Op de foto met meisje in discotheek. Waarom?

12-01-2010 19:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb dit op een algemeen forum gevraagd maar ik ben benieuwd wat alleen de vrouwen ervan denken dus kwam ik bij het Viva forum uit.

Ik zal de situatie even schetsen:

Ik was afgelopen zaterdag met 3 vrienden in een danscafe/discotheek. Op een gegeven moment had ik oogcontact met een meisje en kwamen zij en haar 2 vriendinnen onze kant op. Ze hadden een fotocamera in de hand en vroegen eerst aan een andere vriend die er niet bepaald modieus uit ziet of ze met hem op de foto mochten. Daarna werd het aan mij gevraagd. Aangezien ik al aardig wat had gedronken en ik ze niet onaantrekkelijk vond zei ik ja. Toen hoorden ze dat ik jarig was werd ik gefeliciteerd en vroeg eentje hoe oud ik was geworden. Toen zei ze fijne verjaardag nog en ze ging naar de volgende vriend. Ook hem vroegen ze of hij met 1 van hen op de foto wou. Hij zei nee en weg waren ze.

Op dat moment vond ik het niet erg dat ik met 1 van hen op de foto was gegaan en het was stom om achteraf niet te vragen waarom ze met ons individueel op de foto wilden. Maar achteraf denk ik van was het niet lullig bedoeld? Zo van laten we die sukkels ook eens wat aandacht geven ofzo dan kunnen we er achteraf om lachen? Ik vind mezelf geen nerd of sukkeltje overigens maar ook niet bepaald een Brad Pitt.

Iemand enig idee wat de bedoeling kan zijn geweest? Wat zijn de meest voor de hand liggende motieven? Ik voel me achteraf een beetje een lulletje.
Zou me er niet te druk om maken. Vrouwen maken nu eenmaal graag foto's van hun stapavondje denk ik. Ofzo.
Ik denk dat je nu bij 1 van die meiden op haar Hyve staat.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Denk inderdaad dat die foto's bedoelt zijn om hun populariteit aan te duiden en het zal waarschijnlijk wel op Hyves gezet zijn, om maar het idee hoog te houden van een leuk leven en een populair imago.

Ofzo.
Ze hebben verder vast geen vrienden met wie ze op de foto kunnen
Misschien was het wel een weddenschap of ontgroening: zoveel mogelijk foto's verzamelen.
Ahh.. Lieve Rotterdammer77.. Waarschijnlijk vonden die meisjes het heel cool om na hun stapavond foto's van 'álle interessante mensen die ze zogenaamd hadden ontmoet die avond en een gewéldige avond mee hebben gehad en zóóó mee hebben gelachen', om er na op internet te zetten en heel interessant om te lijken. Want 150 foto's van alleen de 3 meisjes samen zou nog net wat saaier zijn dan 150 foto's met de meisjes en hun nieuwe beste buddies. Dat denk ik.

En als je er nog over twijfelt en je jezelf ook niet zo'n knapperd vindt, kun je altijd sites als uglypeople.se even in de gaten houden
quote:Loreyi schreef op 12 januari 2010 @ 19:25:

Ze hebben verder vast geen vrienden met wie ze op de foto kunnen
Ik denk inderdaad ook dat het dient als populariteitsopwaardeerder oid
Ik vind mezelf geen nerd of sukkeltje overigens maar ook niet bepaald een Brad Pitt.

Dat vind jij! maar in de ogen van die meisjes ben je dat mischien wel
Nou, ik vind het maar een rare vraag van een paar wildvreemde meiden. Maar goed, het zal vast wel niet erg diepgravend en interessant zijn wat ze met die foto's willen bereiken.

Volgende keer op dat soort rare initiatieven gewoon nee zeggen. Ook al zijn ze knap haha.
Geen idee waarom die meiden dat wilden. Kan zoveel redenen bedenken maar ze kunnen allemaal fout zijn. Volgende keer gewoon vragen als er weer meiden komen die op de foto met je willen.
Misschien werken ze wel voor de discotheek en zet de discotheek die foto's op de site of in een foldertje ofzo?
Doet me denken aan die Japanners jaren geleden in Parijs die met mijn zus op de foto wilde. Ik lag in een deuk om het idee dat zei nu aan de muur prijkt in een of ander Japans huis

Vaag altijd, mensen die foto's willen maken van onbekenden. Vond ze een van jullie geen lekker ding en dat ze daarom maar met jullie allemaal op de foto konden?

Ach waar maak je je druk om? Of heb je iets te verhullen? Ik zou er niet langer bij stil staan.
Bedankt voor de reacties

Laat ik maar van het positieve uitgaan dan. Ik vraag het (mocht het ooit nog een keer gebeuren) meteen waarom ze met ons op de foto wilden.
Geen idee waarom maar er zijn genoeg mogelijkheden:

- of ze werken voor de discotheek en plaatsen die foto's op de site;

- of het waren studenten en bezig met een soort ontgroening ofzo;

- of het was een vrijgezellenfeest;

- of ze waren gewoon lol aan het maken;

- of ze hadden 1 of andere weddenschap;

- of ze willen gewoon foto's verzamelen en op Hyves zetten om "populair" over te komen.

In elk geval: wát het ook was, ze hadden vast geen bijbedoelingen en ze hebben je ook vast niet op je uiterlijk geselecteerd. Hoe kan het nu dat je daar nu nog over na zit te denken?
quote:rotterdammer77 schreef op 12 januari 2010 @ 20:03:

Bedankt voor de reacties

Laat ik maar van het positieve uitgaan dan. Ik vraag het (mocht het ooit nog een keer gebeuren) meteen waarom ze met ons op de foto wilden.

Volgende keer gewoon haar hyves vragen. Kun je kijken hoe leuk je er op staat, en hoeveel respect ze van haar vriendinnen krijgt, omdat ze op de foto staat met zo'n coole gast!

Niet alle meiden willen een Brad Pitt. Misschien zag je er gewoon leuk en aardig uit!
quote:amalia schreef op 12 januari 2010 @ 19:54:

Doet me denken aan die Japanners jaren geleden in Parijs die met mijn zus op de foto wilde. Ik lag in een deuk om het idee dat zei nu aan de muur prijkt in een of ander Japans huis

Had dat met een hele hoop Koreanen in China. Eerst kwamen 2 vrouwen het vragen en dat was nog grappig maar toen kwam hun hele reisgezelschap (was een groepsreis met weet ik niet hoeveel Koreanen) Wilden vast met me op de foto wegens Guus Hiddink of gewoon voor de lol. Heb me kapot gelachen Maar na 10 minuten wilde ik toch echt verder. Vind t wel jammer dat ik er zelf geen foto van heb
quote:Kate1980 schreef op 12 januari 2010 @ 20:09:

Geen idee waarom maar er zijn genoeg mogelijkheden:

- of ze werken voor de discotheek en plaatsen die foto's op de site;

- of het waren studenten en bezig met een soort ontgroening ofzo;

- of het was een vrijgezellenfeest;

- of ze waren gewoon lol aan het maken;

- of ze hadden 1 of andere weddenschap;

- of ze willen gewoon foto's verzamelen en op Hyves zetten om "populair" over te komen.

In elk geval: wát het ook was, ze hadden vast geen bijbedoelingen en ze hebben je ook vast niet op je uiterlijk geselecteerd. Hoe kan het nu dat je daar nu nog over na zit te denken?Ik dacht er nog steeds aan omdat ik een te groot ego heb en omdat een andere vriend die erbij was zei dat hij blij was dat hij niet gevraagd was om op de foto te gaan omdat het waarschijnlijk een lullige of negatieve betekenis had. Dit baseerde hij op het feit dat ook de minst knappe jongen van ons vriendengroepje (dit is niet mijn mening zo arrogant ben ik niet maar dat is gebleken in het verleden) als eerst werd gevraagd om op de foto te gaan.
Het is mij ook weleens gebeurt tijdens het stappen

een jongen vroeg aan me of hij met mij op de foto mocht hij vond dat ik er gaaf uitzag

de hele club stond vol met wousende mensen dus dat zal ook wel geholpen hebben

vond het toch erg leuk toen die vraag
Het eerste wat in me op kwam:

een weddenschap 'met zoveel mogelijk mannen op de foto'

wie wint, krijgt een ijstaart
Only dead fish go with the flow
Volgens mij zijn ze ingehuurd door de discotheek om de boel wat op te pimpen en iedereen het gevoel te geven dat ze hot zijn óf om dergelijke foto's op hun site te zetten.

Als je in strandtenten komt word je om de haveklap gevraagd om op de foto te gaan en zie je op hun site allemaal mensen met van die kusmondjes (duck faces ) staan .
ze hadden gewoon een gezellige avond, beetje aanspraak, grapjes maken, maf doen. zou er niet teveel overnadenken of ben je nu verliefd? :-)
quote:katoeneke schreef op 12 januari 2010 @ 23:20:

ze hadden gewoon een gezellige avond, beetje aanspraak, grapjes maken, maf doen. zou er niet teveel overnadenken of ben je nu verliefd? :-)

Hahaha no way.

Grapjes maken over andermans rug vind ik zelden leuk. Dus ik hoop niet dat ze dat aan het doen waren ;)
Een aantal vriendinnen van mij nemen vaak hun camera mee, ik niet want ik ben bang m te verliezen, als we gaan stappen. Of ze gebruiken hun telefoon. Gewoon, als leuke herinnering aan een stap avond bijvoorbeeld. Zit verder niks achter of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven