Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nee, klopt niet.

Ben echt supercommunicatief in real live!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:54:

Ik heb er ook 1, maar als ik die al een keer prive gebruik is dat niet om een nieuw iemand te sms-en. (dat gaat toch meer dan 1 sms)

Maar misschien is hij een weekend weg of heeft hij vakantie (met partner, 2 kids en een labrador)Sjonge, jij hebt zeker al een hoop mee gemaakt, dat je zo wantrouwend bent. Doe normaal zeg!
quote:sapphire schreef op 02 mei 2010 @ 17:57:

Jamaar zn telefoon staat pas 4 uur uit.... geen 4 weken...Waarschijnlijk staat hij al veel langer uit, maar dat wist ik dus niet.
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 17:50:

[...]

Zijn telefoon staat uit. Dus een sms sturen heeft weinig zin.

Ik heb Chardonnay nodig om scherp te zijn.....Ik ga maar eens rap inschenken. Helemaal gelijk Char! Dat ding moet wel aanstaan.

Ook even speculeren hoor: misschien is hij gewoon op vakantie of ziek na een wilde koninginnedag
Doubt kills more dreams than failure ever will
OK, het was maar een wild guess.

Maar dan snap ik het grote gat in communicatie tussen real life en sms-verkeer helemaal niet...
I rest my case en ga ook voor een lekkere koude Soave, een geneeskrachtige opbeurende pasta zodat Sapphman niet meer grieperig en pissed off is.

Sellena, ik hoop dat ie nog antwoordt, maar het lijkt me een goed idee om lekker uit te gaan en mensen te onmoeten.

Ciao a tutti
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:53:

Ik heb misschien niet helemaal goed gehandeld.

Maar ik vind toch dat hij evt. nog wat had kunnen sturen een andere keer.

Hoe dan ook, dat is dus de reden dat ik dacht.

Zonde, laat ik eens wat sturen.

Doe ik dat (na veel moeite en met enige tegenzin) dan is hij van de aardbodem verdwenen.

(verder heb ik geen gegevens of zo)

Hoeveel moeite is; Hey hoe gaat het?

Dat heb ik binnen 10 sec ingetikt en verzonden...
Dat is EXACT wat ik dus getikt heb.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:50:

Ik dacht ook nog aan werktelefoon, maar lijkt me sterk dat je die gebruikt voor prive.Of hij ziet jou als werk! , maar dat weten we pas als we zijn beroep weten!!!!!!!!!!!
Of zijn oplader kwijt of hij heeft een nieuwe telefoon.

Dat heb ik trouwens een keer gehad. Had hem net ontmoet, hij zou voor twee weken op vakantie gaan en tussendoor van nummer wisselen. Hij zou mij die smsen zodra hij die had. Helaas raakte ik mijn telefoon kwijt. Nooit meer contact gehad met hem erna. Jaren later kwam ik hem real life tegen maar toen hadden we allebei al een relatie. Hij had al die jaren gedacht dat ik niets meer van hem moest hebben.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Je zegt dat ie uit de nachtdienst is gekomen vannacht, hoeveel nachtdiensten had hij daarvoor gehad? Achter elkaar dus zeg maar.
Al die geheimzinnigheid zuigt en ik begin zo langzamerhand te geloven dat dat ook al die tijd de bedoeling is geweest.

Een hele middag onvoorwaardelijke aandacht op basis van zo goed als niets, knap hoor, daar niet van, maar het zuigt en Sellena, je weet het.
Geen idee, Jessy.

Hij kan ook vrij zijn.
Sellena, irritant dat je sms niet aankomt, is vervelender dan niks horen. Maar je zult toch moeten afwachten. 4 uur is niet echt lang en wij hebben natuurlijk ook geen idee waarom het niet aankomt.

Wat ik eerder wilde zeggen, is dat als iemand me vraagt of ik aan het werk ben, dat ik er vanuit ga dat er een reden is dat iemand het vraagt en daarom ook op het antwoord ingaat. Bijv bij nee: 'o jammer, ik ga zo met mijn collega daar koffie drinken' of ja weet ik veel wat.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 17:53:

Ik heb misschien niet helemaal goed gehandeld.

Maar ik vind toch dat hij evt. nog wat had kunnen sturen een andere keer.

Dat vindt jij, hij misschien helemaal niet

Niet iedereen denkt hetzelfde natuurlijk hè

Hoe dan ook, dat is dus de reden dat ik dacht.

Zonde, laat ik eens wat sturen.

Nou dat heb je gedaan, het nadeel met smssen is dat je vaak op een antwoord gaat zitten wachten

Doe ik dat (na veel moeite en met enige tegenzin) dan is hij van de aardbodem verdwenen.

(verder heb ik geen gegevens of zo)Nouja, dan begrijp ik helemaal het probleem niet

Als je al met moeite tegenzin wat stuurt dan is het antwoord ook niet zo levensvraag omvattend toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien moeten we inderdaad maar zelf gtst verhalen gaan verzinnen over die zogenaamd onbereikbare man!
quote:VivaFleur schreef op 02 mei 2010 @ 18:06:

Of zijn oplader kwijt of hij heeft een nieuwe telefoon.

Dat heb ik trouwens een keer gehad. Had hem net ontmoet, hij zou voor twee weken op vakantie gaan en tussendoor van nummer wisselen. Hij zou mij die smsen zodra hij die had. Helaas raakte ik mijn telefoon kwijt. Nooit meer contact gehad met hem erna. Jaren later kwam ik hem real life tegen maar toen hadden we allebei al een relatie. Hij had al die jaren gedacht dat ik niets meer van hem moest hebben.

Dat zijn van die dingen, waar je geen invloed op hebt.

(ja, nummers ook op papier hebben staan)
offfffffffffffffffffff......misschien heeft hij je naam niet opgeslagen

Krijgt hij een sms

hey hoe is het van nummer:

06-1234567 en denkt hij

Who the fuck is dat nou weer, die ga ik niet terug smssen hoor

Is zijn telefoon trouwens ondertussen weer aan?
quote:Primabella schreef op 02 mei 2010 @ 18:09:

Sellena, irritant dat je sms niet aankomt, is vervelender dan niks horen. Maar je zult toch moeten afwachten. 4 uur is niet echt lang en wij hebben natuurlijk ook geen idee waarom het niet aankomt.

Wat ik eerder wilde zeggen, is dat als iemand me vraagt of ik aan het werk ben, dat ik er vanuit ga dat er een reden is dat iemand het vraagt en daarom ook op het antwoord ingaat. Bijv bij nee: o jammer, ik ga zo met mijn collega daar koffie drinken of ja weet ik veel wat.

Ah so. Dat had ik niet zo bedoeld.

Misschien was het beter als ik vroeg hoe het ging of zo, maar goed. Wat gebeurd is is gebeurd.

Vinden jullie het dan wel slim dat ik het vandaag toch probeerde?

Ik moet zeggen dat het ergens wel beter voelt, dan afwachten en nadenken of ik niet anders had moeten reageren.

Al is dit wachten nog erger dan niks horen, maar meer kon ik toch ook niet doen nu?
Dat is prima, SD.

Dat is dan zijn keuze.

Maar hij heeft de sms niet gehad, wat ik nog vervelender vind.
Ja hoor, je had een voice mail berichtje achter kunnen laten

Het Piet, met Sellena, ik heb al een tijdje niets van je gehoord en ik heb eigenlijk wel zin om binnenkort een borrel te gaan drinken samen...

Kijk, de aanpak hey hie is het werkt niet, zo getuigd de vorige sms actie, dus is een ander plan van aanpak noodzakelijk

Want wat is er eigenlijk mis met bellen?
SD zijn telefoon is uit!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 18:14:

Dat is prima, SD.

Dat is dan zijn keuze.

Maar hij heeft de sms niet gehad, wat ik nog vervelender vind.

Maar dat is iets waar jij en HIJ niets aan kan doen...dat die sms niet aankomt bedoel ik

Zijn telefoon staat uit

dat is het enige gegeven wat we hebben

Daar kunnen een miljoen redenen voor te verzinnen zijn, en 1 van die miljoen is de waarheid

Maar tot die tijd is het niet in jullie handen!

Dus het beste wat je kan doen is het loslaten.....
Ja ik vind het wel goed dat je vandaag hebt gesmst. Wat de uitkomst ook wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven