Opmerking vriend tegen barvrouw

07-07-2014 18:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Afgelopen weekend waren we met zijn allen in de kroeg en daar vertelde een vriend van mijn vriend tegen mij dat mijn vriend afgelopen kerst (toen ze met z'n allen uit waren in Amsterdam) op de barvrouw ('een ontzettend geil wijf') was afgestapt en hierbij had gevraagd of zij een trio wilde met mij en hem. Ik vond het een beetje vaag maar besloot er verder niet op door te gaan, snapte ook niet waarom zijn vriend dit aan mij vertelde. Gisteravond heb ik gevraagd aan mijn vriend wat dit nou was en eerst ontkende hij, maar later zei hij inderdaad dat het klopte en dat hij ook haar naam heeft gevraagd 'zodat hij haar later kon opzoeken en aan mij laten zien'. Ik ben boos geworden, want ik vind het raar dat hij zulke opmerkingen naar een andere vrouw maakt en dat ook nog heeft verzwegen tegen mij. Hij zei dat hij ontzettend dronken was en dat er verder niks is gebeurd. Ik vroeg ook nog wat zij er op antwoordde en hij zei dat ze had gezegd dat hij mij maar eens een keer moest meenemen en dat we dan wel verder zouden zien. Eigenlijk ben ik echt heel kwaad, zit nu ook even bij mijn moeder thuis (we wonen anderhalf jaar samen), omdat ik niet snap waarom hij dit doet en ook nog eens niet tegen mij vertelt. Ik ben ook bang dat er meer is gebeurd, maar dit ontkent hij ook.

Wat vinden jullie, is mijn reactie overdreven of is het op z'n plaats dat ik het een hele rare actie vind?
Het is niet dat hij elk weekend laveloos is, maar als ze op stap gaan met de mannen is hij het wel en het is wel vaker gebeurd dat hij iets verzwijgt waar je je vraagtekens bij kan zetten. Ik zit nu even thuis bij m'n moeder omdat ik geen zin had om hem te zien, en hij smeekt me nu om terug te komen en waar ik en en dat het hem ontzettend spijt. Maar zo gaat het elke keer. Ik kan het gewoon niet hebben dat hij hier nooit iets over heeft gezegd tegen mij en haar ook nog een week later gaat opzoeken (ik denk eigenlijk niet om haar aan mij te laten zien maar gewoon omdat hij nog met haar in zijn hoofd zat). Hij heeft ook haar naam gevraagd en hij de zijne gezegd (ja heb ik achteraf gevraagd). Ik voel me ontzettend klote en snap het gewoon niet, juist omdat ik altijd alles aan hem vertel (ook dit soort dingen). Daarbij stond zij dus blijkbaar ook open voor een trio (want ze zei: ja is goed neem haar maar een keer mee) en daarom snap ik juist niet waarom hij het heeft verzwegen. Ik snap gewoon de hele situatie niet, grr.. irritant
Als je hierom al tijdelijk ergens anders gaat wonen.... pffff
natuurlijk zegt zo,n barvrouw dat.
wij slapen nooit.
Hij was dronken, dus de opmerking niet iets wat hij je zou moeten vertellen, of moet hij alles vertellen wat hij uitkraamd op zon avond. Denk dat het meer een dolle bui was en hij erg gek op jou is want jij was bij de vraag aan de barvrouw betrokken. Haar antwoord is subliem, door te vragen jou es mee te nemen, want dat doet hij dus nooit als hij nuchter is en is zij er van af, en dat wil hij ook helemaal niet ,want was een dolle dronkenbui moment. Echt je zou er om moeten lachen.

lees nu pas dat hij haar een week later heeft opgezocht...hm vreemd heel bedenkelijk dat die vriend het nodig vind dit aan jou te vertellen zolang na dato,wat loopt hij te stoken? en wat ik me afvraag en jij ook zou moeten doen, wat zijn motief is in deze. Zou die vriend eens goed ondervragen...
Iedere man denkt weleens aan een andere vrouw, ik zou hem dat niet kwalijk nemen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Jij zit om wat stoere mannenonderelkaar drinkemansgeblaat bij je moeder?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat er meer speelt dan dit. En dat je daarom bij je moeder zit.
Ik zou om zo'n opmerking alleen maar heel hard moeten lachen. Maar bij mijn moeder gaan zitten? Nee... Boos zijn....nee, echt niet.
quote:tennisliefde22 schreef op 07 juli 2014 @ 18:57:

Hoi,

Afgelopen weekend waren we met zijn allen in de kroeg en daar vertelde een vriend van mijn vriend tegen mij dat mijn vriend afgelopen kerst.... enz.Wat is de reden dat die vriend dat jou vertelde? Wat is zijn motief?
Ook als ze dus heel aantrekkelijk is?
Beeld je in dat je een hardwerkende barvrouw bent in Amsterdam die dagelijks dronken mannen aan moet horen. Niets afstotelijker dan dat. Geef je toch pittige oneliners terug?
quote:lila01 schreef op 07 juli 2014 @ 19:30:

[...]

Wat is de reden dat die vriend dat jou vertelde? Wat is zijn motief?Hij was erg lam, dat is het enige motief denk ik
Wat is er nou écht aan de hand? Baal je van meer?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
heel eerlijk....als je overal zon heisa om maakt, dan snap ik eerlijk gezegd wel dat je vriend naar andere vrouwen kijkt. Deze drama om niets zou ik echt niet waarderen.
quote:valentinamaria schreef op 07 juli 2014 @ 19:23:

natuurlijk zegt zo,n barvrouw dat.

Eens.

Vind het wel ad rem van deze barvrouw. Als je in een kroeg werkt krijg je de raarste opmerkingen te horen. Vaak kan je daar het beste met een geintje op reageren.

Verder vind ik dat jij nogal overtrokken reageert. Jullie willen toch een trio? Tja, je vriend had het moeten vragen waar jij bij was, maar dronken mensen flappen er wel eens wat uit.

Dat hij het je niet verteld heeft, is misschien niet netjes, maar als hij al verwachtte dat jij zo heftig zou reageren, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen.
Wat maakt het uit wat wij er van vinden? Jij vindt het niet oke, allesbehalve oke en zit bij je ouders. Wat wil je nu?

Wat wil je van je vriend?
Best mogelijk dat je vriend met z'n stomdronken kop toen hij eenmaal nuchter was niet eens meer wist dat hij dit praatje met die barvrouw had gemaakt. Als mensen stevig gezopen hebben, raken ze wel vaker een stuk geheugen kwijt en weten ze echt niet meer wat er na het tiende biertje gebeurd is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Fijn zo'n vriend die in je relatie loopt te stoken.

Verder is je reactie wel erg overdreven. Maak je niet zo druk. Sommige mannen gaan ruzie zoeken, zeuren of irritant doen als ze dronken zijn. Hij praat met de barvrouw, over jou. Prima toch?
Dat soort voorstellen krijg je echt vaker als je in de horeca werkt. Denk je nou werkelijk dat ze echt zin had in een trio met jullie?

Ik vind dat soort types als jouw vriend echt megasukkels, denken dat een barkeepster zit te wachten op dat vragen en dan ook nog denken dat ze er serieus voor openstaat. Ze zullen bij het naborrelen nog flink om je loservriendje gelachen hebben.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:tennisliefde22 schreef op 07 juli 2014 @ 18:57:

maar later zei hij inderdaad dat het klopte en dat hij ook haar naam heeft gevraagd 'zodat hij haar later kon opzoeken en aan mij laten zien'.

Dit klopt toch niet, want hij heeft haar toch nooit aan jou laten zien?? Dus hij heeft haar wel opgezocht, maar niet aan jou laten zien.

Verder zou ik het ook niet leuk vinden, maar zou het ontkennen en het verdraaien van de waarheid nog het ergste vinden.

Verder denk ik dat het vooral een grap is.
quote:tennisliefde22 schreef op maandag 07 juli 2014 19:31 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lila01 in "Opmerking vriend tegen barvrouw"" class="messagelink">lila01 schreef op 07 juli 2014 @ 19:30</a>:</b>

[...]

Wat is de reden dat die vriend dat jou vertelde? Wat is zijn motief?</div></blockquote>Hij was erg lam, dat is het enige motief denk ik Gezellig, allemaal dom lullende lamme mannen.
In mijn jaren als barvrouw kreeg ik om de haverklap van dat soort lutsers aan de toog. Ik was allang blij dat ik een normaal exemplaar thuis had zitten.
quote:Dickens schreef op 07 juli 2014 @ 19:53:

In mijn jaren als barvrouw kreeg ik om de haverklap van dat soort lutsers aan de toog. Ik was allang blij dat ik een normaal exemplaar thuis had zitten.
quote:pejeka schreef op 07 juli 2014 @ 19:37:

Best mogelijk dat je vriend met z'n stomdronken kop toen hij eenmaal nuchter was niet eens meer wist dat hij dit praatje met die barvrouw had gemaakt. Als mensen stevig gezopen hebben, raken ze wel vaker een stuk geheugen kwijt en weten ze echt niet meer wat er na het tiende biertje gebeurd is.Hij heeft er toch echt nog een week later opgezocht om te kijken hoe ze eruit zag..
En dat viel tegen omdat hij haar niet aan jou liet zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven