onzin verhalen
woensdag 30 mei 2012 om 18:26
hallo iedereen.
ik wil dit vooral even van mijn afschrijven.
want ik zit er wel een beetje mee,
zo als ik eerrder schrijf is mijn relatie van 6 jaar over,
gezamelijk besluit.het is echt over en ik hoef ect geen koffie bij hem te drinken eerlijk gezegd heb ik hem weining te vertellen op dit moment,
gisteren belde hij mij op, of ik soms een probleem er mee had dat hij een nieuwe vriendin heeft,dat heb ik niet, heb zelf ook een nieuwe vriend..Begint hij vervolgens een heel gesprek met mij over negatiefe verhalen van andren gehoord die ik gezegd zau hebben, is niet zo heb hem dat duidelijk uitgelegd heb ook niks negatiefs gezegd, vooral omdat er kenissen zijn die hun smoel niet houden.gaat hij vervolgens zegen dat hij geen relatie is begonnen om over mij heen te komen want dat was hij al, fijn wat moet ik met die info? .Heb hem ook gezegd dat ik hem een nieuwe relatie gun en blij ben voor hem, Jamer dat somige mensen onzin verhaaltjes gaan vertellen zucht word er moe van.Ga ik dit langs mij heen laten glijden ? Durf nu helemaal niks meer te vertellen
ps. moeite met schrijven
ik wil dit vooral even van mijn afschrijven.
want ik zit er wel een beetje mee,
zo als ik eerrder schrijf is mijn relatie van 6 jaar over,
gezamelijk besluit.het is echt over en ik hoef ect geen koffie bij hem te drinken eerlijk gezegd heb ik hem weining te vertellen op dit moment,
gisteren belde hij mij op, of ik soms een probleem er mee had dat hij een nieuwe vriendin heeft,dat heb ik niet, heb zelf ook een nieuwe vriend..Begint hij vervolgens een heel gesprek met mij over negatiefe verhalen van andren gehoord die ik gezegd zau hebben, is niet zo heb hem dat duidelijk uitgelegd heb ook niks negatiefs gezegd, vooral omdat er kenissen zijn die hun smoel niet houden.gaat hij vervolgens zegen dat hij geen relatie is begonnen om over mij heen te komen want dat was hij al, fijn wat moet ik met die info? .Heb hem ook gezegd dat ik hem een nieuwe relatie gun en blij ben voor hem, Jamer dat somige mensen onzin verhaaltjes gaan vertellen zucht word er moe van.Ga ik dit langs mij heen laten glijden ? Durf nu helemaal niks meer te vertellen
ps. moeite met schrijven
woensdag 30 mei 2012 om 18:39
kan oprecht zegen dat het me in de zin niks doet dat ik absuluut geen gevoelens meer heb , hij belde mij het gaat ook meer over dat somige mensen er voor zorgen dat ik gezeik er mee krijg dit wil ik niet aangezien we normaal uit elkaar zijn gegaan.
daar gaat het gewoon om dat je niks meer kan zegen of je woorden worden verdraidt
daar gaat het gewoon om dat je niks meer kan zegen of je woorden worden verdraidt
woensdag 30 mei 2012 om 20:02
Divafairy, weet je wat mij helpt om dan te denken?
Doe wat je wilt, mensen lullen toch!
Linksom, of rechtsom, vooruit of achteruit, het maakt niet uit, ze praten toch over je.
Laat het gaan, het is de moeite en ergernis niet waard!
Vlieg jij maar lekker als n divafairy verder, niets van aan trekken!
Succes!
Doe wat je wilt, mensen lullen toch!
Linksom, of rechtsom, vooruit of achteruit, het maakt niet uit, ze praten toch over je.
Laat het gaan, het is de moeite en ergernis niet waard!
Vlieg jij maar lekker als n divafairy verder, niets van aan trekken!
Succes!