Onzeker weer in het datecircuit, tips

05-08-2009 12:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb recent de film He's just not that in to you gezien en ben daar wel wat onzeker door geworden. Ben nu 7 maanden vrijgezel na relatie van 8 jaar en heb maandag mijn eerste leuke date gehad.

we hebben het hele weekend leuk op de msn gezeten uren lang, en maandag na de hele dag over en weer smsen een drankje in de kroeg en ben ik van het uitzicht vanuit zijn appartement gaan genieten. (17e verdieping).

Leuke man, hij zei meerdere malen dat de klik er echt is, dat de tijd het zal leren, we hebben als pubers uren gezoend en verder niets en hij zei dat ie niet verder wilde gaan, dat was voor de volgende keren aangezien die op zeker zou komen zei hij. Om 1.00 uur weggegaan en het afscheid was een beetje raar, en vaag 3 zoenen.

Gister rond een uur 1 gesmst om hem succes te wensen met opnamens die gister bij hem gemaakt zouden worden, en een beetje heen en weer gesmst.

Nu wil ik niet te eager over komen en dus eigenlijk niet als eerste smsen vandaag (kost wel veel moeite) en wachten tot hij weer terug is in Nederland, (hij is piloot en vliegt morgen naar Peking voor 3 dagen).

Wat vinden jullie, kan ik vanavond smsen om een goede reis te wensen of echt wachten tot volgende week.

Ik zit niet te wachten op vooroordelen op piloten met stewardessen, want dan kan ik dokters en leidinggevenden met secretaresses ook wel van mijn lijstje schrappen. Mijn ex was boekhouder en die ging ook mega vreemd.

HELP
Een goede reis wennen moet kunnen lijkt me hoor!

Heb die film trouwens niet gezien, maar ik denk dat je moet proberen je daardoor niet zo te laten beinvloeden. Relax!
Ja gewoon SMS-en. Er is toch niets claimends aan als je hem een goede reis wenst?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik heb die film toevallig vorige week ook gezien... erg grappig, en ook wel waar.

Ach, waarom zou je hem geen goede reis wensen? aan de andere kant gaat hij niet "op reis' maar gewoon werken natuurlijk.

Wat is de reden dat je hem wilt sms en? is het om in the picture te blijven? dan zou ik het niet doen, je voelt je veel prettiger als hij uit zichzelf een sms je aan jou stuurt als dat het doel van je sms is: willen weten of hij aan je denkt.
Ik zou hem misschien net nog een goede reis wensen en verder niets meer. Wachten tot hij zelf terug een sms stuurt. Zo weet je of hij ook aan jou denkt. Stuurt hij je niets meer, dan weet je genoeg en kun je weer verder.
tnx meiden, ik wil hem een sms sturen omdat ik hem gewoon leuk vind, en ik weet dat als ik ga smsen dat hij reageert en blijft reageren totdat ik niet meer sms. Dus misschien moet ik gewoon niet zo onzeker zijn en hem vanavond gewoon een smsje sturen met een beetje humor erin. En inderdaad, daarna wachten tot hij uit zichzelf een sms stuurt.

pfffffffffffffffff lastig eigenlijk dit hahahaha, wil inderdaad niet te pushy overkomen en te claimerig.........
ik denk ook dat je je veel prettiger voelt als je wacht tot hij contact opneemt.

en als ie je leuk genoeg vind, doe hij dat ook gewoon.

want als jij hem gaat smsen, en hij kan door allerlei omstandigheden niet terug smsen, ga jij nog onzekerder worden en daar gaat het vaak mis...

gewoon even afwachten en op je handen gaan zitten...
Nee hoor ik zou niet smssen....

Mijn 'regel' is dat ik na een (leuke) eerste date altijd wat van mij laat horen. Zodat hij weet,dat ik het leuk vond en interesse heb... En dan moet het volgende contact (en initiatief voor een afspraak) van zijn kant komen.

Anders ga je erachteraan lopen en a. dat werkt volgens mij sowieso averechts en b. daar voel je je zelf niet goed bij.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik zou niet smsen. als ie jou erg leuk vindt, dan smst ie wel uit zichzelf.
en wat nou als hij datzelfde denkt? dan gaan we op elkaar zitten wachten.

Ga hem toch maar sturen en als ie niet reageert weet ik genoeg, dan is het jammer van die leuke man, his loss
Ik houd dat nooit precies bij hoor, of de laatste sms van A naar B ging of van B naar A.

Heb soms een beetje een manneninstelling dus vermoed dat mannen dat ook niet pcies uitstippelen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
hahaha moonlight dat is een goeie. mijn sms is weg dus wacht wel af nu.
Jullie hebben uren gezoend, al eerder gesmst met elkaar én een leuke date gehad. Ik vind dat een smsje vanuit jou dan wel kan hoor! Ik ben benieuwd wanneer en/of wat je terug krijgt van je date!

Trouwens, je moet doen wat je hart je ingeeft denk ik wel eens!
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee hij smst net dat als ie terug komt hij zeker gaat bellen

tnx ladies....................
Herkenbaar verhaal dit! Als ik verliefd ben heb ik ook de neiging om veel te sms-en. Het zal ook wel een soort van bevestiging vragen zijn denk ik. Ik heb mezelf nu weer tot de orde geroepen. Gisteren heb ik nl. twee x gesms-ed...en ik ben daarmee begonnen . Deze week laat ik het nu eens van zijn kant afkomen.

Natuurlijk kun je zelf ook wel eens het initiatief nemen als iemand bv. op vakantie gaat of iets belangrijks heeft dat je hem succes wenst. Dat is wel zo aardig. Maar kijk uit dat je niet doorslaat!!

Succes !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven