Onuitgesproken issues in “ vriendschap”
maandag 13 mei 2019 om 16:13
De titel van mijn post zegt t wel al zo’n beetje
En ik weet misschien ook ergens wel t antwoord al. Maar ik vraag me af hoe jullie zouden handelen of juist niet in soortgelijke situaties
Situatie:
Vriendin ( noem haar ff x) heeft meerdere vriendinnen. Helemaal goed, ik ook en we hebben geen gezamenlijke vriendinnen al ken ik
En ik weet misschien ook ergens wel t antwoord al. Maar ik vraag me af hoe jullie zouden handelen of juist niet in soortgelijke situaties
Situatie:
Vriendin ( noem haar ff x) heeft meerdere vriendinnen. Helemaal goed, ik ook en we hebben geen gezamenlijke vriendinnen al ken ik
anoniem_382777 wijzigde dit bericht op 18-05-2020 09:43
Reden: Privacy
Reden: Privacy
78.75% gewijzigd
dinsdag 14 mei 2019 om 05:26
Verwijder om te beginnen je Facebook account. Je maakt alles wat je daarop ziet veel te groot en veel te belangrijk. Als je zoveel negatieve gevoelens bij zo’n onzinnige site krijgt, dan moet je er weg blijven.
Denk ook eens goed na over wat je nu precies met die “vriendschap” wil.
Wil je nog wel met haar omgaan, ga dan in gesprek en probeer het uit te praten. Ga niet meteen vol in de aanval, want ik vermoed dat jij (wellicht vanwege je depressie) bepaalde dingen ook een stuk zwaarder opgepakt hebt, dan dat ze bedoeld waren.
Ben je er wel echt klaar mee en denk je dat er niks meer aan te redden valt, laat het dan ook echt los. Zoek geen contact meer met haar, ben ook in je hoofd niet bezig met haar. Hou het verder gewoon beleefd wanneer je haar ziet.
Denk ook eens goed na over wat je nu precies met die “vriendschap” wil.
Wil je nog wel met haar omgaan, ga dan in gesprek en probeer het uit te praten. Ga niet meteen vol in de aanval, want ik vermoed dat jij (wellicht vanwege je depressie) bepaalde dingen ook een stuk zwaarder opgepakt hebt, dan dat ze bedoeld waren.
Ben je er wel echt klaar mee en denk je dat er niks meer aan te redden valt, laat het dan ook echt los. Zoek geen contact meer met haar, ben ook in je hoofd niet bezig met haar. Hou het verder gewoon beleefd wanneer je haar ziet.
dinsdag 14 mei 2019 om 07:00
Hier ook een dingetje met een vriendin, ze is echt heel lief en trouw en een super goede vriendin, maar ik voel het gewoon niet, en ik erger me heel vaak aan haar domheid, ze kan echt dingen zeggen waarvan ik denk wtf? En dan zegt ze ja ik zeg gewoon wat ik denk. Ik ben door zoiets op haar afgeknapt. Zonde.
dinsdag 14 mei 2019 om 07:07
Daar kijk ik echt van op. Ik vind het enorm kinderachtig gedrag van jullie beide.harestajemeid schreef: ↑13-05-2019 16:43Ik ben mij ook bewust van hoe kansloos ook ik ben.
Ik ben geen puber maar een volwassen midden 30’er
dinsdag 14 mei 2019 om 07:47
Bedankt allemaal voor jullie mening
Verhelderend en soms ook confronterend.
Ik zie mogelijkheden laat ik t zo zeggen.
Ik ben er wel echt achter dat ik dit echt niet meer wil
En mezelf belangrijker maken is niet aan de orde. Ik kan natuurlijk ook niet alles opschrijven
Nogmaals bedankt
T komt vast goed met mij
Maar voor ons is t wel klaar
Verhelderend en soms ook confronterend.
Ik zie mogelijkheden laat ik t zo zeggen.
Ik ben er wel echt achter dat ik dit echt niet meer wil
En mezelf belangrijker maken is niet aan de orde. Ik kan natuurlijk ook niet alles opschrijven
Nogmaals bedankt
T komt vast goed met mij
Maar voor ons is t wel klaar