Onbereikbaar

02-05-2010 14:34 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.

Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.

Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.

De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)

Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)

Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 19:05:

[...]

Sellena, wil je alsjeblieft nog even antwoord willen geven op een vraag die ik eerder stelde.

Wat wilde je eigenlijk met deze meneer?

Gewoon een leuk contact?

Of had je echt vlinders?

Vlinders!

Want in dat geval zou ik zeker niet opgeven naar aanleiding van een niet aangekomen sms
Ik heb een vanmiddag beetje meegelezen en mezelf ongelovelijk in moeten houden om niets te posten. Maar nu zie ik écht iets schokkends en ga toch even ingrijpen Sellena; je laatste post lijkt bijna een beetje afsluitend.

Laat je Julia7 gewoon de avond en nacht ingaan met de 35 pagina's openstaande vraag "wat is het beroep van de man in kwestie?" Dat kan je iemand toch niet aandoen...
AAA

De bevestiging is BINNEN!!
quote:FunkyJoy schreef op 02 mei 2010 @ 18:57:

Ik denk dat hij de vaste stripper van die tent is

Ja dat zou kunnen idd, heeft hij zijn tel uitstaan omdat hij niet gestoord wil worden bij het verzinnen van nieuwe moves..

quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 18:59:

Ik denk dat hij de jassenophangjongen is!

Je weet wel van wie je altijd een nummertje krijgt aan het begin van de avond, wat ik ALTIJD kwijt raak...en dat hij bij het teruggeven van haar jas ook zijn nummer gaf....

Dat zou natuurlijk ook kunnen. Er zijn ook zoveel opties!!!

Maar waarom wacht je dan twee hele lange weken voordat je weer contact met hem zoekt?
Oooooh, ik kom op het juiste moment, de SMS is aangekomen!!! Nou, we gaan nog even wachten wat er nu gaat gebeuren...(tuntuntuntuntuntun = spannend muziekje).

Bedankt voor de toevoeging Char, nu snap ik het helemaal!
quote:ellejv schreef op 02 mei 2010 @ 19:08:

Ik heb een vanmiddag beetje meegelezen en mezelf ongelovelijk in moeten houden om niets te posten. Maar nu zie ik écht iets schokkends en ga toch even ingrijpen Sellena; je laatste post lijkt bijna een beetje afsluitend.

Laat je Julia7 gewoon de avond en nacht ingaan met de 35 pagina's openstaande vraag "wat is het beroep van de man in kwestie?" Dat kan je iemand toch niet aandoen...

thx ik zit er echt mee namelijk en het is al bijna 19.15..

Voel me steeds beroerder worden...

Ik zou er bijna een topic voor openen!!
tijd voor een lesje seloeren
Dat snap ik ook (wederom niet). Als je vlinders hebt dan wacht je toch geen 2 weken met contact zoeken. Dan had je hem toch die maandagochtend (na jullie sms sessie) gesms't om te zeggen dat je graag wat met hem gaat drinken?
Oja... veel mensen wachten een dag met terugsmsen als het een flirt/scharrel/etc. betreft...
Hey Sellena, nu zijn telefoon toch aanstaat kun je ook gewoon even bellen. Weet je meteen waar je aan toe bent (en wij ook )
Ahh zijn telefoon staat aan. Ik zeg bellen.

(maar meer omdat ik graag wil weten hoe of wat en al de hele dag aan dit topic gekluisterd zit )
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 02 mei 2010 @ 19:14:

Oja... veel mensen wachten een dag met terugsmsen als het een flirt/scharrel/etc. betreft...TO heeft 2 weken gewacht, das een heel ander verhaal
Hooooooi Zonlicht, wij sloeren hier niet hoor, wij wachten op een sms, een telefoontje, een watdanook van die meneer met het vage beroep!
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:09:

AAA

De bevestiging is BINNEN!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......

en nu gaan we massaal met zijn allen wachten!

Ik eet wel niet

Maar Sellena, als je nou vlinders hebt/had waarom heb je er dan niet meer werk van genaakt?

Als ik vlinders heb dan hou ik het echt niet vol hoor, 2 weken geen contact...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
2 zielen 1 gedachte (Char & Char )
quote:zonlicht2 schreef op 02 mei 2010 @ 19:14:

tijd voor een lesje seloeren Oei, dan mag ik ook wel weer eerst in de leer.....
Ik zeg bellen!!!
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:16:

Hooooooi Zonlicht, wij sloeren hier niet hoor, wij wachten op een sms, een telefoontje, een watdanook van die meneer met het vage beroep!

hoooi

maar met juiste seloeriepraktijken reageert die meneer toch vele malen sneller
quote:julia7 schreef op 02 mei 2010 @ 19:13:

[...]

thx ik zit er echt mee namelijk en het is al bijna 19.15..

Voel me steeds beroerder worden...

Ik zou er bijna een topic voor openen!!
quote:Charlotte69 schreef op 02 mei 2010 @ 19:15:

Hey Sellena, nu zijn telefoon toch aanstaat kun je ook gewoon even bellen. Weet je meteen waar je aan toe bent (en wij ook )Jeetje, je komt als laatste binnen maar wel direct met een BRIL-JAN-TE post zeg!!!
Kan er misschien iemand voor mij even een patatje scoren of zo....ik zit aan mijn beeldscherm gekluisterd!
en is de onbereikbare man al bereikt?!?
quote:zonlicht2 schreef op 02 mei 2010 @ 19:14:

tijd voor een lesje seloeren

Waarom denk je dat ik hier post

Oh nee, ik heb een heuse relaasie tegenwoordig (had ik al verteld dat ik bij de leukerd zijn moeder op verjaardagsvisite ben geweest )

(oh en dat hij heel Koninginnedag met mijn vrienden en mij is mee geweest )
Godsamme, nou krijg ik natuurlijk geen antwoord.

Ach ja, ben toch blij dat het berichtje binnen is.

Dan moet hij zelf de keuze maken om te reageren of niet.

Ik heb mijn ding gedaan, pf.....

Waarom ik 2 weken heb gewacht, zoals al gezegd omdat ik dacht dat ik wel wat van hem zou horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven