Omgaan met vreemdgaan

24-04-2018 12:34 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie van 15 jaar en heb 2 kids. Ik heb onlangs ontdekt dat mijn man vreemdgaat en hem hier ook over aangesproken. Wij werken samen op 1 kantoor alsook de vrouw met wie hij vreemdgaat. Toch weet ik niet hoe ik moet reageren, ik voel mij zo gekwetst maar wist ook wel dat de sex zeer miniem was thuis. Bij het nazien van de gsm-rekening merk ik dat hij haar nog steeds regelmatig belt vanuit de wagen of wanneer ik ben gaan slapen. Wat doe ik hier nu mee? Zelf heb ik voor mij uitgemaakt dat ik alleen nog het noodzakelijkst aan haar vraag ivm werk maar vriendelijkheid zal ze niet meer moeten krijgen. Toch denk ik moet ik nu de scheiding aanvragen ongeacht dat hij zegt dat hij met haar gaat stoppen of niet....je krijgt van je vriendinnen advies maar zijn deze objectief. Heeft iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad geen reden om je collega te neuken, maar waar ik mij wel over verbaas is dat jullie samen niet over jullie seksuele relatie gepraat hebben, dat is toch een thema wat heel normaal is binnen een huwelijk?
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 15:45
Waarom denk je dat het zo’n strijd is. Ik weet dat de seks te kort kwam maar in die tien jaar heeft hij daar niets van gezegd. Had hij eerder iets gezegd hadden we er ook kunnen aanmerken en kunnen zien waaraan die blokkade ligt maar moet je daarom met een collega neuken!
je weet toch zelf ook wel dat jullie weinig tot geen seks hadden en dat tot problemen kon leiden
waarom praat je er zelf dan niet over ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Proxi schreef:
24-04-2018 14:43
ik ga eerst zelf naar de therapeute om na te gaan of ik dit zelf allemaal nog wel wil na alles wat er gebeurt is. Ik heb ondertussen enkele keren een breekpunt gehad met de nodige gevolgen.
zelf een in de hand nemen gaat hij niet doen denk ik maar als mijn therapeute vraagt om samen te komen dan zal hij er als eerste staan (heeft hij gezegd)
dus hij gaat vreemd en jij mag het oplossen
en ja hij wil heus wel mee als je daar om vraagt
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel heel erg rot voor je. Situatie thuis is verdrietig en op je werk ellende.

Ga voor jezelf na wat je grens is. Schrijf het op, wat wil jij!

Mag hij er mee doorgaan?
Mag zij blijven werken in het bedrijf, zodat ze elkaar blijven tegenkomen?
Mag hij met haar bellen?
Wil je dat hij voor jou kiest, maar dan moet hij haar per direct los laten?
Wil je de relatie een kans geven na dit bedrog?
Kun je hem ooit weer vertrouwen? Wat is daarvoor nodig?
Wil je daar blijven werken?
Als je er samen uit wil komen, wat is daarvoor nodig. En denk daarbij aan jezelf, wat heb jij nodig. Daarna kun je in gesprek met je man en tot een overeenkomst komen. Maar eerst weten wat jij nu nodig hebt.


Bel de telefoonprovider voor een lijst tm nu en niet wachten.
wat raar om de schuld in de schoenen van to te schuiven omdat ze haar man "geen seks gaf". alsof dat een recht is die de man verleend moet worden. als de seksuele relatie niet goed is dan zijn beide verantwoordelijk om dit te bespreken en te veranderen of niet als beiden het daar over eens zijn. het is nooit een excuus om het buiten de deur te zoeken.
Gate_Keeper schreef:
24-04-2018 13:03
Als je hem wil vergeven ben je dan bereid om je seksleven op te leuken? Het is niet netjes dat hij vreemdgaat maar doordat er jarenlang geen seks meer is, is het niet vreemd dat hij het elders zoekt.

Nee, het is vreemd dat hij zijn gerief buiten de deur gaat halen. Het zou normaal zijn om hierover met elkaar in gesprek te gaan.
Proxi schreef:
24-04-2018 15:48
Daarbij komt dan nog dat hij altijd laat thuis was en ik tegen dan al in mijn bed lag van heel de dag te werken, voor de kids te zorgen, eten, wassen, trainingen ....
Dat maakt je gebrek aan libido nog niet goed. Hij heeft ook behoefte aan liefde en goede seks. Niet aan een huis-sloof.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat lees ik hier allemaal! Dus als je partner geen sex wil om welke reden dan ook, moet ze haar toch maar laten gebruiken zodat hij niet op een ander gaat? Wow! o_o Ik had niet verwacht dat zoveel mensen daar zo over dachten!
Poker schreef:
24-04-2018 16:27
Wow, wat lees ik hier allemaal! Dus als je partner geen sex wil om welke reden dan ook, moet ze haar toch maar laten gebruiken zodat hij niet op een ander gaat? Wow! o_o Ik had niet verwacht dat zoveel mensen daar zo over dachten!
Niet laten gebruiken maar ze had er eerder aan kunnen werken. Samen met hem! Ze heeft zichzelf ook tekort gedaan en krijgt nu ook nog eens deze pijn van bedrogen worden.
Alle reacties Link kopieren
kippetje29 schreef:
24-04-2018 16:29
Niet laten gebruiken maar ze had er eerder aan kunnen werken. Samen met hem! Ze heeft zichzelf ook tekort gedaan en krijgt nu ook nog eens deze pijn van bedrogen worden.
Maar wat ik begrijp heeft hij niet geklaagd en was alles koek en ei. Ik kan beter niet meer meelezen, want ik word er misselijk bij hoe sommige to met de vinger wijzen!
Proxi schreef:
24-04-2018 15:45
Waarom denk je dat het zo’n strijd is. Ik weet dat de seks te kort kwam maar in die tien jaar heeft hij daar niets van gezegd. Had hij eerder iets gezegd hadden we er ook kunnen aanmerken en kunnen zien waaraan die blokkade ligt maar moet je daarom met een collega neuken!
Laat je geen schuldgevoel aanpraten TO!
Niet door je man en zeker niet door de vrouwen hier.
Poker schreef:
24-04-2018 16:27
Wow, wat lees ik hier allemaal! Dus als je partner geen sex wil om welke reden dan ook, moet ze haar toch maar laten gebruiken zodat hij niet op een ander gaat? Wow! o_o Ik had niet verwacht dat zoveel mensen daar zo over dachten!
Ja het is gedaan met het feminisme. de vrouw is er om de man te behagen blijkbaar
Nee die man had natuurlijk gewoon moeten scheiden eerst. Maar ja dan zal ze ook wel geklaagd hebben.
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 16:49
Nee die man had natuurlijk gewoon moeten scheiden eerst. Maar ja dan zal ze ook wel geklaagd hebben.
Er zit echt meer dan gewoon lekker een ander neuken of meteen scheiden. Waarom kon hij niet ook aan hun probleem werken? Waarom niet naar een therapeut net als TO van plan was.
S-Meds schreef:
24-04-2018 16:46
Ja het is gedaan met het feminisme. de vrouw is er om de man te behagen blijkbaar
Nou inderdaad. Hij hoeft er verder niks aan te doen. Volledig de schuld van de vrouw.

Ergens is die bullshit van de 3 mannen van de sexpijler blijven hangen.
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 17:05
Nou inderdaad. Hij hoeft er verder niks aan te doen. Volledig de schuld van de vrouw.

Ergens is die bullshit van de 3 mannen van de sexpijler blijven hangen.
ja. soms praten vrouwen mannen na om aandacht van de haantjes te krijgen
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 16:49
Nee die man had natuurlijk gewoon moeten scheiden eerst. Maar ja dan zal ze ook wel geklaagd hebben.
Wat een ongelofelijk stomme niet passende opmerking is dit.
Vreemdgaan kan alleen in monogame relaties. Geen seks hebben kan niet in monagame relaties. Heel vreemd dat je hem vreemdgaan verwijt terwijl je zelf geen seks wilt.
Heel bijzonder dat mensen daarna boos zijn op de “vreemdgaande” partner. De “droogstaande” partner zoekt het maar uit met zijn libido.
Je kop in het zand steken en jaren geen seks hebben is toch een recept voor ellende.
Boos zijn op haar snap ik wel. Maar terrecht is het ergens niet. Zij sprak niets met jou af. Jouw man en jij hadden een afspraak. Waar jullie je beide niet aan hebben gehouden.
En nog niet. Want jij wilt je benen niet wijd doen. Hij spreekt haar nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Fliefd schreef:
24-04-2018 19:44
Vreemdgaan kan alleen in monogame relaties. Geen seks hebben kan niet in monagame relaties. Heel vreemd dat je hem vreemdgaan verwijt terwijl je zelf geen seks wilt.
Heel bijzonder dat mensen daarna boos zijn op de “vreemdgaande” partner. De “droogstaande” partner zoekt het maar uit met zijn libido.
Je kop in het zand steken en jaren geen seks hebben is toch een recept voor ellende.
Boos zijn op haar snap ik wel. Maar terrecht is het ergens niet. Zij sprak niets met jou af. Jouw man en jij hadden een afspraak. Waar jullie je beide niet aan hebben gehouden.
En nog niet. Want jij wilt je benen niet wijd doen. Hij spreekt haar nog steeds.
Ik heb ondertussen meermaals mijn benen open gedaan en het is niet zo zeer dat ik dat dan niet wil maar ik nam er gewoon geen initiatief in en hij ook niet vandaar dat het stil is blijven liggen. Ik verwijt hem niet dat hij sex op een ander is gaan zoeken maar ik verwijt hem wel dat hij dit met een collega doet en het nu zelfs vreemd doet dat ik niet met haar kan praten en/of lachten. Als hij zat is legt hij mij haarfijn uit hoe zijne pik in haar kut zit. Ik hoop dat je zelf nooit met zulke problemen moet zitten. Onze relatie was voor de rest wel in orde...elke dag praten over van alles en nog wat maar daarover dus jammer genoeg kiet en hadden we beter wel gedaan! Vanaf dat hij 30 kilo was afgevallen is hij veranderd natuurlijk van 140 naar 110 doet wel iets met een man! En is zijn libido waarschijnlijk terug in gang geschoten alleen wil hij dit op een ander zoeken! Ik heb hem zelf gevraagd laat ons terug meer sex hebben en zien wat het ons brengt maar hij wil dit niet bij mij!
Alle reacties Link kopieren
Fliefd schreef:
24-04-2018 19:44
Vreemdgaan kan alleen in monogame relaties. Geen seks hebben kan niet in monagame relaties. Heel vreemd dat je hem vreemdgaan verwijt terwijl je zelf geen seks wilt.
Heel bijzonder dat mensen daarna boos zijn op de “vreemdgaande” partner. De “droogstaande” partner zoekt het maar uit met zijn libido.
Je kop in het zand steken en jaren geen seks hebben is toch een recept voor ellende.
Boos zijn op haar snap ik wel. Maar terrecht is het ergens niet. Zij sprak niets met jou af. Jouw man en jij hadden een afspraak. Waar jullie je beide niet aan hebben gehouden.
En nog niet. Want jij wilt je benen niet wijd doen. Hij spreekt haar nog steeds.
Mijn inziens zit TO volledig in waarom haar man is vreemd gegaan. Daar ligt niet het verwijt. Dat haar man vreemd is gegaan met iemand,die in dienst is van hun bedrijf. Daar ligt de pijn. Geenszins staat door TO vermeld dat haar partner het maar uit moest zoeken met zijn libido.
Mag dan blond zijn maar als eral jaren een probleem is met de intimiteit lijkt het mij redelijk onrealistisch dat je dan als partner hoppa even je benen uit elkaar doet. Volstrekt ongeloofwaardig ook. Dus Fliefd in kan je niet volgen in jou conclusie.
To erkent haar deel van het probleem. Maar er is een hele weg te nemen.
Fliefd schreef:
24-04-2018 19:44
Vreemdgaan kan alleen in monogame relaties. Geen seks hebben kan niet in monagame relaties. Heel vreemd dat je hem vreemdgaan verwijt terwijl je zelf geen seks wilt.
Heel bijzonder dat mensen daarna boos zijn op de “vreemdgaande” partner. De “droogstaande” partner zoekt het maar uit met zijn libido.
Je kop in het zand steken en jaren geen seks hebben is toch een recept voor ellende.
Boos zijn op haar snap ik wel. Maar terrecht is het ergens niet. Zij sprak niets met jou af. Jouw man en jij hadden een afspraak. Waar jullie je beide niet aan hebben gehouden.
En nog niet. Want jij wilt je benen niet wijd doen. Hij spreekt haar nog steeds.
En weer zo’n domme post
Alle reacties Link kopieren
Proxi schreef:
24-04-2018 20:15
Ik heb ondertussen meermaals mijn benen open gedaan en het is niet zo zeer dat ik dat dan niet wil maar ik nam er gewoon geen initiatief in en hij ook niet vandaar dat het stil is blijven liggen. Ik verwijt hem niet dat hij sex op een ander is gaan zoeken maar ik verwijt hem wel dat hij dit met een collega doet en het nu zelfs vreemd doet dat ik niet met haar kan praten en/of lachten. Als hij zat is legt hij mij haarfijn uit hoe zijne pik in haar kut zit. Ik hoop dat je zelf nooit met zulke problemen moet zitten. Onze relatie was voor de rest wel in orde...elke dag praten over van alles en nog wat maar daarover dus jammer genoeg kiet en hadden we beter wel gedaan! Vanaf dat hij 30 kilo was afgevallen is hij veranderd natuurlijk van 140 naar 110 doet wel iets met een man! En is zijn libido waarschijnlijk terug in gang geschoten alleen wil hij dit op een ander zoeken! Ik heb hem zelf gevraagd laat ons terug meer sex hebben en zien wat het ons brengt maar hij wil dit niet bij mij!
Waar pas jij in dit verhaal????
Proxi schreef:
24-04-2018 20:15
Ik heb ondertussen meermaals mijn benen open gedaan en het is niet zo zeer dat ik dat dan niet wil maar ik nam er gewoon geen initiatief in en hij ook niet vandaar dat het stil is blijven liggen. Ik verwijt hem niet dat hij sex op een ander is gaan zoeken maar ik verwijt hem wel dat hij dit met een collega doet en het nu zelfs vreemd doet dat ik niet met haar kan praten en/of lachten. Als hij zat is legt hij mij haarfijn uit hoe zijne pik in haar kut zit. Ik hoop dat je zelf nooit met zulke problemen moet zitten. Onze relatie was voor de rest wel in orde...elke dag praten over van alles en nog wat maar daarover dus jammer genoeg kiet en hadden we beter wel gedaan! Vanaf dat hij 30 kilo was afgevallen is hij veranderd natuurlijk van 140 naar 110 doet wel iets met een man! En is zijn libido waarschijnlijk terug in gang geschoten alleen wil hij dit op een ander zoeken! Ik heb hem zelf gevraagd laat ons terug meer sex hebben en zien wat het ons brengt maar hij wil dit niet bij mij!
Natuurlijk mag jij hem verwijten dat hij seks zocht bij een ander. Kom op zeg. Doe even dat boetkleed uit, hier ga je echt niet gelukkig van worden
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
24-04-2018 16:26
Dat maakt je gebrek aan libido nog niet goed. Hij heeft ook behoefte aan liefde en goede seks. Niet aan een huis-sloof.
ik zou ook geen seks willen met een man van 140 kg, had hij maar beter op zijn gewicht moeten letten.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
24-04-2018 20:53
ik zou ook geen seks willen met een man van 140 kg, had hij maar beter op zijn gewicht moeten letten.
Ja maar dat telt niet. Dit is een hardwerkende man he? Die moet in de avonduren een extra bal gehakt en zijn zak leegschudden in moeder de vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven