Om een veel te grote tuin laten leiden.

07-05-2008 16:19 35 berichten
/
Alle reacties Link kopieren
Ieni, veel sterkte!!
/
/
/
/
Hoe ging het vandaag Ienimimi? Bleef je rustig toen hij langskwam?
Of heb je 'm die bureaustoel maar meteen weer teruggegeven (put them wheels where the sun don't shine )
quote:isa26 schreef op 08 mei 2008 @ 16:11:

(put them wheels where the sun don't shine )
/
Koester die vrienden (maar dat doe je wel zo te lezen). Aan hen heb je zoveel meer dan aan hem.

Vrienden blijven na een affaire zit er vaak niet in. Na een lange relatie soms wel, maar ook dan pas als beide over de breuk heen zijn. Maar in korte relatie (als ik je berichten goed begrijp hebben jullie niet zo heel lang iets gehad) is er nog geen band opgebouwd. De wens om vrienden te blijven houdt dan vaak vooral in: geen gezeik.

Tenminste, zo heb ik het een paar keer meegemaakt. Ik heb toevallig laatst iemand gezegd dat zijn manier van 'vrienden blijven' de mijne niet is. Ik zag het wel zitten toen hij het voorstelde, vrienden blijven met hem. Er was immers nauwelijks iets tussen ons gebeurd en ik dacht dat we wel op de oude voet door konden: samen naar een terras, kletsen op MSN, muziek uitwisselen. Zijn idee van vrienden blijven echter hield in: nooit contact met elkaar, maar in geval van elkaar tegenkomen bij het uitgaan even een oppervlakkig praatje maken. Ik ergerde me dood aan die oppervlakkige praatjes van iemand die niet meer leuk met me omging zoals eerst. Dat heb ik toen dus maar afgekapt. Als ik toch niet meer voor je besta, dan ook niet als je bier op hebt

Ja, koester je vrienden die spontaan langskomen met een film. Die zijn goud waard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven