Online daten?

19-09-2011 19:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er (goede) ervaringen met online daten en kan mij daar wat meer over vertellen?

Het is voor mij iets compleet nieuws en daarom een beetje spannend om aan te beginnen..
Lees gerust eens 1 van de honderden topics die hier het laatste jaar over geopend zijn...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 19 september 2011 @ 20:02:

Lees gerust eens 1 van de honderden topics die hier het laatste jaar over geopend zijn...Je bent me net voor..
Sorry, ik zal eens verder kijken dan mijn neus lang is
quote:Sambuca schreef op 19 september 2011 @ 20:17:

Sorry, ik zal eens verder kijken dan mijn neus lang is Haha...veel leesplezier!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eenvriendin van me heeft de man van haar leven ontmoet. Ze zijn vorig jaar getrouwd en ze is nu zwanger van haar eerste. Lang leve relatieplanet.

Mijn eigen ervaringen waren helaas niet zo rooskleurig. Het belangrijkste is toch die welbekende 'klik' denk ik. Hoe afgezaagd dit ook mag klinken.

Een aanrader: er is een site paiq.nl(mag ik dit zeggen?), waar je eerst zonder foto een paar minuten chat en dan bepaalt of je verder wil chatten met die persoon.hoe langer je chat, hoe meer je kunt doen, bijvoorbeeld 1 van de foto's bekijken. En je ziet ook steekwoorden van die persoon, dus je weet een beetje waar de interesses liggen.

Veel plezier met online daten!
.
anoniem_94139 wijzigde dit bericht op 19-09-2011 20:30
Reden: 2x
% gewijzigd
gewoon je gezonde verstand gebruiken en jezelf blijven.. als je hem dan niet afschrikt en hij ook eerlijke antwoorden geeft en niet raar over komt.. keertje bellen.. mailen.. webcammen.. dan afspreken.. maar altijd in het openbaar in een cafeetje op een tijd dat je altijd nog gemakkelijk alleen naar huis kan en nooit zomaar met hem mee gaan.

Ik heb gepeppert en toen bestond het net een week.. dus geloof niet dat daar echt heel erg gematcht kon worden met 10 deelnemers.. maar het klikte goed en na heel wat mailtjes heen en weer en een paar keer toch de date verschuiven ('t was een echte volhouder ) hebben we een paar keer gedate en was het helemaal raak :-D ben helemaal in love en ons eerste weekendje weg was ook geslaagd :-)

succes en veel date plezier!
Heb ik ook gedaan via Lexa. Eerste date was al meteen succes. Heb al 8 jaar relatie en 2 kinderen met hem.

Wij hebben wat gemaild en gemsnd en elkaar na week of 2 al gezien. Wonen dicht bij elkaar, had ik zo ingesteld.

Wel zul je heel veel mail krijgen. Dat viel me erg op van allerlei mannen. De een wilde dezelfde dag op het station afspreken, Een ander wees ik af en een paar dagen later eer exact hetzelfde mailtje. Mannen die doen alsof ze bekend zijn etc. Maar als je zelf zoekt dan kun je echt wel wat leuks tegenkomen.

Succes!
quote:mireille_1985 schreef op 19 september 2011 @ 20:28:

Eenvriendin van me heeft de man van haar leven ontmoet. Ze zijn vorig jaar getrouwd en ze is nu zwanger van haar eerste. Lang leve relatieplanet.

Mijn eigen ervaringen waren helaas niet zo rooskleurig. Het belangrijkste is toch die welbekende 'klik' denk ik. Hoe afgezaagd dit ook mag klinken.

Een aanrader: er is een site paiq.nl(mag ik dit zeggen?), waar je eerst zonder foto een paar minuten chat en dan bepaalt of je verder wil chatten met die persoon.hoe langer je chat, hoe meer je kunt doen, bijvoorbeeld 1 van de foto's bekijken. En je ziet ook steekwoorden van die persoon, dus je weet een beetje waar de interesses liggen.

Veel plezier met online daten!Waarom zou je dar op die manier doen? Is toch veel handiger als je gelijk de foto ziet, steekwoorden etc?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 19 september 2011 @ 21:15:

[...]

Waarom zou je dar op die manier doen? Is toch veel handiger als je gelijk de foto ziet, steekwoorden etc?omdat het om het innerlijk gaat!
Ook ik heb de liefde van mijn leven daar gevonden, inmiddels zijn we 1,5 jaar gelukkig samen.
op paiq.nl gaat het in eerste instantie om je karakter en niet om je uiterlijk.dat vind ik wel prettig.en het is wat laagdrempelig omdat je meteen leuk metiemand kan gaan chatten.
Hier ook alleen maar goede ervaring...maarja..ben dan ook maar 1 keer op date geweest We zijn nu een jaar verder en ben helemaal blij met hem!

Enige nadeel is dat we een uur uit elkaar wonen..dat is wel eens lastig..
quote:studentjeuitdenhaag schreef op 19 september 2011 @ 21:18:

[...]

omdat het om het innerlijk gaat! Tuurlijk, stom stom
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het fijne aan Paiq dat je daar niet iemand een bericht hoeft te sturen zoals bij profielensites. Minder 'officieel.'

Groot groot nadeel is dat je élke keer dezelfde vragen krijgt (hoe gaat het, waar werk je, hobby's?). Ik trof er zelf maar weinig leuke exemplaren en dan is het wel vermoeiend als je eerst tien saaie op 1 leuke moet spreken.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven