Onrespectvolle moeder
donderdag 7 maart 2019 om 13:55
donderdag 7 maart 2019 om 14:03
Je moeder is niet onrespectvol, je moeder heeft vooral hulp nodig.
Ga een gesprek aan met haar, vertel haar dat jij je zorgen maakt. En probeer haar zo ver te krijgen dat ze een afspraak maakt bij de huisarts.
Wil ze dit niet, kan je dan niet iemand in vertrouwen nemen die met je moeder kan praten?
Ga een gesprek aan met haar, vertel haar dat jij je zorgen maakt. En probeer haar zo ver te krijgen dat ze een afspraak maakt bij de huisarts.
Wil ze dit niet, kan je dan niet iemand in vertrouwen nemen die met je moeder kan praten?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 7 maart 2019 om 14:04
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2019 15:21
Reden: Trollhunten
Reden: Trollhunten
12.00% gewijzigd
donderdag 7 maart 2019 om 14:11
donderdag 7 maart 2019 om 14:14
Ik denk dat je moeder hulp nodig hebt, want het klinkt erg pessimistisch. Misschien kun je eens naar de huisarts toe om te vragen of die je kan helpen met een plan maken zodat je moeder naar de huisarts gaat. Die kan haar dan doorverwijzen naar een psycholoog. Want het is erg naar als je zo in het leven staat als je moeder doet.
Hoe oud ben je, Thomas?
Hoe oud ben je, Thomas?
donderdag 7 maart 2019 om 15:09
TO ik zie dat je je OP hebt leeggehaald, maar ik had het al gelezen en wil nog graag even reageren. Zulke uitspraken zijn niet normaal. Mijn advies zou zijn, ga naar je huisarts en vertel daar hoe het gaat. Zulke uitspraken van je moeder geven aan dat ze niet goed met de huidige situatie om kan gaan, maar ze zijn ook nog eens niet goed voor jou om te horen. (Dat is echt killing voor je eigenwaarde) Dus neem die stap en vraag hulp. Sterkte.