Onzekerheid na date?

27-02-2012 14:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik heb gister een date gehad en het was echt super, maar nu ben ik onzeker aan het worden terwijl ik daar geen reden voor heb, want hij stuurde me meteen een berichtje dat hij het leuk vond en we het snel moeten overdoen..hebben jullie ervaringen of tips waarmee ik die onzekerheid een beetje van me af kan schudden?
Het hoort er een beetje bij denk ik, bij zo'n eerste date;) Als hij je niet leuk zou vinden dan had hij je heus niet gesmst dat hij graag een vervolg wil:)
Ik snap eerlijk gezegd niet waarvoor je onzeker moet zijn. Je geeft aan dat je date super was en je later ook nog eens een smsje van hem hebt ontvangen. Als je date een klote verloop had kon ik je onzekerheid wel voorstellen. Maar nu snap ik niet waarom, dus geniet er gewoon van. Het komt allemaal goed
Daar heb je absoluut een punt, maar dat is wat ik probeer te zeggen ik kan er niet van genieten, omdat ik telkens de onzekerheid heb.
Is het zo dat je ooit eerder na een date een berichtje hebt gehad en het later toch niets bleek te zijn? Ik zou even afwachten. Misschien is je onzekerheid alleen gebaseerd op het verleden?

Niet elke date is hetzelfde, en niet elke te daten persoon reageert hetzelfde. Heb geen verwachtingen, laat het even op zijn beloop. Anders vraag hem of hij zin heeft om samen naar de bios te gaan. Aan zijn reactie zul je wel merken of hij je ziet zitten of niet.

Veel succes iig.
Ff afleiding zoeken! Als hij heeft gezegd dat hij het leuk vond, dan is dat ook zo. Dus daar hoef je niet onzeker over te zijn.

Die onzekerheden horen nou eenmaal bij daten.
Denk aan de Wet van Martin!
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 16:40:

Denk aan de Wet van Martin!Ze zei 'hoi meiden'
quote:ster89 schreef op 27 februari 2012 @ 16:48:

[...]

Ze zei 'hoi meiden'

[...]

Ze zei 'hoi meiden'Ster.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Me-Meis: nee, helaas, deze onzekerheid hoort bij de vage datingfase waar je nu inzit. Is ook wel lekker spannend ergens. Eerlijk gezegd: als hij zegt dat het leuk was en dat jullie het nog eens over moeten doen... denk ik dat het goed zit.

Bel hem morgen op en vraag of hij binnenkort tijd heeft voor een kop koffie / etentje / filmpje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

[...]

Ze zei 'hoi meiden'Scherp! Ik hoop dat die peper bij hem binnen komt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Thanks meiden!

heeft inderdaad te maken met eerdere ervaringen die onzekerheid. En idd haha ik zei meiden...sorry martin81
Ik zou zeggen check mijn topic onzeker na 1e date. Ik zit nu op mn mobiel dus kan de link niet geven, maar ik had een soort gelijk verhaal en mijn topic schijnt geluk te brengen.;-)
Ja dat doet het zeker!

Maar volgens mij heb jij dat niet eens nodig hoor, me-meis. Jouw date klinkt nu al enthousiast genoeg!

En ik vrees dat alleen de tijd iets aan jouw onzekerheid kan doen...
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 16:40:

Denk aan de Wet van Martin!Krijg jij nou nooit jeuk van je eigen geraaskal?
onzekermeisje25 ik kan jouw topic niet vinden, maar dank jullie voor jullie lieve reacties, heb hem vandaag ook weer gesproken dus dat voelde iig erg fijn
hee meiden, ik weer...gister heb ik dit bericht neergezet en het hielp me maar nu heb ik een 2de dingetje..ik heb vandaag gevraagd of hij de 10de weer wilde afspreken, hij vond dat leuk maar moest even kijken maar het zou wel lukken..nu kreeg ik een berichtje of ik een week of 2 weken erna kon want de 10de word lastig. Dat is pas over een maand..wij wonen een eind van elkaar dus het kan nu alleen in het weekend. Hij zei wel je bent super leuk! Maar ik heb zoiets als je elkaar echt leuk vind dan probeer je elkaar toch snel te zien? Of reageer ik overdreven?
Je kunt niet in zijn agenda kijken natuurlijk.

Het kan best zo zijn dat hij echt niet kan omdat hij een weekendje weg heeft geboekt of omdat zijn beste vriend jarig is en zo kun je nog wel honderd dingen bedenken.

Maar goed, ik me voorstellen dat je hem graag sneller weer een keer ziet. Bellen jullie ook niet tussendoor dan?
Jawel lupine we bellen en nu is whatsappen in haha dus dat doen we ook meerdere keren op een dag, dus er is wel veel contact.
Hij heeft natuurlijk al afspraken gemaakt, dat is wel logisch. Jammer dat het zo lang duurt maar ik zou daar niet meteen conclusies uit trekken. Gewoon dan door laten gaan en ondertussen bellen ofzo. Hij heeft gezegd dat hij je superleuk vindt!! Das toch hartstikke leuk!! Geniet er van!!
Oh nou, dan zou ik me niet al veel zorgen maken hoor.
quote:me-meis schreef op 27 februari 2012 @ 20:58:

onzekermeisje25 ik kan jouw topic niet vinden,

een klikje op [img]http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... search.gif[/img] vind dit topic can onzekermeidje25

Onzeker na 1e date

Veel geluk ermee.
Even een stomme vraag misschien maar zou komend weekend ook nog een optie zijn? Want als jij 10 maart voorstelde, wil hij misschien niet pushen door te vragen of het eerder kan, dus stelt hij een week (of 2) later voor. En kan het anders echt niet een keertje door de weeks? Donderdagavond bijvoorbeeld?

Ik denk trouwens ook dat hij gewoon echt niet kan de 10e.
Hee koolmeesje, nee ik kan dit weekend echt niet ik had ook al afspraken staan, de afstand voor ons is gewoon te groot om even voor een avond langs te komen want dan ben je langer aan het reizen dan dat je bij iemand ben. Ik had een berichtje van hem gehad maandagavond dat hij mij meer dan leuk vind. Maar nu heb ik deze dag bijna niets van hem gehoord ;-( terwijl het hiervoor heel de dag door was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven