Onduidelijk
zaterdag 25 december 2010 om 10:42
Ik heb een dilemma...
Ik kreeg gevoelens en was verliefd op een man.
Wat zeg meneer?
'' Nee, ik heb geen gevoelens. '' ( Vond ik vreselijk om te horen, heb dagen gehuild )
2 weken geleden elkaar weer gesproken
Ik heb tegen hem gezegd, ik vind het niet erg dat er geen relatie is ontstaan, maar dat je geen gevoelens hebt, ( dus 0,0) , dit horen heeft mij pijn gedaan, omdat we toch 8 maanden lang regelmatig hebben afgesproken en gezellige tijd hebben gehad.
En ja hoor meneer maakt een hele schema, waar ik niks van snap...
Cultuur verschil << --------------------------- >> 0,0
Leeftijdsverschil ( 10 jaar)
Ervarings verschil
- Veel problemen meegemaakt
- diverse keren bedrogen door vriendinnen
Hij zegt:'' Ik heb '' Nee '' Gezegd om die verschillen, en jij maakt er meteen 0,0 van. Als die verschillen er niet waren, dan was jouw punt ( 0,0 ) ook anders geweest. Sommige dingen zeg ik nu eenmaal om zelf bescherming. Wat mijn laatste ex mij heeft geflikt, kan ik de volgende keer niet aan, dan zal ik een paar medicijnen slikken en dan ben ik dood. Ik ben nu niet klaar voor een relatie. ''
Hierop zeg ik: '' Ja maar, het gaat mij nu niet om een relatie, dat je geen gevoelens hebt na al die tijd heeft mij pijn gedaan ''
Weer het zelfde antwoordt: '' Ik heb '' Nee, geen gevoelens '' gezegd om die verschillen tussen ons. En je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren. ''
Heeft hij nou wel of geen gevoelens? ( ik hoef never nooit een relatie met hem vanaf nu, alleen het laatste gesprek is nog steeds onduidelijk voor mij, ik heb het gevoel dat hij bepaalde dingen niet letterlijk kan zeggen.)
Na het laatste gesprek, kreeg ik nog een mailtje van hem '' Ik mis je wel ''
Hierop heb ik gezegd: '' Waarom mis je mij dan? ik mis je omdat ik gevoelens voor je had/heb, dat was bij jou niet het geval ''.
Zijn antwoordt: '' Ik mis je aanwezigheid, grapjes, gezelligheid etc. ''
Hij wil ook nog gewoon vrienden blijven ( we hebben nu geen contact, omdat ik het niet wilde)
Zou hij toch stiekem gevoelens hebben?
'' Eh voor degene die zeggen: '' Je was gewoon een makkelijke wip of sex relatie '' Ik ben niet met hem naar bed geweest in die 8 maanden, dus makkelijk was ik dan niet denk ik?
Ik kreeg gevoelens en was verliefd op een man.
Wat zeg meneer?
'' Nee, ik heb geen gevoelens. '' ( Vond ik vreselijk om te horen, heb dagen gehuild )
2 weken geleden elkaar weer gesproken
Ik heb tegen hem gezegd, ik vind het niet erg dat er geen relatie is ontstaan, maar dat je geen gevoelens hebt, ( dus 0,0) , dit horen heeft mij pijn gedaan, omdat we toch 8 maanden lang regelmatig hebben afgesproken en gezellige tijd hebben gehad.
En ja hoor meneer maakt een hele schema, waar ik niks van snap...
Cultuur verschil << --------------------------- >> 0,0
Leeftijdsverschil ( 10 jaar)
Ervarings verschil
- Veel problemen meegemaakt
- diverse keren bedrogen door vriendinnen
Hij zegt:'' Ik heb '' Nee '' Gezegd om die verschillen, en jij maakt er meteen 0,0 van. Als die verschillen er niet waren, dan was jouw punt ( 0,0 ) ook anders geweest. Sommige dingen zeg ik nu eenmaal om zelf bescherming. Wat mijn laatste ex mij heeft geflikt, kan ik de volgende keer niet aan, dan zal ik een paar medicijnen slikken en dan ben ik dood. Ik ben nu niet klaar voor een relatie. ''
Hierop zeg ik: '' Ja maar, het gaat mij nu niet om een relatie, dat je geen gevoelens hebt na al die tijd heeft mij pijn gedaan ''
Weer het zelfde antwoordt: '' Ik heb '' Nee, geen gevoelens '' gezegd om die verschillen tussen ons. En je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren. ''
Heeft hij nou wel of geen gevoelens? ( ik hoef never nooit een relatie met hem vanaf nu, alleen het laatste gesprek is nog steeds onduidelijk voor mij, ik heb het gevoel dat hij bepaalde dingen niet letterlijk kan zeggen.)
Na het laatste gesprek, kreeg ik nog een mailtje van hem '' Ik mis je wel ''
Hierop heb ik gezegd: '' Waarom mis je mij dan? ik mis je omdat ik gevoelens voor je had/heb, dat was bij jou niet het geval ''.
Zijn antwoordt: '' Ik mis je aanwezigheid, grapjes, gezelligheid etc. ''
Hij wil ook nog gewoon vrienden blijven ( we hebben nu geen contact, omdat ik het niet wilde)
Zou hij toch stiekem gevoelens hebben?
'' Eh voor degene die zeggen: '' Je was gewoon een makkelijke wip of sex relatie '' Ik ben niet met hem naar bed geweest in die 8 maanden, dus makkelijk was ik dan niet denk ik?
zaterdag 25 december 2010 om 10:51
oei... Stop hiermee, want uit alles lees ik dat jij ontzettend graag wil dat hij gevoelens voor je heeft op een manier zoals jij dat voor hem hebt.
Hij kan diezelfde gevoelens niet beantwoorden, dat heeft ie je al vele malen verteld!
Hij zal ongetwijfeld gevoelens voor je hebben op een ander vlak, anders gaat hij niet zolang met je om.
Hou op aub om zijn NEE als een waarschijnlijk JA te zien, want nogmaals: HIJ voelt dat nu niet zo door hetgeen wat gebeurd is.
Ga ook niet hopen op meer nu, je gaat enorm gekwetst worden wanneer je wilt blijven zien, wat er duidelijk niet is van zijn kant uit.
Hij kan diezelfde gevoelens niet beantwoorden, dat heeft ie je al vele malen verteld!
Hij zal ongetwijfeld gevoelens voor je hebben op een ander vlak, anders gaat hij niet zolang met je om.
Hou op aub om zijn NEE als een waarschijnlijk JA te zien, want nogmaals: HIJ voelt dat nu niet zo door hetgeen wat gebeurd is.
Ga ook niet hopen op meer nu, je gaat enorm gekwetst worden wanneer je wilt blijven zien, wat er duidelijk niet is van zijn kant uit.
zaterdag 25 december 2010 om 10:52
Je drijft hem in een hoek door antwoorden van hem te eisen die hij je duidelijk (nog) niet kan geven. Zo te lezen zit die man met een heleboel onverwerkt verdriet. Laat hem voor zichzelf in alle rust uitzoeken waar hij wel en niet aan toe is en laat hem verwerken wat hij te verwerken heeft. Als hij daar de kans niet voor krijgt en de tijd niet voor neemt, wordt het sowieso niks tussen jullie.
zaterdag 25 december 2010 om 11:03
zaterdag 25 december 2010 om 11:04
Hij is helemaal niet onduidelijk: hij wil geen relatie met je, heeft daar redenen voor, en heeft niet die gevoelens voor je die jij graag in hem zou zien. Punt. De onduidelijkheid ligt bij jou, omdat jij je niet kan voorstellen dat wat hij zegt gewoon is wat hij bedoelt: hij vind je aardig, jullie hebben een leuke tijd gehad, maar meer is het niet voor hem. Klaar.
Laat het los. Als jij niet gewoon vrienden met hem kan zijn, verbreek dan het contact. Dat is even verdrietig, maar uiteindelijk een stuk beter voor je dan dit geanalyseer en het zoeken van verborgen boodschappen.
Laat het los. Als jij niet gewoon vrienden met hem kan zijn, verbreek dan het contact. Dat is even verdrietig, maar uiteindelijk een stuk beter voor je dan dit geanalyseer en het zoeken van verborgen boodschappen.
zaterdag 25 december 2010 om 11:04
quote:nummerzoveel schreef op 25 december 2010 @ 10:54:
Wat duidelijk is, is dat hij geen relatie met je wil. Luister daar naar en hou op met dat geanalyseer, want daar schiet niemand iets mee op.
Na ja, dat heb ik dus ook gedaan, Hij zei '' Nee '' dan hoeft er van mijn kant ook geen contact meer te zijn.
Tot 2 weken geleden, toen kwam hij met dit schema.
Wat duidelijk is, is dat hij geen relatie met je wil. Luister daar naar en hou op met dat geanalyseer, want daar schiet niemand iets mee op.
Na ja, dat heb ik dus ook gedaan, Hij zei '' Nee '' dan hoeft er van mijn kant ook geen contact meer te zijn.
Tot 2 weken geleden, toen kwam hij met dit schema.
zaterdag 25 december 2010 om 11:10
Er is helemaal niets veranderd door 'het schema'. De boodschap is dat hij je aardig vindt, maar om redenen een relatie niet ziet zitten.
Het maakt geen moer uit welke reden iemand opgeeft om een relatie niet te zien zitten. Sterker nog, er is geen reden nodig om een relatie niet te zien zitten.
Hij wilde toen niet en hij wil nu nog steeds niet. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Het maakt geen moer uit welke reden iemand opgeeft om een relatie niet te zien zitten. Sterker nog, er is geen reden nodig om een relatie niet te zien zitten.
Hij wilde toen niet en hij wil nu nog steeds niet. Hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:Haley schreef op 25 december 2010 @ 11:08:
Waarom is deze man het waard om zoveel energie in te steken? Registreren bij Viva, topic over openen, op eerste kerstdag over nadenken etc.
Laat lopen, wat moet je ermee.Dat is wat ik ook heel graag wil, maar is soms gewoon zo moeilijk. Ik mis hem. Maar weet tegelijkertijd dat het nooit iets gaat worden. Ik moet gewoon door de zure appel heen bijten...
Waarom is deze man het waard om zoveel energie in te steken? Registreren bij Viva, topic over openen, op eerste kerstdag over nadenken etc.
Laat lopen, wat moet je ermee.Dat is wat ik ook heel graag wil, maar is soms gewoon zo moeilijk. Ik mis hem. Maar weet tegelijkertijd dat het nooit iets gaat worden. Ik moet gewoon door de zure appel heen bijten...
quote:Haley schreef op 25 december 2010 @ 11:08:
Laat lopen, wat moet je ermee.
Precies... ben daar ook heel gemakkelijk in.
moet van twee kanten komen, en ander wegwezen !!
Laat lopen, wat moet je ermee.
Precies... ben daar ook heel gemakkelijk in.
moet van twee kanten komen, en ander wegwezen !!
zaterdag 25 december 2010 om 11:16
zaterdag 25 december 2010 om 11:19
quote:Kier_V schreef op 25 december 2010 @ 11:16:
Pippp:
Misschien zeg ik nu iets heeeeel doms.
jullie hebben nog geen seks gehad, jij vindt hem leuk gezelschap want je mist hem. Hij jou ook waarschijnlijk anders neemt hij niet weer contact met je op.
Waarom niet doorgaan op dezelfde voet, vriendschappelijk?
Leuke dingen samen blijven doen?
Nou daar gaat het mij ook om, ik hoef GEEN relatie met hem. Vanaf nu niet tenminste.
Maar over vriendschappelijk? ik denk dat ik net iets meer voel dan hij.
Pippp:
Misschien zeg ik nu iets heeeeel doms.
jullie hebben nog geen seks gehad, jij vindt hem leuk gezelschap want je mist hem. Hij jou ook waarschijnlijk anders neemt hij niet weer contact met je op.
Waarom niet doorgaan op dezelfde voet, vriendschappelijk?
Leuke dingen samen blijven doen?
Nou daar gaat het mij ook om, ik hoef GEEN relatie met hem. Vanaf nu niet tenminste.
Maar over vriendschappelijk? ik denk dat ik net iets meer voel dan hij.
zaterdag 25 december 2010 om 11:20