Onzeker in relatie

22-07-2018 23:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik wil graag mijn verhaal met jullie delen en misschien begrijpt iemand van jullie mij.
Ik heb sinds 2 jaar een heel leuke vriend van 21 en ik ben zelf 20. Ik ben best wel zelfverzekerd en ik vind dat ik trots mag zijn met wie ik ben. Helaas ben ik in de relatie wat minder zelfverzekerd. Ik krijg vaak het gevoel dat hij mij heel leuk vind, en dat hij het gezellig met mij heeft maar dat hij ook verlangd naar andere vrouwen. Zo heeft hij vaker genoemd dat hij wel eens fantaseert over een trio. Ook zegt ie vaak van zo zij is wel echt knap en met zn vrienden hoor ik heb praten over meisjes met tieten en ass. Eigenlijk voel ik altijd onzekerheid als er een typisch mooi meisje in onze buurt is en hij doet altijd extra leuk tegen dat soort meiden. Hij geeft mij vaak complimenten, maar toch heb ik nooit echt het gevoel dat ik 'het meisje' voor hem ben. Soms uit ik mijn onzekerheid, dan maak ik een opmerking als hij bijvoorbeeld laatste tijd heel veel met meisjes is, of contact heeft met hun. Hij wordt dan heel boos op mij omdat hij dan denkt dat ik hem niet vertrouw. Dit doe ik wel. Ik weet niet zo goed wat hiermee te doen. Begrijpt iemand mij?
Hoe vervelend ook, die onzekerheid is van jou. De enige die dat kan veranderen ben je zelf. Hoe komt t dat je zo onzeker bent? Ben je bang hem te verliezen? Geeft hij je aanleiding om onzeker te zijn? Zoals je het schrijft, krijg ik indruk dat t meer bij jou ligt dan in zijn gedrag, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.

Probeer het naast je neer te leggen, je hebt geen controle over je vriend. Als hij wil gaan, dan gaat ie.... heel hard gezegd. In de tussentijd heeft het weinig zij jezelf gek te maken met onzekere gedachten, die er juist voor kunnen zorgen dat je hem van je afduwt.

Sterkte ermee!
Shedevil85 schreef:
22-07-2018 23:16
Hoe vervelend ook, die onzekerheid is van jou. De enige die dat kan veranderen ben je zelf. Hoe komt t dat je zo onzeker bent? Ben je bang hem te verliezen? Geeft hij je aanleiding om onzeker te zijn? Zoals je het schrijft, krijg ik indruk dat t meer bij jou ligt dan in zijn gedrag, maar dat kan ik natuurlijk verkeerd zien.

Probeer het naast je neer te leggen, je hebt geen controle over je vriend. Als hij wil gaan, dan gaat ie.... heel hard gezegd. In de tussentijd heeft het weinig zij jezelf gek te maken met onzekere gedachten, die er juist voor kunnen zorgen dat je hem van je afduwt.

Sterkte ermee!
Bedankt voor je reactie. Ja ik denk ook dat het door mijzelf komt, maar ik vind het zo gek dat ik alleen hier onzeker over ben. Ik ben wel bang om hem te verliezen, omdat ik gehecht ben aan hem en hij mij soms wel het gevoel geeft dat andere vrouwen veel mooier enzo zijn en dat hij nieuwsgierig is naar het vrijgezelle leven dat zn vrienden lijden. Dus wanneer hij zo praat over vrouwen dnek ik van ja en ik dan. Dan voel ik me heel lelijk naast knappe vrouwen. Daar word ik wel onzeker van. Maar ik denk dat het normaal is dat een man zich zo gedraagt?
Als jij je zo voelt, dan zit je duidelijk niet in de voor jou juiste relatie.
Het beeld dat jij schetst van je vriend zegt mij al genoeg. Een jongen die zich zo uit over vrouwen in jouw bijzijn en het heeft over ‘tieten en ass’ vind ik een typisch sneu geval. Het is vast een simpele jongen zonder fatsoenlijke opleiding? Zo eentje waar ouders van balen als je ermee thuiskomt.
Leuk hoor een vriendje hebben, maar je moet er wel gelukkig van worden.
De meeste jongens fantaseren wel over een trio. En in gezelschap van vrienden dan kan er al snel zo gepraat worden over vrouwen. Alleen niet netjes dat hij dit doet waar jij bij bent.

Daar zou ik wel iets over zeggen toont niet echt respect. Verder weinig aan de hand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven