online date
vrijdag 6 april 2012 om 12:39
Kan volgens mij ook prima zonder hoor, maar hangt af van wat jij prettig vindt. Ikzelf zou een telefoongesprek misschien beetje ongemakkelijk vinden, ben beter in face tot face contacten
Bij face tot face contacten hoef je ook niet constant door te praten, aan de telefoon toch meer. Maar iedereen zal daar weer in verschillen ...
Spannend! Succes!
Spannend! Succes!
vrijdag 6 april 2012 om 12:43
vrijdag 6 april 2012 om 12:45
Het is altijd handig elkaar eerst goed te leren kennen en niet na de eerste twee of drie online gesprekken of mailtjes al af te spreken. Het internet kan één groot masker zijn achter de gene die het werkelijk typt. Het is uiteraard niet zo dat iedereen verkeerde bedoelingen heeft, maar first things first. Jezelf in bescherming nemen.
vrijdag 6 april 2012 om 12:48
quote:missadventure schreef op 06 april 2012 @ 12:45:
Het is altijd handig elkaar eerst goed te leren kennen en niet na de eerste twee of drie online gesprekken of mailtjes al af te spreken. Het internet kan één groot masker zijn achter de gene die het werkelijk typt. Het is uiteraard niet zo dat iedereen verkeerde bedoelingen heeft, maar first things first. Jezelf in bescherming nemen.Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het ook juist goed is om er niet te lang mee te wachten. Hoe langer het contact zich alleen online afspeelt, hoe meer je een beeld van de persoon vormt in je hoofd. En hoe langer dit duurt hoe groter de kans dat dit beeld dan afwijkt van de realiteit ...
Het is altijd handig elkaar eerst goed te leren kennen en niet na de eerste twee of drie online gesprekken of mailtjes al af te spreken. Het internet kan één groot masker zijn achter de gene die het werkelijk typt. Het is uiteraard niet zo dat iedereen verkeerde bedoelingen heeft, maar first things first. Jezelf in bescherming nemen.Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het ook juist goed is om er niet te lang mee te wachten. Hoe langer het contact zich alleen online afspeelt, hoe meer je een beeld van de persoon vormt in je hoofd. En hoe langer dit duurt hoe groter de kans dat dit beeld dan afwijkt van de realiteit ...
vrijdag 6 april 2012 om 13:20
Mijn vriendin en ik kennen elkaar via internet. We hebben eerst een paar dagen gemaild, toen een paar dagen gesms't, toen een tijdje gebeld (o.a. omdat zij een week op vakantie ging en ikzelf de week daarna) en daarna afgesproken.
Bellen was al super leuk en haar zien was nog veel leuker, dus ik zeg, een paar keer bellen en dan afspreken!
Bellen was al super leuk en haar zien was nog veel leuker, dus ik zeg, een paar keer bellen en dan afspreken!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
vrijdag 6 april 2012 om 13:51
quote:missadventure schreef op 06 april 2012 @ 12:45:
Het is altijd handig elkaar eerst goed te leren kennen en niet na de eerste twee of drie online gesprekken of mailtjes al af te spreken. Het internet kan één groot masker zijn achter de gene die het werkelijk typt. Het is uiteraard niet zo dat iedereen verkeerde bedoelingen heeft, maar first things first. Jezelf in bescherming nemen.Hier ben ik juist helemaal niet van! Vind het namelijk enorme tijdverspilling om lang te chatten met iemand en het blijkt dan later enorm tegen te vallen of er komt helemaal geen tempo/voortgang in. Liever na een paar chat sessies meteen afspreken, want face to face weet je pas echt wat je aan elkaar hebt.
Het is altijd handig elkaar eerst goed te leren kennen en niet na de eerste twee of drie online gesprekken of mailtjes al af te spreken. Het internet kan één groot masker zijn achter de gene die het werkelijk typt. Het is uiteraard niet zo dat iedereen verkeerde bedoelingen heeft, maar first things first. Jezelf in bescherming nemen.Hier ben ik juist helemaal niet van! Vind het namelijk enorme tijdverspilling om lang te chatten met iemand en het blijkt dan later enorm tegen te vallen of er komt helemaal geen tempo/voortgang in. Liever na een paar chat sessies meteen afspreken, want face to face weet je pas echt wat je aan elkaar hebt.
vrijdag 6 april 2012 om 16:33
Ik bel zelf niet van het bellen als ik iemand nog nooit gezien heb. Nu hou ik sowieso ook niet van bellen. Ik ontmoet iemand liever dan dat ik bel. Over hoe lang het duurt voordat je iemand ontmoet is denk per persoon verschillend. Bij mijn eerste internetdate heeft het 2 maanden geduurd. Op zich prima en hij was ook wel hoe ik me had voor gesteld. Maar toch zou ik niet nog eens zo lang wachten. Na 2 dates was hij iemand anders tegen gekomen en toen was ik er alles bij elkaar toch 3 maanden veel mee bezig geweest en achteraf gezien toch een beetje zonde van mn tijd. Vorige week voor de 2e keer een internet date gehad en daar heb ik maar een week mee gechat. Dat is mij een stuk beter bevallen.
vrijdag 6 april 2012 om 19:39
Sommige mensen zijn niet goed in bellen, en dan spreek je misschien niet met ze af terwijl ze verder wel leuk zijn. Maar goed, dat hangt ook van jezelf af. Ik zou in elk geval niet te lang wachten om af te spreken met iemand van een datingsite - je weet inderdaad pas of er een klik is als je iemand ziet en daar verandert leuk emailcontact weinig aan!
Maar goed, ik zou dan ook niet gaan afspreken met iemand die twee uur verderop woont - als je dat wel van plan bent is het misschien wel de moeite waard om iets langer te mailen, omdat afspreken lastiger is...
Maar goed, ik zou dan ook niet gaan afspreken met iemand die twee uur verderop woont - als je dat wel van plan bent is het misschien wel de moeite waard om iets langer te mailen, omdat afspreken lastiger is...