Ongewenst verliefd ....

26-09-2008 22:44 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!!!

Graag wil ik weten of jullie mischien ideeën hebben voor dit probleem.

Ik zal het proberen kort te houden.

Vorig jaar heb ik een jongen leren kennen waar ik verliefd op werd. Hij was ook verliefd op mij. Ik dacht toen als ik hem wat beter leer kennen dan gaat het vast wel over, maar helaas ik ben nog nooit zo gek geweest op iemand tijdens mijn relatie. Dat is het probleem ik heb al 3 jaar een vriend...

Na een paar maanden werd ik overgeplaatst en hebben we het contact langzaam weg laten stromen en na een tijdje voelde ik me ook weer goed. Op dit moment zijn we weer collega's en zie ik hem de hele dag door en het gevoel is weer helemaal terug. Alleen ik wil dit helemaal niet .... Ik wil niet zo verliefd zijn op iemand anders dan op mijn vriend...

Ik ben nu benieud of jullie weten hoe ik hem uit mijn hoofd kan zetten? Hoe zorg ik dat ik niet meer verliefd op hem wordt..

Ik heb al dingen geprobeerd zoals aan slechte dingen denken, maar dat werkt niet. Ook heb ik geprobeerd om hem niet op te zoeken en geen aandacht te schenken en dat lukt maar het gevoel blijft...

Hoe zorg ik dat ik mijn vriend weer recht in de ogen kan aankijken.. (hij weet van niks en dat is maar beter ook in dit geval...)

Hoop dat jullie wat tips hebben of technieken hoe je iemand kan vergeten...
Gek dat je gevoel weg was toen je hem niet zag....... Klinkt meer als verliefdheid op iemand zijn uiterlijk dan op liefde.
hmm...

Het gevoel was natuurlijk niet helemaal weg... Ik dacht nog wel aan hem en ok dat ie leuk was.. maar naar mate de tijd voorbij ging werd dat minder...

Het is nu gewoon weer zo heftig toen kon ik het makkelijker wegdrukken..

Maar tuurlijk was hem niet ineens vergeten...

Het is wel een lekker ding maar nee het is echt zijn innerlijk..

Snap je het een beetje?
Ik copy-paste even mijn reactie uit een ander topic, over hetzelfde onderwerp. Er van uitgaande dat jij ook een goede relatie met je vriend hebt..:

Je zegt dat je een leuk en goed huwelijk hebt. Dan is er wel een manier om de angel er vroegtijdelijk uit te halen, voor hij gaat zweren. En dat is er met je man over praten. Het hoeft niet heel zwaar, maar vragen of hij wel eens kriebeltjes voelt bij een ander en dat jij daar nu een beetje last van hebt.

Grote kans dat die kriebeltjes dan niet groter worden omdat het 'spannend'aspect er af is. Plus dat je op die manier de vertrouwelijkheid met je eigen partner vergroot, wat alleen maar een positief effect kan hebben op jullie relatie.

Als je gaat afwachten wat er gebeurt, dan wordt het gevoel misschien alleen maar groter en de drempel om er over te praten steeds hoger. Je krijgt dan een geheim voor je man, waardoor het makkelijker wordt om vertrouwelijk te worden met een ander.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:zomaarzozo schreef op 26 september 2008 @ 22:56:

hmm...

Het gevoel was natuurlijk niet helemaal weg... Ik dacht nog wel aan hem en ok dat ie leuk was.. maar naar mate de tijd voorbij ging werd dat minder...

Het is nu gewoon weer zo heftig toen kon ik het makkelijker wegdrukken..

Maar tuurlijk was hem niet ineens vergeten...

Het is wel een lekker ding maar nee het is echt zijn innerlijk..

Snap je het een beetje?

Ja hoor, begrijp het maar al te goed. Ik werd ook verliefd op iemand met een fantastisch innerlijk, bleek eveneens een waanzinnig lekker ding te zijn.

Voor Poez: (Met bruine ogen )
Lees eens mee op het andere topic, wie weet helpt het. Je kan het hier vinden.
quote:toyboygirl schreef op 26 september 2008 @ 23:03:

[...]

Ja hoor, begrijp het maar al te goed. Ik werd ook verliefd op iemand met een fantastisch innerlijk, bleek eveneens een waanzinnig lekker ding te zijn.

Voor Poez: (Met bruine ogen )

Ow, op dit moment ga ik volledig voor bruine ogen.......
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven