Onzeker wat hij wilt

28-06-2019 23:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii dames,

Ik heb een vraagje, weet niet zo goed waar dit precies thuis hoort eigenlijk, dus maar een nieuw topic!

Ik was een tijdje aan het daten met een super leuke vent, toen ging hij een tijdje naar t buitenland. In die tijd dat hij weg was hebben we weinig tot geen contact gehad (waar ik van baalde). Toen hij terug was in nl stuurde die weer een berichtje en hebben toen weer afgesproken. Na die tijd wisselend contact gehad maar elkaar nog wel weer een paar keer gezien in de afgelopen tijd.

Op zijn pf op whatsapp veranderde ineens zijn foto (dat is op zich niks geks), was het niet dat hij daar op stond met een vrouw die ik niet ken. Ik trok de stoute schoenen aan en vroeg of dat dat zijn vriendin was. Het antwoord was nee. Nu heeft hij zijn foto weer veranderd met een college aan foto’s met een hartje erbij. Weer dezelfde vrouw op de foto’s. Dit terwijl we die week ervoor nog gezellig samen waren.

Ik weet niet zo goed of dat ik hem weer moet vragen of hij een relatie heeft, hij ontkende dit eerder natuurlijk al. Of dat ik dit wel moet doen?

Pleas help!
Eh .. wat denk je zelf ?
Het maakt toch geen bal uit wat hij wil?
Het gaat er om wat jij voor jezelf wil.
Je weet iig dat hij een vriendin heeft en daar geen eerlijk antwoord op geeft.
(En dat hij collages maakt met hartjes :nope: )
Afsluiten die handel, hij is niet eerlijk en je energie verder niet waard.

En misschien even die 't' uit je topictitel laten halen, want die hoort daar niet. Echt niet.
Ik zou het laten zitten.
Zo leuk is hij niet.
Wat een sissy met zijn foto collage
Die zou ik maar lekker laten. Dit doet hij niet zomaar denk ik..duidelijk verhaal!
Misschien is het niet zijn vriendin, maar hoopt hij wel dat zij dat wordt.
Misschien gaf hij 'eerlijk' antwoord en is het zijn vriendin niet. Maar wel zijn vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven