Online crush

26-10-2020 16:32 18 berichten
Hi.
Sinds een jaar speel ik intensief een game. Hier heb ik iemand leren kennen, waarvan ik weet dat hij een behoorlijke flirt is. Hij weet dat ik me daar van bewust ben.
Echter een maand of 3 geleden begon hij steeds meer (privé) contact te zoeken in en buiten de game voor een praatje, geintje en behoorlijk vergaande flirt.
Nu 2 weken terug heeft hij me zover gekregen dat ik toegegeven heb en we hebben een behoorlijke fantasie gedeeld. Ik krijg het er nog warm van als ik eraan denk. Echter sindsdien weinig meer van hem gehoord. Hij is een soort van goede vriend van me geworden het afgelopen jaar en dit doet dan ook meer pijn dan zou moeten (ben me ervan bewust dat ik een crush heb op iemand die ik niet in het echte leven ken). Ik heb een relatie met wat problemen, dat zal de reden zijn dat ik toe heb gegeven en het feit dat hij me een bijzonder gevoel kan geven met zijn mooie praatjes. Ik mis hem/het verschrikkelijk. Ik weet niet wat ik hiermee aan moet eerlijk gezegd. kan er met niemand over praten...
Alle reacties Link kopieren
Verbreek alle contact met deze virtuele man en praat met je vriend en vertel hem eerlijk hierover.
Alle reacties Link kopieren
1. stoppen met je verkering, daar word je niet gelukkig van
2. stoppen met deze online-meneer, daar word je niet gelukkig van
3. bedenken waar je wel gelukkig van word, en de regie over je eigen leven nemen
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar behalve dat het wederzijds was en we beiden ongebonden waren. En zelfs dan gaat het niet werken. Want virtueel en afstand en ...

Dus doe wat lilalinda zegt.
Probeer eerst je problemen op te lossen met je partner en laat die gamevriend voor wat het is. Ik ben ook eens heel erg verliefd geweest online en we belden ook, zagen elkaar via de webcam ( lang geleden). 'k Kon er niet van slapen, zo verliefd was ik op 'm tot het moment dat ik hem voor de allereerste keer zag op het station...Het was zijn houding en weet-ik-veel-wat dat ik per direct van de roze wolk kelderde.
Thx. Weet dat het stom is. Gelukkig ben ik in elk geval niet de enige gek die het overkomt zie ik. Ben ook gewoon een vrouw met alle gevoelens die erbij horen moet ik maar denken is het niet?

Zal mijn best doen het los te laten. Ook al doet het zeer nu...
Alle reacties Link kopieren
Misschien vindt hij je ook leuk. Wat wil je zelf graag TO?
Ik weet het niet moonsurfer
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in online verliefd worden. Iedere keer dat ik dat had en ik ontmoette diegene 'in het echt' was het een gigantische tegenvaller en was het gevoel meteen weg.
Maris_90 dan is dat dus de oplossing :-D
Alle reacties Link kopieren
Welke fantastie was dat dan
Alle reacties Link kopieren
Welke fantastie was dat dan
Westerpaviljoen schreef:
31-10-2020 04:52
Welke fantastie was dat dan
Fapfap
Westerpaviljoen schreef:
31-10-2020 04:52
Welke fantastie was dat dan
Fapfap
ModernMe schreef:
27-10-2020 09:37
Ben ook gewoon een vrouw met alle gevoelens die erbij horen moet ik maar denken is het niet?
Beetje een dooddoener. Als je verandering wil moet die bij jezelf beginnen. Nu geef je hem de schuld alsof hij je 'erin geluisd' heeft of zo, maar je was er zelf bij. Zoals Lilalinda zegt, neem zelf de regie.
Klopt, was er zelf bij. Ik geef hem niet de schuld, maar goed. Kom wel verder en zelf regie in handen nemen idd. Ook al is wel moeilijk... Tijd geven zeg ik altijd tegen anderen. Misschien eens naar mezelf luisteren en nooit meer zo stom zijn.
Volgende keer eerst live afspreken en dan pas fantasietjes te gaan delen.

Mits je vrijgezel bent. En dat ben je niet.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
26-10-2020 17:13
Probeer eerst je problemen op te lossen met je partner en laat die gamevriend voor wat het is. Ik ben ook eens heel erg verliefd geweest online en we belden ook, zagen elkaar via de webcam ( lang geleden). 'k Kon er niet van slapen, zo verliefd was ik op 'm tot het moment dat ik hem voor de allereerste keer zag op het station...Het was zijn houding en weet-ik-veel-wat dat ik per direct van de roze wolk kelderde.
Ja hè gek is dat als je dan tegenover iemand staat weet je het wel meteen dit is em of dit is em niet ook al heb je zo leuk contact gehad via chat en bellen, ook al heb je elkaar al wel gezien op beeld maar elkaar echt ontmoeten kan dan echt een domper zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven