Onzeker
zondag 18 juni 2017 om 15:32
Wilde jullie vragen wat te doen . Ben er achter gekomen dat mijn vriendin met andere mannen contact heeft op verschillende sites . Happn en vooral Tinder. Heb ook gelezen wat er besproken werd en dat was niet mis . Het ging vooral over seks seks seks en een stukje over mij . Vooral het vernederen van mij . Ik heb haar hier mee geconfronteerd en kreeg vooral te horen dat het door haar ziekte komt . Ze heeft anorexia . Ze zegt vaak dat ze eenzaam is en kan dan niet goed uitleggen waarom ze dit doet en ik las 3 maanden geleden een bericht dat ze echt op date wilde met 1 persoon . Vaak in de weekenden is ze weg en heeft amper tijd voor mij . Dat wekt argwaan op en ik maakte het uit ondanks dat ik gigantisch veel om haar geef . Ze komt telkens weer terug in beeld . Ze zoekt me op en ze is nu vaak verdrietig omdat ze me niet kwijt wilt etc etc . Eigenlijk ben ik het zoooo zat . Vooral het liegen ben ik beu . Wie kan mij tips geven wat te doen . Eigenlijk wil ik gewoon alleen verder of in ieder geval zonder haar en weer van voor af aan beginnen met misschien een andere vrouw als ik dit stukje heb kunnen laten slijten en er weer klaar voor ben en er open voor sta . Wie kan mij tips geven over hoe je het snelst over iemand heen komt want zelf kom ik er niet echt uit en ben echt zoekende .
anoniem_349124 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 20:58
0.00% gewijzigd
zondag 18 juni 2017 om 16:13
Dit.Bloody_Mary schreef: ↑18-06-2017 15:35Alle contact verbreken met haar en verder gaan met je leven, het verdriet zal slijten en je zal iemand tegenkomen die je wel respecteert
zondag 18 juni 2017 om 16:19
Iemand die stiekem op tinder naar dates hengelt... daar wil je toch geen relatie meer mee?
Laat je testen op soa's! Want waar rook is, is vuur
En totaal niet relevant dat ze anorexia heeft. Als ze zo onzeker is over haar lijf dan moet ze dat op een andere manier fixen. Niet door met anderen te slettebakken
En totaal niet relevant dat ze anorexia heeft. Als ze zo onzeker is over haar lijf dan moet ze dat op een andere manier fixen. Niet door met anderen te slettebakken
zondag 18 juni 2017 om 18:16
[quote=koekie1980 post_id=27211727 time=1497795571 user_id=121201]
Iemand die stiekem op tinder naar dates hengelt... daar wil je toch geen relatie meer mee?
[/quote
Moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt over het stukje Tinder en het hengelen naar andere dates. Denk dat ik te zacht ben en ik geef mensen te vaak 2 of 3 kansen . Dat weet ze van mij en ik kan mensen moeilijk los laten . Het probleem is denk ik ook dat ik 16 Juni 30 ben geworden en ik wilde graag samen wonen en ik had ht voornamelijk vaak over een kinderwens . Eerst ging ze daar niet op in en later wel . We hebben toch dik 2,5 jaar met elkaar gelopen en vind het gewoon lastig . Klink misschien als een mietje zoals de mannen over het algemeen zeggen maar ben gewoon een gevoels mens . Moet wel zeggen dat ze van alle goede karakters eigenschappen goed misbruik heeft gemaakt . Maar in ieder geval bedankt voor je reactie
[/quote
Moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt over het stukje Tinder en het hengelen naar andere dates. Denk dat ik te zacht ben en ik geef mensen te vaak 2 of 3 kansen . Dat weet ze van mij en ik kan mensen moeilijk los laten . Het probleem is denk ik ook dat ik 16 Juni 30 ben geworden en ik wilde graag samen wonen en ik had ht voornamelijk vaak over een kinderwens . Eerst ging ze daar niet op in en later wel . We hebben toch dik 2,5 jaar met elkaar gelopen en vind het gewoon lastig . Klink misschien als een mietje zoals de mannen over het algemeen zeggen maar ben gewoon een gevoels mens . Moet wel zeggen dat ze van alle goede karakters eigenschappen goed misbruik heeft gemaakt . Maar in ieder geval bedankt voor je reactie
maandag 19 juni 2017 om 04:13