op zoek naar oude vriend

10-10-2009 21:26 32 berichten
Ik ben op zoek naar iemand met wie ik zo'n 11 jaar geleden zeer goed bevriend was. We deden echt behoorlijk veel samen, maar we hebben elkaar ook veel verdriet gedaan. Helaas zijn we elkaar uit het oog verloren. De laatste tijd moet ik steeds aan hem denken en ik heb het gevoel dat het voor mij nog steeds niet goed genoeg is afgesloten. Dus eigenlijk heb ik best wel veel behoefte om hem te zien en te spreken.

Maar hoe kan ik iemand vinden die niet in het telefoonboek staat, geen hyves heeft of via google te vinden is en bovendien hebben we ook geen gezamelijke vrienden of kennissen. Iemand nog tips voor mij?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 10 oktober 2009 @ 22:15:

[...]

Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.Tis echt te duur...om 1 naam te krijgen..
Pannetje: volgens mij kun je dus ook een kattebelletje of een berichtje versturen. Zijn een aantal zinnetjes waar je uit kunt kiezen. Kun je altijd proberen, die zijn gratis. Heb ik al vaker gedaan.
als ie sport en aan competitie doet of wat dan ook: www.toernooi.nl ?
Dibbes Neuh zelf sporten was er niet bij (toen althans), al je iets weet voor sport kijken met een biertje in de hand
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 10 oktober 2009 @ 22:20:

[...]

Tis echt te duur...om 1 naam te krijgen..Maar TO wil de vent krijgen toch, niet alleen de naam.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kan nu met de goede naam opnieuw op hyves etc. kijken.
Heb de gehele internet riedel overnieuw gedaan met de juiste naam (slechts 1 letter verschil). Maar nog geen resultaat buiten schoolbank om.

Ik weet ook dat heel veel mensen (incl ikzelf) gelijk alle mailtjes van schoolbank verwijderen. Ik verwacht er dus eigenlijk niet veel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven