Onzeker over relatie

03-05-2018 22:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heehoi!

Mijn vriend en ik zijn momenteel 8 maanden samen, alleen gaat het de laatste tijd steeds wat minder tussen ons.
Tuurlijk we houden onze leuke momenten ik kan echt super goed met hem lachen en ik houd echt heel erg veel van hem alleen hebben we de Laatste tijd steeds meer struggels. Zo heb ik bijvoorbeeld, zonder dat ik weet waar dat vandaan komt soms oppeens een enorme dip, en meestal is dat als ik samen meg hem ben dan voel ik me vreselijk en moet ik mijn tranen echt inhouden, in het begin hielp hij me hoer nog wel goed mee alleen nu is het steeds van “wat is er nou weer?”. Ook hebben we best snel discussies over allerlei dingen. Wel denk ik dat de periode waarin we nu zitten daar wel bij meespeelt, examens zijn behoorlijk stressvol...

Iemand advies over mn dipjes of om snelle discussies te voorkomen???

Xoxo
Dumpen.
Uitmaken. Bij 8 maanden moet je nog geen struggles en discussies hebben. Dat hoort pas bij 10 jaar huwelijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Natuurlijk weet je wel waar het vandaan komt, niemand schiet zomaar vol.
Je bent in iedergeval niet gelukkig met de relatie en als jullie er samen niet uitkomen is het inderdaad beter om er een eind aan te breien.
Na 8 maanden begint de roze, verliefde, bril weer een beetje een normale kleur te krijgen. Hierdoor zie je nu wel de dingen die je aan de ander minder leuk vindt.
Er zijn dan 2 mogelijkheden:
- Of je komt erachter dat die ander toch niet zo leuk is om een relatie mee te hebben en dan kan je de relatie beter stoppen.
- Of je komt erachter dat diegene, ondanks die mindere dingen, nog steeds heel leuk is, en dan ga je samen praten over hoe jullie de relatie gaan vormen.

Alleen jij kan achterhalen waar je 'dipjes' door veroorzaakt worden en dan een keuze maken tussen wel of niet verder.
Ik kan me zijn reactie van 'wat nou weer?' wel een beetje voorstellen als die dipjes er steeds zijn als jullie samen zijn.

Edit - Note to self:
:lightbulb: Eerst loepen, dan reageren...
Zonde van de moeite dit
anoniem_353349 wijzigde dit bericht op 04-05-2018 10:53
6.07% gewijzigd
Madeliefjees schreef:
03-05-2018 22:31
Uitmaken. Bij 8 maanden moet je nog geen struggles en discussies hebben. Dat hoort pas bij 10 jaar huwelijk.
Oei..
ik zou hem nog niet dumpen, jullie zitten in stress volle tijd en reageren sneller op elkaar, en jou dipjes probeer met iemand er over te praten en leg het niet te veel bij hem neer .
wand is ook niet leuk voor hem ik begrijp zijn reactie wel dat hij daardoor ook niet kan genieten bij te zijn als je in zo bui bent
Wat is de reden dat je down wordt? Heb je dat alleen bij hem of ook in andere situaties?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ga eens naar de huisarts, en bespreek je buien
Dat klinkt niet goed
(ik zou als vriend ook denken: "wat nou weer")
viva-amber schreef:
03-05-2018 23:52
Wat is de reden dat je down wordt? Heb je dat alleen bij hem of ook in andere situaties?
Ik heb het eigenlijk wel vaker maar om de een of andere reden wat vaker bij hem
Lucifermiauww schreef:
03-05-2018 22:28
Dumpen.
Tja maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik zou dat er nu echt niet bij kunnen hebben
Tschtmn schreef:
05-05-2018 01:05
Komt het er bij hem misschien gemakkelijker uit omdat je je op je gemak voelt bij hem?

Idd eens langs de HA gaan als het je leven en geluk in de weg zit.

Slik je toevallig de pil?
Trien30 schreef:
05-05-2018 13:47
Komt het er bij hem misschien gemakkelijker uit omdat je je op je gemak voelt bij hem?

Idd eens langs de HA gaan als het je leven en geluk in de weg zit.

Slik je toevallig de pil?
Daar dacht ik ook aan. Dat je bij hem down voelt hoeft niet perse te betekenen dat dat door hem komt.
Tschtmn schreef:
05-05-2018 01:05
Waar komt dat vandaan?

Wat ga jij er aan doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven