Onrespectvolle moeder

07-03-2019 13:41 13 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2019 14:55
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mmm lijkt me wel reden om me zorgen te maken als mijn moeder zulke uitspraken deed.

Overigens vind ik het niet onrespectvol, maar meer depressief klinken en daarom verontrustend.
anoniem_382492 wijzigde dit bericht op 07-03-2019 13:56
Reden: Extra tekst toegevoegd nav titel
36.64% gewijzigd
"Goh mam, wat een nare opmerking, wat bedoel je daarmee?"
Wat is daar onrespectoll aan?
Ja, er is iets mis
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je moeder is niet onrespectvol, je moeder heeft vooral hulp nodig.

Ga een gesprek aan met haar, vertel haar dat jij je zorgen maakt. En probeer haar zo ver te krijgen dat ze een afspraak maakt bij de huisarts.

Wil ze dit niet, kan je dan niet iemand in vertrouwen nemen die met je moeder kan praten?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Lucifer2018 schreef:
07-03-2019 13:59
Wat is daar onrespectoll aan?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2019 15:21
Reden: Trollhunten
12.00% gewijzigd
Er is iets mis met je moeder. En nee, dat ligt niet aan jou.
Ik denk daarover dat je het aan een andere volwassene moet vertellen. Je vader, je oma, opa, tante, mentor, buurvrouw, buurman, leerkracht op school, van sport of van muziekles.... of met wie je dan ook een klik hebt om dit soort onderwerpen te delen. Je moeder heeft hulp nodig.
Respectloos bedoel je.
Onrespectvol is geen woord in het Nederlands.

Ze klinkt wel alsof ze een probleem heeft.
Ik denk dat je moeder hulp nodig hebt, want het klinkt erg pessimistisch. Misschien kun je eens naar de huisarts toe om te vragen of die je kan helpen met een plan maken zodat je moeder naar de huisarts gaat. Die kan haar dan doorverwijzen naar een psycholoog. Want het is erg naar als je zo in het leven staat als je moeder doet.
Hoe oud ben je, Thomas?
Respectloos.
Onrespectvol is geen woord.
TO ik zie dat je je OP hebt leeggehaald, maar ik had het al gelezen en wil nog graag even reageren. Zulke uitspraken zijn niet normaal. Mijn advies zou zijn, ga naar je huisarts en vertel daar hoe het gaat. Zulke uitspraken van je moeder geven aan dat ze niet goed met de huidige situatie om kan gaan, maar ze zijn ook nog eens niet goed voor jou om te horen. (Dat is echt killing voor je eigenwaarde) Dus neem die stap en vraag hulp. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven