Oom in ziekenhuis..
maandag 21 november 2011 om 22:50
Sorry als dit niet de juiste plaats is..
Een oom die ik pas vorig jaar voor het eerst ontmoet heb, door omstandigheden, ligt momenteel in het ziekenhuis..
Hij heeft een zwakke gezondheid en heeft het mede daardoor financieel moeilijk, weinig directe steun ook (gescheiden, kinderen wonen ver).
Ik ga hem bezoeken maar kan niet goed bedenken wat mee te nemen.
Hij neemt niet graag "liefdadigheid" aan en is nogal op zichzelf.
Zijn situatie raakt me erg, ik wil heel graag helpen, maar weet niet goed hoe.
Heeft misschien iemand tips?
Een oom die ik pas vorig jaar voor het eerst ontmoet heb, door omstandigheden, ligt momenteel in het ziekenhuis..
Hij heeft een zwakke gezondheid en heeft het mede daardoor financieel moeilijk, weinig directe steun ook (gescheiden, kinderen wonen ver).
Ik ga hem bezoeken maar kan niet goed bedenken wat mee te nemen.
Hij neemt niet graag "liefdadigheid" aan en is nogal op zichzelf.
Zijn situatie raakt me erg, ik wil heel graag helpen, maar weet niet goed hoe.
Heeft misschien iemand tips?
maandag 21 november 2011 om 23:06
Heb je misschien foto's van zijn familie? Dat is wel leuk om mee te nemen. Verder zou ik voor een boek gaan, iets neutraals, voetbalcollumns of youp van 't hek of zo (die laatste niet, maar zoiets )
Als hij ziek is mag hij misschien e.e.a niet hebben? Dan is het voor hem fijn om voor bezoek iets lekkers te hebben, maar kan hij er niets mee. Misschien kun je langs een banketbakker gaan voor goede bonbons zodat hij voor bezoek wat heeft?
Als hij ziek is mag hij misschien e.e.a niet hebben? Dan is het voor hem fijn om voor bezoek iets lekkers te hebben, maar kan hij er niets mee. Misschien kun je langs een banketbakker gaan voor goede bonbons zodat hij voor bezoek wat heeft?
maandag 21 november 2011 om 23:11
Wat dacht je van een mooie plant, eventueel met bloemetjes, in een mooie pot? Bos bloemen kan ook, maar een plant is iets neutraler dan een bos bloemen, wat je misschien eerder zou geven aan iemand waar je een wat hechtere band mee hebt. Aan de andere kant is een plant ook wat bijzonderder, heb je er langer plezier van en fleurt een (ziekenhuis)kamer wat op
dinsdag 22 november 2011 om 00:37
dinsdag 22 november 2011 om 03:31