Onzeker over relatie
donderdag 3 mei 2018 om 22:26
Heehoi!
Mijn vriend en ik zijn momenteel 8 maanden samen, alleen gaat het de laatste tijd steeds wat minder tussen ons.
Tuurlijk we houden onze leuke momenten ik kan echt super goed met hem lachen en ik houd echt heel erg veel van hem alleen hebben we de Laatste tijd steeds meer struggels. Zo heb ik bijvoorbeeld, zonder dat ik weet waar dat vandaan komt soms oppeens een enorme dip, en meestal is dat als ik samen meg hem ben dan voel ik me vreselijk en moet ik mijn tranen echt inhouden, in het begin hielp hij me hoer nog wel goed mee alleen nu is het steeds van “wat is er nou weer?”. Ook hebben we best snel discussies over allerlei dingen. Wel denk ik dat de periode waarin we nu zitten daar wel bij meespeelt, examens zijn behoorlijk stressvol...
Iemand advies over mn dipjes of om snelle discussies te voorkomen???
Xoxo
Mijn vriend en ik zijn momenteel 8 maanden samen, alleen gaat het de laatste tijd steeds wat minder tussen ons.
Tuurlijk we houden onze leuke momenten ik kan echt super goed met hem lachen en ik houd echt heel erg veel van hem alleen hebben we de Laatste tijd steeds meer struggels. Zo heb ik bijvoorbeeld, zonder dat ik weet waar dat vandaan komt soms oppeens een enorme dip, en meestal is dat als ik samen meg hem ben dan voel ik me vreselijk en moet ik mijn tranen echt inhouden, in het begin hielp hij me hoer nog wel goed mee alleen nu is het steeds van “wat is er nou weer?”. Ook hebben we best snel discussies over allerlei dingen. Wel denk ik dat de periode waarin we nu zitten daar wel bij meespeelt, examens zijn behoorlijk stressvol...
Iemand advies over mn dipjes of om snelle discussies te voorkomen???
Xoxo
donderdag 3 mei 2018 om 22:53
Na 8 maanden begint de roze, verliefde, bril weer een beetje een normale kleur te krijgen. Hierdoor zie je nu wel de dingen die je aan de ander minder leuk vindt.
Er zijn dan 2 mogelijkheden:
- Of je komt erachter dat die ander toch niet zo leuk is om een relatie mee te hebben en dan kan je de relatie beter stoppen.
- Of je komt erachter dat diegene, ondanks die mindere dingen, nog steeds heel leuk is, en dan ga je samen praten over hoe jullie de relatie gaan vormen.
Alleen jij kan achterhalen waar je 'dipjes' door veroorzaakt worden en dan een keuze maken tussen wel of niet verder.
Ik kan me zijn reactie van 'wat nou weer?' wel een beetje voorstellen als die dipjes er steeds zijn als jullie samen zijn.
Edit - Note to self:
Eerst loepen, dan reageren...
Zonde van de moeite dit
Er zijn dan 2 mogelijkheden:
- Of je komt erachter dat die ander toch niet zo leuk is om een relatie mee te hebben en dan kan je de relatie beter stoppen.
- Of je komt erachter dat diegene, ondanks die mindere dingen, nog steeds heel leuk is, en dan ga je samen praten over hoe jullie de relatie gaan vormen.
Alleen jij kan achterhalen waar je 'dipjes' door veroorzaakt worden en dan een keuze maken tussen wel of niet verder.
Ik kan me zijn reactie van 'wat nou weer?' wel een beetje voorstellen als die dipjes er steeds zijn als jullie samen zijn.
Edit - Note to self:
Zonde van de moeite dit
anoniem_353349 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:53
6.07% gewijzigd
donderdag 3 mei 2018 om 23:31
Oei..Madeliefjees schreef: ↑03-05-2018 22:31Uitmaken. Bij 8 maanden moet je nog geen struggles en discussies hebben. Dat hoort pas bij 10 jaar huwelijk.
donderdag 3 mei 2018 om 23:48
ik zou hem nog niet dumpen, jullie zitten in stress volle tijd en reageren sneller op elkaar, en jou dipjes probeer met iemand er over te praten en leg het niet te veel bij hem neer .
wand is ook niet leuk voor hem ik begrijp zijn reactie wel dat hij daardoor ook niet kan genieten bij te zijn als je in zo bui bent
wand is ook niet leuk voor hem ik begrijp zijn reactie wel dat hij daardoor ook niet kan genieten bij te zijn als je in zo bui bent
zaterdag 5 mei 2018 om 01:05
Ik heb het eigenlijk wel vaker maar om de een of andere reden wat vaker bij hemviva-amber schreef: ↑03-05-2018 23:52Wat is de reden dat je down wordt? Heb je dat alleen bij hem of ook in andere situaties?
zaterdag 5 mei 2018 om 01:06
Tja maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik zou dat er nu echt niet bij kunnen hebben
zaterdag 5 mei 2018 om 13:47
zaterdag 5 mei 2018 om 14:52
Daar dacht ik ook aan. Dat je bij hem down voelt hoeft niet perse te betekenen dat dat door hem komt.
zaterdag 5 mei 2018 om 15:05