Online daten.. Ervaringen/vragen

04-03-2012 20:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over online daten. Ik heb al gebruik gemaakt van de zoek functie maar dat hielp niet echt.

Ik wil graag online daten uitproberen, gewoon om te ervaren hoe het is. Het zou leuk zijn om nieuwe mannen te ontmoeten en als daar wat uit voortvloeit is het mooi meegenomen. Zo niet, jammer dan ... (In het dagelijks leven/weekenden kom ik niet echt leuke mannen tegen)

Echter, iets houdt me tegen. Op de een of andere manier ben ik 'bang' dat mensen mij gaan googlen en erachter komen dat ik op een dating site sta ingeschreven. Straks denken ze dat ik wanhopig op zoek ben naar een vriend, wat niet zo is.

Hoe zit het met privacy gegevens? Kunnen mensen zien dat ik op een dating site sta ingeschreven als ze mijn googlen? Of als ze bij afbeeldingen kijken?

Met welke datingsite raden jullie aan? Wat zijn jullie ervaringen? Er zijn zoveel dating sites waardoor het erg lastig is om een keuze te maken.

Hebben jullie verder nog tips?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Google heeft geen toegang tot gesloten sites, wat alle dating-sites per definitie zijn.

En minstens de helft van alle volwassenen gebruikt het internet om aan nieuwe contacten te komen, dus no worries; je bent niet wanhopiger dan de rest.

Knuz is gratis. Relatieplanet is wat ouderwets.
Als je op zulke sites jouw eigen naam als nickname gaat invullen dan zul je wellicht googlebaar zijn. Maar de meeste mensen zijn niet zo dom bezig gelukkig.

Foto's kun je ook "op verzoek" toonbaar maken. Dan worden ze alleen gezien als jij toestemming geeft om ze voor iemand zichtbaar te maken.
Uitsluitend je voornaam gebruiken uiteraard. Met een beetje geluk is die weinig uniek en ben je absoluut onvindbaar
Er loopt hier een topic,internetdaten,daar kan je gewoon mee schrijven en antwoorden vinden,kan geen link plakken forum op tel. Maar is zo te vinden
Als je bang bent voor je privacy zou ik geen pepper account nemen!

Paiq is leuk. Je krijgt een match of speeddate, na een poosje chatten zie je pas elkaars foto.
Kijk eens, hier worden al je vragen beantwoord.

Ik vind dit verhaal vrij realistisch:

http://www.alleenwonen.nl ... ating-goed-of-slecht.html
Thanks voor jullie reacties!! Hier kan ik wat mee
Maak een nieuwe nick aan voor deze sites en bedenk bij alles wat je plaatst of dat traceerbaar is. Privacy is een groot woord, ledenbestanden zijn geld waard en worden regelmatig verkocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven