Omgaan met de beste vriend van je ex

30-03-2009 12:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
s
Je ex is verhuisd, getrouwd en heeft kinderen. Ik zie dus geen probleem.

Als je nieuwe vriend, een goede vriend van jouw ex dus, denkt dat het misschien wel een probleem is, waarom bespreekt hij dat dan niet met je ex? Als zij zulke goede vrienden zijn, kunnen ze daar vast een goede boom over opzetten.
Ik vind dat het zijn keuze is, als hij dit niet wil zou ik hem niet proberen over te halen.
s
d
Ex moved on en vindt het niet leuk als jullie met elkaar omgaan?

Tja, dat heet nu volwassen zijn. Niet alles in het leven is leuk. Zou er geen rekening mee houden.
Als jullie elkaar leuk vinden dan moet je ervoor gaan! Simpel.

Als jouw ex/zijn beste vriend daar niet tegen kan is dat zijn probleem.

Stel je nou eens voor: jij had die beste vriend NIET gekend terwijl je een relatie had met je ex. Je had hem nu leren kennen en jullie hadden hetzelfde gevoeld als je nu voelt. Was je er dan voor gegaan? Had je je er dan wat van aangetrokken wat jouw ex zegt?

Ik zou er gewoon voor gaan. Straks laat je de meest geweldige jongen van de wereld lopen omdat je rekening houdt met de gevoelens van je ex.....
Je ex heeft zijn leven hier achter zich gelaten en heeft zich elders gesettled. Geen enkele reden dus om nog rekening met hem te houden.
quote:Mammie31 schreef op 30 maart 2009 @ 13:16:

Dus vindt je dan dat ik hem helemaal moet wissen? Of gewoon niet meer mailen? (zit nu trouwens midden in een mailing met hem omdat hij vreog of ik morgen mee de stad in ga)..

Nee, ik zou er alleen zelf niet achter aan zitten. Als hij zegt naar zijn vriend (jouw ex) te willen luisteren, maar toch contact zoekt, dan zou ik dat accepteren en er van genieten. Maar overhalen of zelf aandringen zou ik niet doen: hij moet zelf die knoop doorhakken.
thx iig voor jullie reacties tot nu toe.

X m
Zoals ik al zei: Ik zou er voor gaan... Ik zou wel alleen mezelf hoog houden.

Als hij (onbedoeld) met jouw gevoelens speelt door er telkens een punt achter te zetten, dan zou ik de eer aan mezelf houden. Dan zou ik tegen hem zeggen "Jongen, bedenk maar eerst eens wat JIJ wilt. Niet wat ik wil, niet wat je beste vriend wil, maar wat JIJ wilt." En dan zou ik ook proberen om geen contact meer op te nemen totdat hij het weet...

Ik heb het idee dat hij de mening van zijn vriend veel te hoog waardeert....
X
Mijn gevoel zegt dat je ex zijn excuus is.

Maw hij zegt dat hij niet weet of hij een relatie met jou aandurft vanwege zijn vriend (jouw ex), maar heb het idee dat hij gewoon twijfelt of hij.... een vaste relatie wil, of hij jou wel zo leuk vindt, of hij...nou ja, vul zelf maar in.

Al zou het nou zijn dat jij nog een relatie hebt, en dan verliefd wordt op zn beste vriend...dan kan ik me voorstellen dat je rekening houdt met ieders gevoelens

Misschien zit ik er helemaal naast, maar als ik de feiten op een rijtje zet;

het gaat om een vriend, die aan de andere kant van de wereld woont, daar een vrouw en een kind heeft, en al heel lang jouw ex is.
Als hij zijn oren laat hangen naar 'n vriend die aan de andere kant van de wereld woont, betreffende zijn liefdesleven, dan heeft hij totaal geen ruggengraat!

Gebruikt hij die vriend niet als smoes omdat ie toch not that into you is?
Tja dat denk ik dus ook Elninjoo, als hij echt denkt dat er voor hen een gouden toekomst is weggelegd luistert hij niet naar een vriend die aan de andere kant van de wereld opnieuw is begonnen.

zie post boven je
Als jouw ex en zijn vriend echt goede vrienden zijn

gunt hij hem zijn geluk toch wel.

Hij speelt een erg kinderachtig spelletje want jullie zijn al 2 jr van elkaar af en hij heeft zijn gezin al klaar.

Dus over zijn geluk hoeft hij niet te klagen.

Ik denk dat hij echter het machtspelletje ziet zitten.

En jou het geluk met zijn " beste " vriend niet gunt.

Ik zou me totaal niet druk maken om de mening van je ex.

alhoewel je hunk zich daar wel druk om maakt.

Hij heeft gezegd dat hij het niet ziet zitten dat jullie contact hebben,

maar je zegt zelf dat je hem langer kent dan dat je met je vriend had.

Dus hadden jullie al contact en dat is dus dankzij je ex verbroken.

Lekker laten l*llen die ex van je.

En concentreer je op die vriend van je.

Hij kan het als excuus nemen om niets met je te beginnen.

Of hij kan zich echt heel erg aan de mening van zijn vriend hechten.

Lekker hem laten beslissen niet achter zn K*ONT aan zitten

Dan kom het vast wel goed.

gr nicolé
gr, M
Alles weggehaald?!

Flauw Zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven