Onbereikbaar
zondag 2 mei 2010 om 14:34
Ik stuurde vandaag een man die ik onlangs ontmoet heb een sms.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
Nu had ik ontvangsbevestiging aangezet en merkte dat ik die niet kreeg. Ik dus bellen en de tel. staat uit.
Ik weet dat hij waarschijnlijk nachtdienst had, maar dan nog zou hij allang uit bed zijn.
De vorige keer hadden we contact vanaf zijn werkplek. (2 week geleden)
Nu kwam het idee in me op, dat hij wellicht gewoon een 2de sim heeft of zo (en dus bezet is)
Al heeft hij wel persoonlijk zijn voicemail ingesproken, dat is dan ook weer gek.
zondag 2 mei 2010 om 19:08
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 19:05:
[...]
Sellena, wil je alsjeblieft nog even antwoord willen geven op een vraag die ik eerder stelde.
Wat wilde je eigenlijk met deze meneer?
Gewoon een leuk contact?
Of had je echt vlinders?
Vlinders!
Want in dat geval zou ik zeker niet opgeven naar aanleiding van een niet aangekomen sms
[...]
Sellena, wil je alsjeblieft nog even antwoord willen geven op een vraag die ik eerder stelde.
Wat wilde je eigenlijk met deze meneer?
Gewoon een leuk contact?
Of had je echt vlinders?
Vlinders!
Want in dat geval zou ik zeker niet opgeven naar aanleiding van een niet aangekomen sms
zondag 2 mei 2010 om 19:08
Ik heb een vanmiddag beetje meegelezen en mezelf ongelovelijk in moeten houden om niets te posten. Maar nu zie ik écht iets schokkends en ga toch even ingrijpen Sellena; je laatste post lijkt bijna een beetje afsluitend.
Laat je Julia7 gewoon de avond en nacht ingaan met de 35 pagina's openstaande vraag "wat is het beroep van de man in kwestie?" Dat kan je iemand toch niet aandoen...
Laat je Julia7 gewoon de avond en nacht ingaan met de 35 pagina's openstaande vraag "wat is het beroep van de man in kwestie?" Dat kan je iemand toch niet aandoen...
zondag 2 mei 2010 om 19:10
quote:FunkyJoy schreef op 02 mei 2010 @ 18:57:
Ik denk dat hij de vaste stripper van die tent is
Ja dat zou kunnen idd, heeft hij zijn tel uitstaan omdat hij niet gestoord wil worden bij het verzinnen van nieuwe moves..
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 18:59:
Ik denk dat hij de jassenophangjongen is!
Je weet wel van wie je altijd een nummertje krijgt aan het begin van de avond, wat ik ALTIJD kwijt raak...en dat hij bij het teruggeven van haar jas ook zijn nummer gaf....
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Er zijn ook zoveel opties!!!
Ik denk dat hij de vaste stripper van die tent is
Ja dat zou kunnen idd, heeft hij zijn tel uitstaan omdat hij niet gestoord wil worden bij het verzinnen van nieuwe moves..
quote:Summerdance schreef op 02 mei 2010 @ 18:59:
Ik denk dat hij de jassenophangjongen is!
Je weet wel van wie je altijd een nummertje krijgt aan het begin van de avond, wat ik ALTIJD kwijt raak...en dat hij bij het teruggeven van haar jas ook zijn nummer gaf....
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Er zijn ook zoveel opties!!!
zondag 2 mei 2010 om 19:13
quote:ellejv schreef op 02 mei 2010 @ 19:08:
Ik heb een vanmiddag beetje meegelezen en mezelf ongelovelijk in moeten houden om niets te posten. Maar nu zie ik écht iets schokkends en ga toch even ingrijpen Sellena; je laatste post lijkt bijna een beetje afsluitend.
thx ik zit er echt mee namelijk en het is al bijna 19.15..
Voel me steeds beroerder worden...
Ik zou er bijna een topic voor openen!!
thx ik zit er echt mee namelijk en het is al bijna 19.15..
Voel me steeds beroerder worden...
Ik zou er bijna een topic voor openen!!
zondag 2 mei 2010 om 19:16
quote:Sellena schreef op 02 mei 2010 @ 19:09:
AAA
De bevestiging is BINNEN!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......
en nu gaan we massaal met zijn allen wachten!
Ik eet wel niet
Maar Sellena, als je nou vlinders hebt/had waarom heb je er dan niet meer werk van genaakt?
Als ik vlinders heb dan hou ik het echt niet vol hoor, 2 weken geen contact...
AAA
De bevestiging is BINNEN!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......
en nu gaan we massaal met zijn allen wachten!
Ik eet wel niet
Maar Sellena, als je nou vlinders hebt/had waarom heb je er dan niet meer werk van genaakt?
Als ik vlinders heb dan hou ik het echt niet vol hoor, 2 weken geen contact...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 2 mei 2010 om 19:18
zondag 2 mei 2010 om 19:18
zondag 2 mei 2010 om 19:20
quote:zonlicht2 schreef op 02 mei 2010 @ 19:14:
tijd voor een lesje seloeren
Waarom denk je dat ik hier post
Oh nee, ik heb een heuse relaasie tegenwoordig (had ik al verteld dat ik bij de leukerd zijn moeder op verjaardagsvisite ben geweest )
(oh en dat hij heel Koninginnedag met mijn vrienden en mij is mee geweest )
tijd voor een lesje seloeren
Waarom denk je dat ik hier post
Oh nee, ik heb een heuse relaasie tegenwoordig (had ik al verteld dat ik bij de leukerd zijn moeder op verjaardagsvisite ben geweest )
(oh en dat hij heel Koninginnedag met mijn vrienden en mij is mee geweest )
zondag 2 mei 2010 om 19:20