On line of niet
zondag 20 juli 2008 om 23:47
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?
Waarom ben je dan in godsnaam on line ?
2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?
Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
Waarom ben je dan in godsnaam on line ?
2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?
Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
dinsdag 22 juli 2008 om 01:55
Als iets niet kan, dan doe ik het liever niet...
Misschien een idee om dan eindelijk eens de man in kwestie (ouderwets) op te bellen, vragen wat er wel/niet kan.
Als het kan, een topic openen over hoe je zn aandacht vast kunt houden bij zijn andere bezigheden.
Als het niet kan, dit topic dood laten bloeden en opgroeien en verder leren.
Misschien een idee om dan eindelijk eens de man in kwestie (ouderwets) op te bellen, vragen wat er wel/niet kan.
Als het kan, een topic openen over hoe je zn aandacht vast kunt houden bij zijn andere bezigheden.
Als het niet kan, dit topic dood laten bloeden en opgroeien en verder leren.
dinsdag 22 juli 2008 om 10:00
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 22:10:
[...]
wat dan, wat is de les ,,,dat hij weg rent? Tot nu toe is die alleen meer initiatief gaan tonen , dus misschien is het alleen maar goed dat ik me zo gedraag..
Wat is de les dan?Weet je, laat ook maar. Je wil het gewoon niet zin. Ga vooral zo lekker door. Succes met het vinden/claimen van een man.
[...]
wat dan, wat is de les ,,,dat hij weg rent? Tot nu toe is die alleen meer initiatief gaan tonen , dus misschien is het alleen maar goed dat ik me zo gedraag..
Wat is de les dan?Weet je, laat ook maar. Je wil het gewoon niet zin. Ga vooral zo lekker door. Succes met het vinden/claimen van een man.
dinsdag 22 juli 2008 om 10:31
dinsdag 22 juli 2008 om 10:42
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 22:10:Wat is de les dan?
De les is dat jij hem weg jaagt. En dat heb je maar aan één persoon te danken: jezelf.
Ik lees voortdurend "I'm not to blame" en "ik kan best mijn verantwoordelijkheid nemen (ik wil het alleen niet)" en een beschuldigend vingertje naar zijn gedrag. Bedenk dat als je wijst, er één vinger naar hem wijst, en drie naar jezelf (middelvinger, ringvinger, pink).
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Hij is dus niet verantwoordelijk voor hoe jij je gedraagt, die verantwoordelijkheid moet je zelf oppakken. Yes, you are to blame. Totdat je dat inziet, zal dit gedoemd zijn te mislukken.
De les is dat jij hem weg jaagt. En dat heb je maar aan één persoon te danken: jezelf.
Ik lees voortdurend "I'm not to blame" en "ik kan best mijn verantwoordelijkheid nemen (ik wil het alleen niet)" en een beschuldigend vingertje naar zijn gedrag. Bedenk dat als je wijst, er één vinger naar hem wijst, en drie naar jezelf (middelvinger, ringvinger, pink).
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Hij is dus niet verantwoordelijk voor hoe jij je gedraagt, die verantwoordelijkheid moet je zelf oppakken. Yes, you are to blame. Totdat je dat inziet, zal dit gedoemd zijn te mislukken.
anoniem_67352 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 13:45
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
dinsdag 22 juli 2008 om 14:29
yepp , ik denk dat het idd het gevalk is!
oh wat jaaaag ik hem weg oh oh oh meneer kan er nie tegen dat ik eindelijks tegen mijn principes inga en hem deze dagen ,,,een beetje aandacht schenk oh oh oh ...Im a real bagga boeh!!! En idd hij krabelt terug! Weten jullie wat ik ga doen, ipv op hem zitten wachten ga ik deze week stappen!
Hij kan de pot op !!! )
oh wat jaaaag ik hem weg oh oh oh meneer kan er nie tegen dat ik eindelijks tegen mijn principes inga en hem deze dagen ,,,een beetje aandacht schenk oh oh oh ...Im a real bagga boeh!!! En idd hij krabelt terug! Weten jullie wat ik ga doen, ipv op hem zitten wachten ga ik deze week stappen!
Hij kan de pot op !!! )
dinsdag 22 juli 2008 om 14:31
dinsdag 22 juli 2008 om 15:14
dinsdag 22 juli 2008 om 16:24
ja jonger ja, dus,,,,moe tik me laten ophangen???
en ja ik sta op het punt om bitchy te zijn ,,,omdat ik het helemaal gehad heb met hem!
hij vraagt me uit, ik kan niet ( kan echt niet! ) nu doe ik hem stalken en meneer heeft het druk! al 2 weken lang..Maar ondertussen blijft die mijn mailtjes en berichtjes gewoon beantwoorden!
Als hij me niet wil , kan die dat niet zeggen ofzo???
Nou als hij het niet kan dan zal ik het wel zeggen!!!
Ik heb het helemaal gehad met hem! Eerst had die alle tijd voor me, nu heeft meneer het druk !
Ik ben de spelletjes zat ! Echt!
en ja ik sta op het punt om bitchy te zijn ,,,omdat ik het helemaal gehad heb met hem!
hij vraagt me uit, ik kan niet ( kan echt niet! ) nu doe ik hem stalken en meneer heeft het druk! al 2 weken lang..Maar ondertussen blijft die mijn mailtjes en berichtjes gewoon beantwoorden!
Als hij me niet wil , kan die dat niet zeggen ofzo???
Nou als hij het niet kan dan zal ik het wel zeggen!!!
Ik heb het helemaal gehad met hem! Eerst had die alle tijd voor me, nu heeft meneer het druk !
Ik ben de spelletjes zat ! Echt!
dinsdag 22 juli 2008 om 16:36
quote:Kate1980 schreef op 22 juli 2008 @ 16:33:
Zo hee wat een opvliegerige tante ben jij. Ik zou het niet gek vinden als hij hier op afknapt.
Er zijn mensen die er nie top afknappen ,,,Helaas is het niet altijd van beide kanten...en waarom kiest iedereen zijn partij? Niemand die mij ondanks alles een beetje aardig vindt? haha
Hij is natuurlijk een engel..Zowieso.,..
Zo hee wat een opvliegerige tante ben jij. Ik zou het niet gek vinden als hij hier op afknapt.
Er zijn mensen die er nie top afknappen ,,,Helaas is het niet altijd van beide kanten...en waarom kiest iedereen zijn partij? Niemand die mij ondanks alles een beetje aardig vindt? haha
Hij is natuurlijk een engel..Zowieso.,..
dinsdag 22 juli 2008 om 16:41
dinsdag 22 juli 2008 om 16:43
quote:Silly Kitten schreef op 22 juli 2008 @ 16:39:
Kappen dan.
Klaar is Kees.
ja , daarom,,,zo zit ik ook te denken
Ik hoopte stiekem dathij de knoop zou doorhakken , maar hij gedraagt zich als een klein kind dat boos zit te wezen dagt ik niet meteen op date ben geweest en nu aangeeft dat het nu niet uitkomt ,maar dan en dan wel....I don't think so!!
Ik denk datik er langzamerhand mee ga kappen ja,,
Kappen dan.
Klaar is Kees.
Ik hoopte stiekem dathij de knoop zou doorhakken , maar hij gedraagt zich als een klein kind dat boos zit te wezen dagt ik niet meteen op date ben geweest en nu aangeeft dat het nu niet uitkomt ,maar dan en dan wel....I don't think so!!
dinsdag 22 juli 2008 om 16:43
Wat reageer je vreemd op hem! (en ook op iedereen in dit topic)
Ik word nerveus van je schrijfstijl! Zo snel en hysterisch...
Wat is nou eigenlijk het probleem? Dat hij online stond en je niet beantwoorde? Of dat hij altijd druk is? Of..?
Hoe lang ken je hem al en hoe lang hebben jullie elkaar niet gesproken?
Ik word nerveus van je schrijfstijl! Zo snel en hysterisch...
Wat is nou eigenlijk het probleem? Dat hij online stond en je niet beantwoorde? Of dat hij altijd druk is? Of..?
Hoe lang ken je hem al en hoe lang hebben jullie elkaar niet gesproken?
dinsdag 22 juli 2008 om 16:44
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 16:43:
[...]
[...]
dinsdag 22 juli 2008 om 16:46
Twijfelvrouwtje, door het sturen van een mail bevestig je alleen maar dat je een obsessief, bezitterig en vervelend wijf bent. Zo kom je al op mij over, laat staan op hem.
Maar als je dat wilt, be my guest.
Maar als je dat wilt, be my guest.
anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 16:47
Reden: even anders formuleren.
Reden: even anders formuleren.
% gewijzigd