Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
voel me steeds beroerder worden.
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 18:46:

voel me steeds beroerder worden.

Ja? Waarom?

Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon het topic lekker op gang probeert te houden. Je geeft zo weinig info, nu ook weer.
En daarbij, hoe kan je nou beroerd zijn over iemand met wie je eens 3 sms'en hebt gewisseld en meer niet. Kom op zeg!
Omdat het al bijna 19.00 uur is.

De kans dat hij het krijgt wordt dus steeds minder.

Wat kan ik er meer over zeggen?

Ik vind het gewoon erg jammer, had hem graag nog eens gesproken. En ergens voel ik me ook een beetje dom, dat is zo lang heb gewacht.
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 18:49:

[...]

Ja? Waarom?

Ik krijg steeds meer het idee dat je gewoon het topic lekker op gang probeert te houden. Je geeft zo weinig info, nu ook weer.

Ja precies.. Waarschijnlijk komt er weer een hoofdpijnaanval aan!!

Tip voor TO; Mocht hij terugsmsen en vragen hoe het gaat, vooral niet vermelden dat je je beroerd voelt!!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 18:50:

Ik vind het gewoon erg jammer, had hem graag nog eens gesproken. En ergens voel ik me ook een beetje dom, dat is zo lang heb gewacht.Misschien wat voor werk hij doet!!
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 18:52:

[...]

Misschien wat voor werk hij doet!!
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 18:52:

[...]

Misschien wat voor werk hij doet!!

ja dat, en hoe oud je nou eigenlijk bent?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

Ik vind het gewoon erg jammer, had hem graag nog eens gesproken. En ergens voel ik me ook een beetje dom, dat is zo lang heb gewacht.

Want???

zolang hij zijn telefoon uit laat staan blijft die sms wel ergens opgeslagen hoor.

en ik denk dat hij echt OOIT wel weer eens zijn telefoon aan zet

Mocht hij nou inderdaad vanavond nog terug smssen NIET, ik herhaal NIET zeggen dat je je beroerd voelt...

Hou het luchtig, sexy....

(in dit geval mag jokken best wel een beetje....)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat hij de vaste stripper van die tent is
jemig de pemig.... een vriend van mij heeft zo vaak zijn telefoon niet aan staan... die heeft op zondag zoiets van ik heb rust.. toedeledokie, de mensen die mij echt moeten bereiken bereiken me toch wel..

En weer een andere vriend woont wel in de normale bewoonde wereld maar heeft om een of andere reden een mega slecht bereik! Gebeurt dus met regelmaat dat hij de volgende dag ineens 2 gemiste oproepen en 6 smsje tegelijk ontvangt omdat het ergens is blijven hangen!

Ik vind je erg neurotisch en achterdochtig! Doe toch niet zo raar...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bij mij zijn het 11 pagina's (instellingen op 50 berichten per pagina).

Zo, ik zie dat Char en SD hun zondagmiddagtopic weer gevonden hebben? Geen idee waar het hier al tig berichten over gaat maar ik hoop dat het leuk was!
Ik denk dat hij de jassenophangjongen is!

Je weet wel van wie je altijd een nummertje krijgt aan het begin van de avond, wat ik ALTIJD kwijt raak...en dat hij bij het teruggeven van haar jas ook zijn nummer gaf....

Ik vind het gewoon erg jammer, had hem graag nog eens gesproken. En ergens voel ik me ook een beetje dom, dat is zo lang heb gewacht.Inderdaad, je had iets eerder al kunnen sms'en. Maar als hij jou echt zo geweldig had gevonden, dan had hij echt wel contact met jou opgenomen.
Ik vind mezelf interessanter in een quote
Voor Charlotte:quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 19:00:

[...]

ik kan alleen maar zeggen....we hebben je gemist!
quote:Chardonnay schreef op 02 mei 2010 @ 18:59:

[...]

Inderdaad, je had iets eerder al kunnen sms'en. Maar als hij jou echt zo geweldig had gevonden, dan had hij echt wel contact met jou opgenomen.

Je zei dat het wel logisch was, want ik kwam niet geinteresseerd over.

Hoe dan ook, SD bedankt voor je support.

Mocht er iets veranderen laat ik het weten, maar die kans is zeer klein.

Dank jullie wel, nogmaals.
Whahaha, moeilijk hè Sum: wijzigen of quoten!

Maar ja, ik had geen tijd vandaag hè, ik moest mn boerderij restylen. Ook een aanrader voor jullie overigens (nee hoor, niet echt, jullie hebben tenminste nog een LEVEN)
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 18:58:

Bij mij zijn het 11 pagina's (instellingen op 50 berichten per pagina).

Zo, ik zie dat Char en SD hun zondagmiddagtopic weer gevonden hebben? Geen idee waar het hier al tig berichten over gaat maar ik hoop dat het leuk was! Haaaaaaaaaai Charlotte. Lees maar even door. Dan wordt je namelijk niks wijzer
Voor zover ik het heb begrepen gaat het over een niet aangekomen sms naar een vent die nachtdienst heeft gehad. En dat was het zo'n beetje, toch?
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:03:

Whahaha, moeilijk hè Sum: wijzigen of quoten!

Maar ja, ik had geen tijd vandaag hè, ik moest mn boerderij restylen. Ook een aanrader voor jullie overigens (nee hoor,niet echt, jullie hebben tenminste nog een LEVEN)Hey BlonT hè, daar moet je niet al te veel van verwachten op een zondag!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:02:

[...]

Sellena, wil je alsjeblieft nog even antwoord willen geven op een vraag die ik eerder stelde.

Wat wilde je eigenlijk met deze meneer?

Gewoon een leuk contact?

Of had je echt vlinders?

Want in dat geval zou ik zeker niet opgeven naar aanleiding van een niet aangekomen sms
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:02:

[...]

Klopt, dat heb ik gezegd. Toch denk ik dat als iemand echt een ander heel graag zou willen leren kennen, diegene probeert contact te krijgen. Kennelijk vond hij je toch niet leuk genoeg om moeite te doen, of heeft hij gedacht dat je geen interesse hebt.

Hoe dan ook, we kunnen speculeren tot we een ons wegen, we zullen het pas weten als jullie in contact komen met elkaar.
Ik verwacht helemaal niks van je op een zondag Sum, alleen maar dat je een beetje een onzin topic op gang houdt en dat heb je weer 's gedaan dus hulde, hulde, hulde!
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:04:

Voor zover ik het heb begrepen gaat het over een niet aangekomen sms naar een vent die nachtdienst heeft gehad. En dat was het zo'n beetje, toch?Zo makkelijk is het allemaal niet Charlotte. Er is kort contact geweest (oogcontact op zijn werk), ze hebben nrs uitgewisseld. Toen is er wat heen en weer gesms't (hij het laatste smsje gestuurd). TO heeft nu na 2 weken radiostilte hem een sms gestuurd maar die komt niet aan omdat zijn telefoon uitstaat. Nu is de vraag of hij misschien een gezin heeft en 2 simkaarten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven