Onzekerheid na date?
maandag 27 februari 2012 om 14:54
Hoi meiden,
Ik heb gister een date gehad en het was echt super, maar nu ben ik onzeker aan het worden terwijl ik daar geen reden voor heb, want hij stuurde me meteen een berichtje dat hij het leuk vond en we het snel moeten overdoen..hebben jullie ervaringen of tips waarmee ik die onzekerheid een beetje van me af kan schudden?
Ik heb gister een date gehad en het was echt super, maar nu ben ik onzeker aan het worden terwijl ik daar geen reden voor heb, want hij stuurde me meteen een berichtje dat hij het leuk vond en we het snel moeten overdoen..hebben jullie ervaringen of tips waarmee ik die onzekerheid een beetje van me af kan schudden?
maandag 27 februari 2012 om 15:14
Ik snap eerlijk gezegd niet waarvoor je onzeker moet zijn. Je geeft aan dat je date super was en je later ook nog eens een smsje van hem hebt ontvangen. Als je date een klote verloop had kon ik je onzekerheid wel voorstellen. Maar nu snap ik niet waarom, dus geniet er gewoon van. Het komt allemaal goed
maandag 27 februari 2012 om 16:33
Is het zo dat je ooit eerder na een date een berichtje hebt gehad en het later toch niets bleek te zijn? Ik zou even afwachten. Misschien is je onzekerheid alleen gebaseerd op het verleden?
Niet elke date is hetzelfde, en niet elke te daten persoon reageert hetzelfde. Heb geen verwachtingen, laat het even op zijn beloop. Anders vraag hem of hij zin heeft om samen naar de bios te gaan. Aan zijn reactie zul je wel merken of hij je ziet zitten of niet.
Veel succes iig.
Niet elke date is hetzelfde, en niet elke te daten persoon reageert hetzelfde. Heb geen verwachtingen, laat het even op zijn beloop. Anders vraag hem of hij zin heeft om samen naar de bios te gaan. Aan zijn reactie zul je wel merken of hij je ziet zitten of niet.
Veel succes iig.
maandag 27 februari 2012 om 17:00
Me-Meis: nee, helaas, deze onzekerheid hoort bij de vage datingfase waar je nu inzit. Is ook wel lekker spannend ergens. Eerlijk gezegd: als hij zegt dat het leuk was en dat jullie het nog eens over moeten doen... denk ik dat het goed zit.
Bel hem morgen op en vraag of hij binnenkort tijd heeft voor een kop koffie / etentje / filmpje.
Bel hem morgen op en vraag of hij binnenkort tijd heeft voor een kop koffie / etentje / filmpje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 28 februari 2012 om 17:41
hee meiden, ik weer...gister heb ik dit bericht neergezet en het hielp me maar nu heb ik een 2de dingetje..ik heb vandaag gevraagd of hij de 10de weer wilde afspreken, hij vond dat leuk maar moest even kijken maar het zou wel lukken..nu kreeg ik een berichtje of ik een week of 2 weken erna kon want de 10de word lastig. Dat is pas over een maand..wij wonen een eind van elkaar dus het kan nu alleen in het weekend. Hij zei wel je bent super leuk! Maar ik heb zoiets als je elkaar echt leuk vind dan probeer je elkaar toch snel te zien? Of reageer ik overdreven?
dinsdag 28 februari 2012 om 17:47
Je kunt niet in zijn agenda kijken natuurlijk.
Het kan best zo zijn dat hij echt niet kan omdat hij een weekendje weg heeft geboekt of omdat zijn beste vriend jarig is en zo kun je nog wel honderd dingen bedenken.
Maar goed, ik me voorstellen dat je hem graag sneller weer een keer ziet. Bellen jullie ook niet tussendoor dan?
Het kan best zo zijn dat hij echt niet kan omdat hij een weekendje weg heeft geboekt of omdat zijn beste vriend jarig is en zo kun je nog wel honderd dingen bedenken.
Maar goed, ik me voorstellen dat je hem graag sneller weer een keer ziet. Bellen jullie ook niet tussendoor dan?
dinsdag 28 februari 2012 om 18:01
dinsdag 28 februari 2012 om 18:04
quote:me-meis schreef op 27 februari 2012 @ 20:58:
onzekermeisje25 ik kan jouw topic niet vinden,
een klikje op [img]http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... search.gif[/img] vind dit topic can onzekermeidje25
Onzeker na 1e date
Veel geluk ermee.
onzekermeisje25 ik kan jouw topic niet vinden,
een klikje op [img]http://forum.viva.nl/templates/viva/img ... search.gif[/img] vind dit topic can onzekermeidje25
Onzeker na 1e date
Veel geluk ermee.
dinsdag 28 februari 2012 om 23:52
Even een stomme vraag misschien maar zou komend weekend ook nog een optie zijn? Want als jij 10 maart voorstelde, wil hij misschien niet pushen door te vragen of het eerder kan, dus stelt hij een week (of 2) later voor. En kan het anders echt niet een keertje door de weeks? Donderdagavond bijvoorbeeld?
Ik denk trouwens ook dat hij gewoon echt niet kan de 10e.
Ik denk trouwens ook dat hij gewoon echt niet kan de 10e.
woensdag 29 februari 2012 om 21:17
Hee koolmeesje, nee ik kan dit weekend echt niet ik had ook al afspraken staan, de afstand voor ons is gewoon te groot om even voor een avond langs te komen want dan ben je langer aan het reizen dan dat je bij iemand ben. Ik had een berichtje van hem gehad maandagavond dat hij mij meer dan leuk vind. Maar nu heb ik deze dag bijna niets van hem gehoord ;-( terwijl het hiervoor heel de dag door was.