One night stand!!!!!!

18-04-2018 20:46 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem al een tijdje dus tja...een one night kan je het niet echt noemen...maar we hebben seks gehad drie weken terug. De seks was niet goed...maar denk dat het meer aan hem lag...maar ik vond hem wel leuk en wilde hem vaker zien. Na onze nachtje was hij weer smiddags weg en ik had daarna een weekje niks meer van hem gehoord....na een weekje had hij mij blijkbaar gebeld maar ik had niks ontvangen...daarna voegt hij mij toe op snap want hij zag dat ik zijn snaps bekeek...hij gaf complimenten op mijn snaps en ik reageerde wel bot want ik voelde me gebruikt....na die snaps had ik diezelfde avond hem een berichtje via app gestuurd en dat was 1.29 snachts...met heyy waar ben je? geen reactie en nog steeds geen reactie de volgende dag na 17.00 smiddags....dus ik had hem geblokt en dacht van toedeloee...overal geblokt en sindsdien geen contact meer met hem....en hij heeft ook niks meer laten weten. Heb ik te snel en fel gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
JenniferFinata32 schreef:
18-04-2018 22:15
ja k heb ook niks meer van mij laten horen maar dat is zijn taak?
Hoezo is dat zijn taak? Uit welke tijd kom jij? Als je toch iemand leuk vind en lekkere seks hebt gehad dan had je toch allang zelf wat kunnen laten horen! Beetje eeg uut de tijd om te gaan afwachten tot de man dat doet
Alle reacties Link kopieren
Volwassen worden is zeker geen optie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
32 jaar; waarom geloof ik dit toch niet? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
JenniferFinata32 schreef:
18-04-2018 21:08
wat s goede sex
ai meisje, als je dat nog vragen moet...
Alle reacties Link kopieren
knijster1973 schreef:
19-04-2018 06:50
Hoezo is dat zijn taak? Uit welke tijd kom jij? Als je toch iemand leuk vind en lekkere seks hebt gehad dan had je toch allang zelf wat kunnen laten horen! Beetje eeg uut de tijd om te gaan afwachten tot de man dat doet

Maar ze zegt juist dat de sex niet goed was.. . en dat was ook nog zijn schuld.
Dus waarom toch meer willen?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
19-04-2018 08:08
Maar ze zegt juist dat de sex niet goed was.. . en dat was ook nog zijn schuld.
Dus waarom toch meer willen?

Sommige mensen zijn nou eenmaal onnavolgbaar,
iceteapeach schreef:
18-04-2018 23:52
Wat ben je mild in je reactie ;-D

Persoonlijk vind ik het niet fair om iets wat een ONS is of blijft, in de schoenen van de man in kwestie te schuiven en het dan deels onder de noemer 'gebruikt voelen' weg te zetten. Echt, daar ben je als jongvolwassen/vrouw toch zelf ook nog bij. Dat je de gevolgen niet geheel overziet, soit, alleen om het geheel bij de man in kwestie te leggen, nee, niet eerlijk. Hand in eigen boezem is echt wel op zijn plaats.
Misschien vinden sommigen dit ouderwets maar ik denk toch dat mannen en vrouwen hierin -over het algemeen- niet gelijk zijn. Vrouwen zijn toch meer geneigd zichzelf te beschermen wat seks betreft en dat is niet alleen opgelegd. Naast het pure verlangen om met een man seks te hebben speelt voor veel vrouwen de beslissing om iemand ‘toe te laten’ en ‘zichzelf te geven’ ook mee en kunnen ze daar achteraf spijt van hebben of zich rot over voelen wanneer blijkt dat die man eigenlijk nooit veel gevoelens voor haar heeft gehad. Dat is toch een biologisch gegeven? Zal natuurlijk niet voor iedere vrouw gelden en als ze ouder en wijzer/zelfverzekerder wordt zal het misschien ook wel minder worden. Maar die potentiele kwetsbaarheid van veel vrouwen zou voor mij een van de redenen zijn om niet zo snel zoiets als een ONS te doen. Andere redenen zijnde het gezeik dat je er mee kan krijgen en de mogelijkheid zelf een gebroken hart op te lopen 😉
Alle reacties Link kopieren
Nou dames...zag het op zijn snap..hij was op date met een dame naast zich dus ik weet genoeg! bedankt voor jullie reacties
Alle reacties Link kopieren
JenniferFinata32 schreef:
20-04-2018 01:23
Nou dames...zag het op zijn snap..hij was op date met een dame naast zich dus ik weet genoeg! bedankt voor jullie reacties

Snip en snap.
Als iemand mij blokkeert ga ik toch echt geen contact opnemen. Weet je waarom niet? Omdat ik dan vermoed dat diegene niet WIL dat ik contact op neem. Gekke gedachte misschien maar hey het zou zomaar kunnen dat deze man geen stalker is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven