Onduidelijk

27-10-2019 09:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik zit met een dilemma en normaal kijk ik ook niet zo snel op het internet..
Sinds een aantal weken vind ik een collega leuk. Dus gingen we afspreken toen merkte ik dat ze echt heel onzeker is en best een laag zelf beeld heeft. Dus heb ik haar vertelt dat het onnodig is. Na dit afspraakje wist ik zeker wat ik wilde.. dus toen ik Maandag op me werk kwam, vloog ze gelijk in me armen. en de hele week waren we heel klef met elkaar. Tot ik der vertelde wat ik allemaal voor haar voelde. En toen zei ze dat ik maar gewoon een "maatje" ben.. ik dacht prima maar zo ga ik niet met me andere vrienden om... dus heb ik het twee dagen een beetje laten verwateren we hebben wel op whatsapp gepraat. Tot ze weer wauw afspreken en ze weer klef ging doen. Dus heb ik der afgezet en zei ze nogmaals dat ik der beste maatje ben.. maar ik wil meer. Maar ondertussen ga ik er ook kapot aan.. want het is gewoon onduidelijk.. ik ben haar beste vriend maar zd geeft ook andere signalen af. Dus wat moet ik doen? Normaal kan ik banden doorbreken maar dit meer weet ik het even niet meer. Moet ik blijfen hopen? Of gewoon alle contact verbreken? Wat is jullie mening?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 10:17
Reden: provoceren
0.00% gewijzigd
Doe jezelf een lol en kap het af. Blijkbaar kan je niet dealen met je status als maatje. Dan maar helemaal niets.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 10:17
Reden: provoceren
0.00% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze is eigenlijk heel duidelijk. Ze wil aandacht en misschien wel meer. Maar ze ziet je niet als relatiemateriaal. Ze is niet verliefd.

Luister naar wat ze zegt.
Sinds een aantal weken en dan al meteen beste vriendjes?
Waar werken jullie?
Klef gedoe op de werkvloer en elkaar in de armen springen is niet echt algemeen geaccepteerd?
En verder: lekker laten gaan, nieuw baantje zoeken en voortaan buiten je werk een nieuwe vlam zoeken.
Nooit klef doen op je werk

Niet klef doen als ze je alleen maar als maatje wil
drominique schreef:
27-10-2019 10:05
Waar werken jullie?
Klef gedoe op de werkvloer en elkaar in de armen springen is niet echt algemeen geaccepteerd?
En verder: lekker laten gaan, nieuw baantje zoeken en voortaan buiten je werk een nieuwe vlam zoeken.
Waarom?

Gewoon afkappen en aan het werk gaan.
Ik denk dat de andere persoon die het ook niet meer weet je leraar Nederlands is. Damn son...

Ten eerste, begin nooit iets met een collega. Ook een tip voor de toekomst. Ten tweede, vraag haar dan hoe ze de invulling van "maatje" ziet. Genoeg mensen in een relatie die hun partner ook zien als hun beste maatje.
Meer visjes in de zee vriend! F*ck dit. Ik ken die types die zeggen dat ze een laag zelfbeeld hebben en teren op de aandacht van het mannelijke geslacht om hun eigen zelfbeeld op te krikken.

Hahaha en wauw. Daar moest ik ook wel ff om lachen😂
Dit lijkt mij niet zo onduidelijk, hoor: ze zegt letterlijk dat ze jou alleen als een maatje ziet nadat je je gevoelens op tafel hebt gelegd. Ze doet misschien klef omdat jouw aandacht haar zelfvertrouwen een boost geeft, maar ze zegt niet verliefd te zijn en gaat niet in op jouw avances. Vervelend voor je, TO - maar ze heeft wel een duidelijk antwoord gegeven.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Wat is er mis met het gewoon ZEGGEN TEGEN HAAR.
Alle contact verbreken?
Dat zal niet gaan, aangezien jullie beide op hetzelfde bedrijf werken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Voortaan je vriendinnen buiten je werk zoeken. Dit gedrag klinkt nl. zeer onprofessioneel.
Klef doen op je werk? Doe even normaal!
Lucifer2018 schreef:
27-10-2019 10:06
Waarom?

Gewoon afkappen en aan het werk gaan.
Blijven hopen of alle contact verbreken?
Is de vraag in de op...
Alle contact verbreken gaat niet als je samenwerkt. Dus dan maar een nieuw baantje zoeken.
Laten we heel eerlijk zijn, het klinkt niet als een heel serieuze job en er is op dit moment heel veel keus.
Vandaar: lekker opnieuw beginnen!
Kan TO ook lekker hoofd omhoog en frisse start zonder aangekeken te worden als afgewezen/gebruikte jongen.
drominique schreef:
27-10-2019 13:20
Blijven hopen of alle contact verbreken?
Is de vraag in de op...
Alle contact verbreken gaat niet als je samenwerkt. Dus dan maar een nieuw baantje zoeken.
Laten we heel eerlijk zijn, het klinkt niet als een heel serieuze job en er is op dit moment heel veel keus.
Vandaar: lekker opnieuw beginnen!
Kan TO ook lekker hoofd omhoog en frisse start zonder aangekeken te worden als afgewezen/gebruikte jongen.
Wat een bijzondere denkwijze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven