Omgaan met vreemdgaan

24-04-2018 12:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van 15 jaar en heb 2 kids. Ik heb onlangs ontdekt dat mijn man vreemdgaat en hem hier ook over aangesproken. Wij werken samen op 1 kantoor alsook de vrouw met wie hij vreemdgaat. Toch weet ik niet hoe ik moet reageren, ik voel mij zo gekwetst maar wist ook wel dat de sex zeer miniem was thuis. Bij het nazien van de gsm-rekening merk ik dat hij haar nog steeds regelmatig belt vanuit de wagen of wanneer ik ben gaan slapen. Wat doe ik hier nu mee? Zelf heb ik voor mij uitgemaakt dat ik alleen nog het noodzakelijkst aan haar vraag ivm werk maar vriendelijkheid zal ze niet meer moeten krijgen. Toch denk ik moet ik nu de scheiding aanvragen ongeacht dat hij zegt dat hij met haar gaat stoppen of niet....je krijgt van je vriendinnen advies maar zijn deze objectief. Heeft iemand ervaring?
Hoe gaat het nu met je?
Ik wil haar helemaal geen zout in de wonden strooien. Vind het afschuwelijk dat haar man het met hun werkneemster doet en hoe hij die ophemelt. Staat echter los van het ontbreken van een seksleven en de consequenties daarvan. Als hij verder tevreden is over to als partner en als zakenpartner alleen de seks ontbreekt zou hij wel gek zijn dat allemaal op te geven uit zichzelf. Werkneemster leent zich ervoor en to laat het toe. Of dat “juist” is. Nee. Maar het gebeurd. Aan to of ze daar mee kan leven.

To heb jij zelf wel eens de dame in kwestie aangesproken?
Het gaat relatief ok met mij. Wij hebben nog heel veel met elkaar gepraat en zullen wel zien wat de toekomst brengt! Ik heb niet met haar gepraat, heb daar ook geen zin in wat dat gaat toch tot ruzie komen....indien het alleen sex is kun je nog zeggen maar zij belt hem om de haverklap maar hij is er wel eerlijk over de laatste tijd...ik probeer mij nu te focussen om zelf terug sterker te worden ... toch bedankt voor de steun hier!
Zij belt hem niet om de haverklap als hij daar geen aanleiding toe geeft. Het klinkt alsof hij gewoon verder is gegaan met haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven