Onthutst
dinsdag 26 november 2019 om 23:44
Hi,
Daar ik alweer voor langere tijd vrijgezel ben heb ik me begeven op een online datingsite en na een aantal leuke matches en borrels dacht ik de ware te hebben ontmoet.
De gesprekken online waren waanzinnig onderhoudend en zijn foto deed me echt heel veel.
Het was wederzijds
En toen gingen we elkaar ontmoeten in het echte leven. We hadden in een leuk cafeetje afgesproken want zomaar meteen voor het eerst in eigen huis afspreken ben ik wat huiverig voor.
Tot dusver alles perfect, ik wil er ook nog even bij vermelden dat het om een een prachtige man gaat, stoer, lang, mooi gebouwd met een zelfverzekerde blik. Een stuk!
In het cafeetje zag ik hem voor het eerst in het echt en ik moest mezelf echt eventjes knijpen of het wel echt was en ik niet zat te dromen en daar komt het...................
hij liep meteen op me af, heel zelfverzekerd en zo en gaf een hand, een heel slap, koud handje!!!!!
Hoe kan dat!
Zo'n man en dan zo'n slap handje, onzeker of verlegen is hij zeker niet. Wat kan zo'n slap handje betekenen. Misschien dat hij niet zo into me is?
Daar ik alweer voor langere tijd vrijgezel ben heb ik me begeven op een online datingsite en na een aantal leuke matches en borrels dacht ik de ware te hebben ontmoet.
De gesprekken online waren waanzinnig onderhoudend en zijn foto deed me echt heel veel.
Het was wederzijds
En toen gingen we elkaar ontmoeten in het echte leven. We hadden in een leuk cafeetje afgesproken want zomaar meteen voor het eerst in eigen huis afspreken ben ik wat huiverig voor.
Tot dusver alles perfect, ik wil er ook nog even bij vermelden dat het om een een prachtige man gaat, stoer, lang, mooi gebouwd met een zelfverzekerde blik. Een stuk!
In het cafeetje zag ik hem voor het eerst in het echt en ik moest mezelf echt eventjes knijpen of het wel echt was en ik niet zat te dromen en daar komt het...................
hij liep meteen op me af, heel zelfverzekerd en zo en gaf een hand, een heel slap, koud handje!!!!!
Hoe kan dat!
Zo'n man en dan zo'n slap handje, onzeker of verlegen is hij zeker niet. Wat kan zo'n slap handje betekenen. Misschien dat hij niet zo into me is?
woensdag 27 november 2019 om 02:05
Henk-en-Roelie schreef: ↑27-11-2019 00:32Ja maar hoe kan het nou zo zijn dat een man die een sterke en zelfverzekerde indruk maakt dan toch een slap handje geeft.
Mijn hersens maken overuren, misschien met al die cursussen op internet dat hij van een verlegen man een overtuigd pick up artist is geworden?
Met diep in zijn hart dan toch nog die onzekerheid. Ik ben natuurlijk ook wel een sterke vrouw.
om te zien.
Pas in het echt zie je hoe iemand werkelijk is
woensdag 27 november 2019 om 06:24
woensdag 27 november 2019 om 06:28
Niet onder de indruk van zijn handdruk.. maar hoe ging de rest van de date dan??
Ik kan me overigens je gevoel wel voorstellen.
Ik ken ook zo'n man. Heeft niks net daten te maken want hij is familie.. maar wat een boom van een vent is dat. Groot en sterk, zo ziet hij eruit. Maar geef je hem een hand dan is het alsof je een vaatdoekje beetpakt. Dat verwacht je gewoon totaal niet bij zo'n man. Daarbij praat hij ook nog eens muiszacht. Deed jouw date dat ook TO?
Overigens vind ik het aantrekkelijk als iemand lekker ruikt d.m.v parfum of aftershave, ik vind het jammer als iemand 'geurloos' is (liever geen zweet of pisluchtjes uiteraard)
Ik begrijp de afknapper wel.
Ik kan me overigens je gevoel wel voorstellen.
Ik ken ook zo'n man. Heeft niks net daten te maken want hij is familie.. maar wat een boom van een vent is dat. Groot en sterk, zo ziet hij eruit. Maar geef je hem een hand dan is het alsof je een vaatdoekje beetpakt. Dat verwacht je gewoon totaal niet bij zo'n man. Daarbij praat hij ook nog eens muiszacht. Deed jouw date dat ook TO?
Overigens vind ik het aantrekkelijk als iemand lekker ruikt d.m.v parfum of aftershave, ik vind het jammer als iemand 'geurloos' is (liever geen zweet of pisluchtjes uiteraard)
Ik begrijp de afknapper wel.
woensdag 27 november 2019 om 10:08
Haha, ik begrijp je afknapper wel. Ik ben ooit afgeknapt op een date omdat de man een 'zoete witte wijn' bestelde. Echt zo'n tienermeisjes wijn.... Lekker oppervlakkig, maar ik knapte er ontzettend op af.
De rest van de date was overigens ook niet zo geweldig. Niet saai. maar er was totaal geen klik.
De rest van de date was overigens ook niet zo geweldig. Niet saai. maar er was totaal geen klik.
woensdag 27 november 2019 om 10:47
Hij was gewoon bang dat hij de hand van zo'n delicaat teer poppetje als jou zou verbrijzelen wanneer hij een normale stevige handdruk zou geven.
Een beetje zelfvertrouwen later, wanneer hij jouw breekgrens beter kan inschatten en hij duwt jou zo tegen de muur op.
Een beetje zelfvertrouwen later, wanneer hij jouw breekgrens beter kan inschatten en hij duwt jou zo tegen de muur op.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 27 november 2019 om 11:21
woensdag 27 november 2019 om 11:22
woensdag 27 november 2019 om 11:31
Honingdropje2 schreef: ↑27-11-2019 11:21Pfff...wat een gezeur zeg. Dit vind ik net zo stom als afknappen op de kleur van iemands sokken ofzo. Wat verwacht je van je dates? 100% perfectie?
Als ik het zo hoor heeft hij heel wat kwaliteiten om dat slappe handje mee te compenseren. Ga je het serieus hierop afketsen?
Ik kan enkel voor mezelf spreken maar volgens mij heeft het niets te maken met perfectie verlangen.. het kan gewoon net dat 'ene' afknappertje zijn.
Ik zie het als een teken dat 'de klik' er gewoon niet, of niet voldoende is.
Want is die klik er wel, dan vind je iemand zijn foute sokken, grote neus of scheve tanden opeens wel super schattig of mooi.
woensdag 27 november 2019 om 11:45
Ik lees nergens iets over geen klik of andere negatieve punten. Ik lees alleen maar dat het verder zo'n leuke man was.Ik vind dat je ook te kritisch kan zijn. Als er geen klik is, oké. Maar mensen afschrijven om kleinigheden...Pindakaasjes schreef: ↑27-11-2019 11:31Ik kan enkel voor mezelf spreken maar volgens mij heeft het niets te maken met perfectie verlangen.. het kan gewoon net dat 'ene' afknappertje zijn.
Ik zie het als een teken dat 'de klik' er gewoon niet, of niet voldoende is.
Want is die klik er wel, dan vind je iemand zijn foute sokken, grote neus of scheve tanden opeens wel super schattig of mooi.
Overigens hoop ik dat de overweging om te gaan ghosten een grapje is. Het komt op mij allemaal wat kinderachtig over.
woensdag 27 november 2019 om 11:50
Poepoe....
Niet iedereen heeft geleerd om een strakke handdruk te geven.
Of misschien is hij bang dat hij te hard knijpt.
Ik heb weleens een studiegenoot gezegd dat een handdruk stevig moet zijn, en de handdruk overgedaan.
En ik heb een vrouw weleens een compliment gemaakt omdat haar handdruk behoorlijk stevig was (ze bleek aan sportklimmen te doen, dat verklaart wat).
Niet iedereen heeft geleerd om een strakke handdruk te geven.
Of misschien is hij bang dat hij te hard knijpt.
Ik heb weleens een studiegenoot gezegd dat een handdruk stevig moet zijn, en de handdruk overgedaan.
En ik heb een vrouw weleens een compliment gemaakt omdat haar handdruk behoorlijk stevig was (ze bleek aan sportklimmen te doen, dat verklaart wat).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 27 november 2019 om 11:51
En kreeg Henk ook zo'n slap handje?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
woensdag 27 november 2019 om 11:52
Er zijn culturen waarin het onbeleefd is een heel sterke hand te geven. Was hij wellicht Hindoestaans?
Voorts vind ik het ook onprettig, maar dat komt meer omdat goed handenschudden echt heel belangrijk was toen ik opgroeide, samen met iemand aankijken als je je voorstelt en je altijd voorstellen met je voor- en achternaam.
Terwijl, hoe belangrijk is zo'n stevige hand nou helemaal? Niet dat alle kerels met een goede handdruk ook goede kerels zijn, tenslotte.
Voorts vind ik het ook onprettig, maar dat komt meer omdat goed handenschudden echt heel belangrijk was toen ik opgroeide, samen met iemand aankijken als je je voorstelt en je altijd voorstellen met je voor- en achternaam.
Terwijl, hoe belangrijk is zo'n stevige hand nou helemaal? Niet dat alle kerels met een goede handdruk ook goede kerels zijn, tenslotte.
woensdag 27 november 2019 om 11:52
Henk is doorgestreept, zie avatar.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
woensdag 27 november 2019 om 11:53
Ja, dat doorstrepen kan TO goed, deed ze jaren geleden bij forummers in het spuugpaleis.
woensdag 27 november 2019 om 12:40
Honingdropje2 schreef: ↑27-11-2019 11:45Ik lees nergens iets over geen klik of andere negatieve punten. Ik lees alleen maar dat het verder zo'n leuke man was.Ik vind dat je ook te kritisch kan zijn. Als er geen klik is, oké. Maar mensen afschrijven om kleinigheden...
Overigens hoop ik dat de overweging om te gaan ghosten een grapje is. Het komt op mij allemaal wat kinderachtig over.
Daarom begon ik ook met: "Ik kan enkel voor mezelf spreken".
woensdag 27 november 2019 om 13:45
Henk is niet meer...
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 27 november 2019 om 19:50
Kraaienpootje schreef: ↑27-11-2019 10:08Haha, ik begrijp je afknapper wel. : Ik ben ooit afgeknapt op een date omdat de man een 'zoete witte wijn' bestelde. Echt zo'n tienermeisjes wijn.... Lekker oppervlakkig, maar ik knapte er ontzettend op af.