Omgaan met vreemdgaan

24-04-2018 12:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van 15 jaar en heb 2 kids. Ik heb onlangs ontdekt dat mijn man vreemdgaat en hem hier ook over aangesproken. Wij werken samen op 1 kantoor alsook de vrouw met wie hij vreemdgaat. Toch weet ik niet hoe ik moet reageren, ik voel mij zo gekwetst maar wist ook wel dat de sex zeer miniem was thuis. Bij het nazien van de gsm-rekening merk ik dat hij haar nog steeds regelmatig belt vanuit de wagen of wanneer ik ben gaan slapen. Wat doe ik hier nu mee? Zelf heb ik voor mij uitgemaakt dat ik alleen nog het noodzakelijkst aan haar vraag ivm werk maar vriendelijkheid zal ze niet meer moeten krijgen. Toch denk ik moet ik nu de scheiding aanvragen ongeacht dat hij zegt dat hij met haar gaat stoppen of niet....je krijgt van je vriendinnen advies maar zijn deze objectief. Heeft iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-04-2018 21:00
Ja maar dat telt niet. Dit is een hardwerkende man he? Die moet in de avonduren een extra bal gehakt en zijn zak leegschudden in moeder de vrouw
oja sorry!!!
die arme, hardwerkende obese man moet wel behaagt worden.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
24-04-2018 21:13
oja sorry!!!
die arme, hardwerkende obese man moet wel behaagt worden.
Ja dat is de taak van de vrouw. En als hij zijn huwelijksgelofte breekt dan moet je de benen nog vaker spreiden en dan moet de vrouw in therapie. Een echte vrouw laat haar man nooit vreemdgaan duh
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-04-2018 21:16
Ja dat is de taak van de vrouw. En als hij zijn huwelijksgelofte breekt dan moet je de benen nog vaker spreiden en dan moet de vrouw in therapie. Een echte vrouw laat haar man nooit vreemdgaan duh
je hebt gelijk, ook al is hij moddervet en heeft hij een klein pikkie.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
en als les vertelt hij aan to hoe lekker dat pikkie in de kut van de werkneemster zat, als hij dronken is....

met zo,n man wil je toch minstens 3 keer per dag seks?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 20:15
Ik heb ondertussen meermaals mijn benen open gedaan en het is niet zo zeer dat ik dat dan niet wil maar ik nam er gewoon geen initiatief in en hij ook niet vandaar dat het stil is blijven liggen. Ik verwijt hem niet dat hij sex op een ander is gaan zoeken maar ik verwijt hem wel dat hij dit met een collega doet en het nu zelfs vreemd doet dat ik niet met haar kan praten en/of lachten. Als hij zat is legt hij mij haarfijn uit hoe zijne pik in haar kut zit. Ik hoop dat je zelf nooit met zulke problemen moet zitten. Onze relatie was voor de rest wel in orde...elke dag praten over van alles en nog wat maar daarover dus jammer genoeg kiet en hadden we beter wel gedaan! Vanaf dat hij 30 kilo was afgevallen is hij veranderd natuurlijk van 140 naar 110 doet wel iets met een man! En is zijn libido waarschijnlijk terug in gang geschoten alleen wil hij dit op een ander zoeken! Ik heb hem zelf gevraagd laat ons terug meer sex hebben en zien wat het ons brengt maar hij wil dit niet bij mij!
Mozeskrommele vrouw....

Hoe heeft hij het voor elkaar gekregen dat jij je zo door hem laat gebruiken? Hij neukt een ander en het komt door jou? Wat een zak zeg en jij zit er braaf naast te knikken en te vragen om seks? Waar is jouw eigenwaarde?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
24-04-2018 21:21
en als les vertelt hij aan to hoe lekker dat pikkie in de kut van de werkneemster zat, als hij dronken is....

met zo,n man wil je toch minstens 3 keer per dag seks?
"Proxi"male benadering TO.
valentinamaria schreef:
24-04-2018 20:53
ik zou ook geen seks willen met een man van 140 kg, had hij maar beter op zijn gewicht moeten letten.
TO schrijft dat ze allebei veel te zwaar waren en nu veel afgevallen.

Als je man 140 weegt en je zelf 100kg heb je weinig om over te klagen. Fan is seks gewoon moeizaam voor allebei
Alle reacties Link kopieren
Nirakkam schreef:
24-04-2018 21:29
TO schrijft dat ze allebei veel te zwaar waren en nu veel afgevallen.

Als je man 140 weegt en je zelf 100kg heb je weinig om over te klagen. Fan is seks gewoon moeizaam voor allebei
das nog steeds 40 kg verschil.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 14:51
Die medewerkster is vast ook een stuk aantrekkelijker dan jijzelf bent, klopt dat? En dat gecombineerd met het feit dat zij wel seks wil, en hij niet, maakt de keuze vrij makkelijk voor hem.

Kan hij je niet uitkopen bij dat bedrijf? En dat je gewoon verder alleen door het leven gaat?
o_o
Waarom schrijf je dit aan iemand die duidelijk aangeeft dat ze verdriet heeft van de situatie en hier iets aan wil doen? Ik vind jouw woorden nodeloos hard ook al zal je zelf vast redenen genoeg hebben om ze te schrijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nirakkam schreef:
24-04-2018 21:29
TO schrijft dat ze allebei veel te zwaar waren en nu veel afgevallen.

Als je man 140 weegt en je zelf 100kg heb je weinig om over te klagen. Fan is seks gewoon moeizaam voor allebei
Huh? Wat zeg je nu? Mensen met een (over) gewicht hebben geen/moeizaam seks met elkaar? Dat hoeft toch niets te maken te hebben met gewicht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
:hug: wat een lul van een vent, ik hoop zo dat je psycholoog dat ook zegt en dat je kiest voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 16:49
Nee die man had natuurlijk gewoon moeten scheiden eerst. Maar ja dan zal ze ook wel geklaagd hebben.
Wat gun ik jou iemand die wel eigenwaarde en zelfrespect heeft.
Of ben jij een geval: online durf ik wel ? ;-)
enn wijzigde dit bericht op 25-04-2018 10:44
1.89% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil je niet meer alleen hij heeft niet de ballen om het te zeggen. Je staat onderaan zijn lijst dus wat maakt hem het uit hoe jij je voelt? Hij voelt zich goed. Vrouwen zien hem staan en hij pronkt als een pauw.

En jij hobbelt als een konijntje er achteraan..

Je trekt aan een dood paard en je hebt er alleen jezelf mee. Waarom in godsnaam zou je dit jezelf aan willen doen? Niks niet positiefs..
Bam!!!!
Proxi schreef:
24-04-2018 20:15
Ik heb ondertussen meermaals mijn benen open gedaan en het is niet zo zeer dat ik dat dan niet wil maar ik nam er gewoon geen initiatief in en hij ook niet vandaar dat het stil is blijven liggen. Ik verwijt hem niet dat hij sex op een ander is gaan zoeken maar ik verwijt hem wel dat hij dit met een collega doet en het nu zelfs vreemd doet dat ik niet met haar kan praten en/of lachten. Als hij zat is legt hij mij haarfijn uit hoe zijne pik in haar kut zit. Ik hoop dat je zelf nooit met zulke problemen moet zitten. Onze relatie was voor de rest wel in orde...elke dag praten over van alles en nog wat maar daarover dus jammer genoeg kiet en hadden we beter wel gedaan! Vanaf dat hij 30 kilo was afgevallen is hij veranderd natuurlijk van 140 naar 110 doet wel iets met een man! En is zijn libido waarschijnlijk terug in gang geschoten alleen wil hij dit op een ander zoeken! Ik heb hem zelf gevraagd laat ons terug meer sex hebben en zien wat het ons brengt maar hij wil dit niet bij mij!
Ik heb wel degelijk met dit soort problemen te maken gehad. Over en weer. Tijden dat ik geen libido had. Tijden dat partner van toen geen libido had. Boos geweest. Verdrietig geweest. Gefrustreerd geweest. Onderaan de streep was er toch iets niet in orde. Ik vind niet dat het jouw schuld is dat hij niet gepraat heeft en vreemdgegaan is. Ik vind het naïef dat je niet verwacht dat dat een keer mis gaat. Dat hij het met je collega doet is respectloos. Die kom je ook nog eens elke dag tegen. Ik zou dat ook vervelend en pijnlijk vinden. Je zult voor jezelf moeten besluiten of je met deze man door wilt. Je zit op een openbaar forum en daar heb je verschillende meningen. Als je het mij 15 jaar geleden had gevraagd had ik een heel ander antwoord gehad dan nu. Nu is dit mijn idee. Je hoeft daar niets mee. Ik vind het oprecht rot voor je en hoop dat je een oplossing vind.
Hoe hij de seks met haar bespreekt met jou is bizar. Ik denk dat de man gewoon wegwil. Daarvoor is vreemdgaan ook een veel gebruikt middel. Of wel je pikt het en hij kan zijn gang gaan. Of jij wilt scheiden en hij kan dan naar jou wijzen.

Man of vrouw heeft geen recht op seks. Dat slaat nergens op. Als je een monogame relatie afspreekt en een van de twee wil geen seks meer, is het geen monogame relatie. Dat zeg ik. Hij had over zijn wensen moeten praten. Maar jij kon ook praten over je gebrek aan libido. Het is beide niet gebeurd. Hij is de mist ingegaan en nu samen besluiten hoe nu verder.
Fliefd schreef:
25-04-2018 06:45
Hoe hij de seks met haar bespreekt met jou is bizar. Ik denk dat de man gewoon wegwil. Daarvoor is vreemdgaan ook een veel gebruikt middel. Of wel je pikt het en hij kan zijn gang gaan. Of jij wilt scheiden en hij kan dan naar jou wijzen.

Man of vrouw heeft geen recht op seks. Dat slaat nergens op. Als je een monogame relatie afspreekt en een van de twee wil geen seks meer, is het geen monogame relatie. Dat zeg ik. Hij had over zijn wensen moeten praten. Maar jij kon ook praten over je gebrek aan libido. Het is beide niet gebeurd. Hij is de mist ingegaan en nu samen besluiten hoe nu verder.
Wat een vreemde conclusie.

TO heeft zelfs een sextherapie geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit hier allemaal lees en wat ik zelf antwoord weet ik eigenlijk al wat ik moet doen alleen moet ik het nu nog tot uitvoering brengen! Ik hou me nog ik tot 5-5 want dan doet mijn zoon zijn communie en daarna ga ik over tot het aanvragen van de scheiding! Ik heb eigenlijk al even gedacht dat hij mij wil wegjagen zodat hij zelf de stap niet dient te zetten. De commentaren blijven maar oplopen en ik vind dat ik dit niet verdien!
Ik geloof oprecht dat je na vreemdgaan alleen nog samen gelukkig kunt wordsn als je allebei bereid bent heel oprecht en diep naar jezelf en je relatie te kijken. Niet alleen jij, ook hij. Terig naar de basis, heel bewuzt kiezen voor elkaar, patronen doorbreken, nieuwe patronen opbouwen. In feite een nieuwe relatie met elkaar aangaan. Jullie zijn daar nog lang niet mee bezig, alldbei niet. Jij begint meteen te rennen om een gevolg van de slechte relatie op te ruimen. Hij lijkt nog helemaal niet aan boord om werkelijk zijn eigen verlangens, fouten en randvoorwaarden voor dezs relatie open met jou te delen en aan te pakken.
Maar ik geloof ook dat het pas over is als het over is. Blijkbaar ben je daar nog niet aan toe..
Alle reacties Link kopieren
Ik loop zeker niet weg maar als ik het nu nuchter bekijk dan moet ik zijn vreemdgaan en zijn commentaren aanvaarden en dat gaat niet en dat kan om stomme dingen gaan zoals schoensmeer dat niet in huis is maar die ander heeft dar wel liggen! Ik denk dus dat de juiste beslissing is dat ik vertrek ! En toch doet het pijn want ik blijf hem graag zien
On-ge-lofelijk sommige reacties. Wat een jaren 50 mentaliteit.

On topic : Het is goed om naar je eigen aandeel te kijken TO maar je schiet er veel te ver in door. De feiten : Je man liegt tegen je en hij bedriegt je. Dat is een persoonlijke keuze. Hij had er ook voor kunnen kiezen om open kaart te spelen bijvoorbeeld. Dat heeft hij niet gedaan. Heeft niets met jou of je libido te maken.
Er zijn mannen genoeg die thuis een prima seksleven hebben en een goede relatie maar die toch stiekem vreemdgaan, gewoon omdat ze daar zin in hebben. Zo moet je het zien. Jou man had er zin in en hij kreeg de gelegenheid. Lekker makkelijk op het werk, het is hem op een presenteerblaadje aangeboden. En hij ging erop in. Ongeacht de omstandigheden thuis heeft hij gewoon van de gelegenheid gebruik gemaakt. Laat je niets anders wijs maken. Dat zijn maar smoesjes om het liegen te kunnen rechtvaardigen. Trap er niet in.
Proxi schreef:
25-04-2018 08:08
Ik loop zeker niet weg maar als ik het nu nuchter bekijk dan moet ik zijn vreemdgaan en zijn commentaren aanvaarden en dat gaat niet en dat kan om stomme dingen gaan zoals schoensmeer dat niet in huis is maar die ander heeft dar wel liggen! Ik denk dus dat de juiste beslissing is dat ik vertrek ! En toch doet het pijn want ik blijf hem graag zien
Het kan natuurlijk dat hij wil scheiden maar zelf de stekker er niet uit wil trekken. Dan probeert hij jou zover te krijgen. Kan hij naar de buitenwereld volhouden dat hij zijn verantwoordelijkheid heeft genomen maar dat jij niet meer wilde. Dan kan hij ook zeggen dat jij hem geen seks meer gaf. En zo ligt alle schuld voor de scheiding bij jou. Dat is natuurlijk onzin. Wat een zak.
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
25-04-2018 07:48
! Ik heb eigenlijk al even gedacht dat hij mij wil wegjagen zodat hij zelf de stap niet dient te zetten.
Dat zou maar zo het denken achter dit gedrag kunnen zijn, geld kan hier net zo goed een reden voor zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook kunt doen is in dit huwelijk blijven, voor je bedrijf en de kinderen en dan je dit huwelijk in je hart af sluit maar gewoon naast elkaar gaat leven, zonder het met hem te bespreken overigens want hij overlegd ook niet met wie hij vreemdgaat van te voren..

En geen seks meer met hem straks loop je een soa op brrr..

Als ie gaat wauwelen over die vrouw of over schoensmeer waar hij naartoe moet dan wens je hem veel plezier, als je niet meer gekwetst wordt door die rot opmerkingen dan is voor hem ook de lol eraf hoor.

Ondertussen open je een rekening voor jezelf en elke maand stort je daar wat geld op en bedenk je rustig waar je wil gaan wonen mocht er echt een scheiding komen tussen jullie.
Je moet nu gewoon erg slim zijn, de liefde is toch al stuk.
Alle reacties Link kopieren
ging hij trouwens 1,5 jaar geleden ook al vreemd met haar?
wij slapen nooit.
Lucifermiauww schreef:
25-04-2018 07:10
TO heeft zelfs een sextherapie geregeld.
Volgens mij pas na het vreemdgaan, dus rijkelijk laat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven