschreven!

Knuffel
Helemaal met iedereen eens, NIET doen! Wat je eigenlijk wil bereiken, is dat hij dan denkt: 'oh ja, ik doe haar wel veel pijn, dat bedoelde ik niet zo, ik ga het weer goedmaken.' En dat gaat niet gebeuren! En dat wil je toch ook helemaal niet (zo'n vent?). Maar ondertussen voel jij je wel extra rot dat dat niet gebeurt terwijl jij zo openlijk al je gevoelens aan hem hebt kenbaar gemaakt.
Ik heb in je andere topic waarin je beschreef hoe het begonnen is gereageerd. Belachelijk vond ik het zo'n liefdesspeurtocht.

Blijkt nu dus dat ik toch gelijk gekregen heb.

Wees eerlijk geen normale volwassen vent zou aan zoiets meewerken. Geen wonder dat de liefde niet blijvend was.

Als je een "normale" stabiele relatie wil dan moet jij je zelf ook zodanig gedragen dat mensen die in staat zijn om een relatie aan te gaan zich daar door aangetrokken voelen.

Dus deze meneer lekker in zijn eigen sop gaar laten koken en geen kontakt meer mee opnemen.
Ienimimi:

Ik ken het gevoel, heb het ook een keer gehad... K*tgevoel!!! Ik was heel erg verliefd en ook heel erg blind... Maar ik dacht ook dat wat hij deed duidelijk genoeg was, dat hij hetzelfde voelde...

Maar niet mailen. Niet bellen. Doe alsof het je niets kan schelen. Bel een vriendin of zo als je de behoefte voelt om hem te bellen / mailen / whatever.

Veel sterkte!
quote:sugarmiss schreef op 07 mei 2008 @ 18:12:

Ik heb in je andere topic waarin je beschreef hoe het begonnen is gereageerd. Belachelijk vond ik het zo'n liefdesspeurtocht.

Blijkt nu dus dat ik toch gelijk gekregen heb.

Wees eerlijk geen normale volwassen vent zou aan zoiets meewerken. Geen wonder dat de liefde niet blijvend was.

Als je een "normale" stabiele relatie wil dan moet jij je zelf ook zodanig gedragen dat mensen die in staat zijn om een relatie aan te gaan zich daar door aangetrokken voelen.

Dus deze meneer lekker in zijn eigen sop gaar laten koken en geen kontakt meer mee opnemen.Nou ja, sorry hoor, maar wat is dit voor belachelijke reactie?
Niet doen dus..zoals iedereen al zeg.

Ik heb het wel gedaan (ooit) en daar waar ik dacht dat me dat een super goed en voldaan gevoel zou geven ging ik me er eigenlijk alleen maar rotter door voelen. Het voegt echt niks meer toe.

Succes met de tranen!
Hee Ienimimi,

Wat een K@^*(#&*)!!! Ik mistje af en toe je bekende mensen plaatjes maar wist dat je een goede reden had om daar niet alle tijd meer voor te hebben. Zeker voor een man die zo'n speurtocht uitzet om jouw het hof te maken! Ik dacht echt dat je je eigen Jake had gevonden. Ik snap het soms ook niet meer hoor, als iemand toch zoveel moeite voor je doet ga je er toch vanuit dat het goed is?!

Heel veel sterkte in ieder geval de komende tijd en focus je er maar op dat je het slachtoffer bent van een bad guy zoals we allemaal wel eens zijn (geweest). Jij verdient toch beter! Je bent een mooie meid (mooier dan reese, haha) dus daar had hij dan wel weer gelijk in. Maar er komt een man die ook de binnenkant belangrijk vind.

Knuffel
quote:Ienimimi schreef op 07 mei 2008 @ 16:19:

Zoals jullie in mijn vorige posts hebben kunnen lezen was ik sinds een aantal maandjes errug verliefd. Het begon zoals in een film,boek...en eindigde afgelopen zaterdag met een lullig sms'je.

Ik hoop gewoon hier ff wat steun te krijgen want zit er echt doorheen.

Hierbij mijn gevoel zoals ik het tegen hem zou willen zeggen:

Je had op dat moment toen je het zei meteen een oscar moeten krijgen.

moet zijn:

Je had op dat moment toen je het zei van mij meteen een hijs met een oscar moeten krijgen.
Eens met de anderen: niet mailen.

Heel veel sterkte Ienimimi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven