Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
RocketScienceFiction schreef:
10-04-2020 09:45
Tijdens de crisis alleen over de crisis praten. Waar je zin in hebt. Leuk voor je omgeving ook. Dat is pas asociaal. Of zit je alleen?
:popcorn:
babbeleo schreef:
10-04-2020 09:51
Ieder nadeel heeft z'n voordeel
jonge mannen zijn zeer bezig met hun carrière, pas na hun pensioen openen ze wat meer. Doen ze meer met hun (klein-) kinderen dan ze voorheen ooit hebben gedaan.

Maar goed. Nou moet ik zeker ook zeggen dat ik zowat ook zo oud ben, meerdere kinderen heb, jonge ook, en een fors jongere vrouw.
wc eend.
Precies de opa-rol. En juist dan zie je dat het geen goed idee is. Want opa’s kunnen heel leuk een dagje op de kinderen passen maar zijn daarna volledig gesloopt
Th∅rdis schreef:
10-04-2020 09:41
Behalve met doodgaan
Leuke reacties geef je hier weer! :hihi:
Th∅rdis schreef:
10-04-2020 09:41
Behalve met doodgaan

:rofl:

Sarcast!
S-Meds schreef:
10-04-2020 09:57
Precies de opa-rol. En juist dan zie je dat het geen goed idee is. Want opa’s kunnen heel leuk een dagje op de kinderen passen maar zijn daarna volledig gesloopt
En het is niet gezond voor zo’n kind, 24/7 aandacht van iemand die verder niks meer doet.
S-Meds schreef:
10-04-2020 09:43
Zeker. De meeste vrije mannen van 50 hebben een smetje. of smet eigenlijk. Vrouwen met ervaring doorzien dan meteen
Dit denk ik dus ook.
DS1971 schreef:
10-04-2020 09:40
Het is echt zeldzaam dat een vrouw van 50+ nog echt mooi is. Bij mannen ook, maar stukken minder zeldzaam.

Mannen zijn gewoon met alles later. :)
Ik vind het hetzelfde. Zowel mannen als vrouwen worden er niet mooier op naar mate ze ouder worden. Ik heb nog nooit iemand van 80 gezien die nog knap is.
en hier het bewijs: er zijn veel meer mannen van 50 plus met overgewicht dan vrouwen. Tel daar kaalheid en impotentie op en dan heb je het plaatje van de mannelijke oudere populatie wel compleet https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... n-geslacht
Th∅rdis schreef:
10-04-2020 09:59
En het is niet gezond voor zo’n kind, 24/7 aandacht van iemand die verder niks meer doet.
nee.
DS1971 schreef:
Het is echt zeldzaam dat een vrouw van 50+ nog echt mooi is. Bij mannen ook, maar stukken minder zeldzaam.

Mannen zijn gewoon met alles later. :)
Dat ben ik absoluut niet met je eens
Maar dat zal ieders definitie van mooi zijn.
vrijenblij20220 schreef:
Ik vind het hetzelfde. Zowel mannen als vrouwen worden er niet mooier op naar mate ze ouder worden. Ik heb nog nooit iemand van 80 gezien die nog knap is.
Knap niet, maar er zijn bejaarde mensen bij met ontzettend vrolijke twinkeloogjes, nog mooie wimpers en ondeugende blik die eruit komt, dat je soms wel ziet dat iemand wel echt mooi is geweest.
Toch herken je ze vaak niet nee, dan zie je een trouwfoto staan met een hele mooie bruid en dan is dat die mevrouw.

Godzijdank draait niet alles alleen maar om uiterlijk. :heart:
justagirly wijzigde dit bericht op 10-04-2020 10:06
4.47% gewijzigd
Wie gaat straks met het kind voetballen of brengt hem / haar naar de zwemles? Bedenk jezelf wel dat jij dat straks allemaal moet doen omdat jouw man daar geen fut voor heeft.

Ook zullen andere kinderen onbewust vragen naar de opa in plaats van vader want in de ogen van een kind is een oudere man toch een opa zoiets kan kwetsend zijn voor jouw kind.

Of partners van dezelfde leeftijd moeten zijn dan zeg ik nee waarom? Als jij jezelf fijn voelt bij iemand die veel ouder of veel jonger is dan ben je gewoon even anders dan het gros en daar is niks mis mee.

Maar misschien kan je ook overwegen om dan een relatie te hebben zonder kinderen? Of zeg ik nu iets wat voor jou een no go is
S-Meds schreef:
en hier het bewijs: er zijn veel meer mannen van 50 plus met overgewicht dan vrouwen. Tel daar kaalheid en impotentie op en dan heb je het plaatje van de mannelijke oudere populatie wel compleet https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... n-geslacht
Mannen 65%
Vrouwen 50%

Ja dat is een verschil. Maar je roept steeds alle mannen zijn dik, kaal, uitgezakt impotent en onverzorgd
Bijna alle vrouwen zien er nog heel goed, mooi en verzorgd uit.
Je wordt steeds ongeloofwaardiger
Maar goed, succes met je kruistocht!
Ab_Normaal schreef:
10-04-2020 10:06
Mannen 65%
Vrouwen 50%

Ja dat is een verschil. Maar je roept steeds alle mannen zijn dik, kaal, uitgezakt impotent en onverzorgd
Bijna alle vrouwen zien er nog heel goed, mooi en verzorgd uit.
Je wordt steeds ongeloofwaardiger
Maar goed, succes met je kruistocht!
Ik snap dat je nu bezorgd bent over je eigen aantrekkelijkheid. Dat is ook gezond
Niet alles gelezen maar ga alsjeblieft geen kind op de wereld zetten met deze man. Als hij zoals je zegt een goede vader is dan zou weten dat hij op zijn leeftijd geen kinderen meer op de wereld moet zetten. De relatie verder moet je helemaal zelf weten maar doe dit een kind niet aan...
S-Meds schreef:
Dus je vind deze corona periode wel een mooie uit-filtering van 50+ mannen met overgewicht?

(te vroeg?)
babbeleo schreef:
10-04-2020 10:11
Dus je vind deze corona periode wel een mooie uit-filtering van 50+ mannen met overgewicht?

(te vroeg?)
Ze mogen van mij blijven bestaan als ik er maar niet aan hoeft te zitten
S-Meds schreef:
10-04-2020 10:11
Ze mogen van mij blijven bestaan als ik er maar niet aan hoeft te zitten
Maar ze kunnen wel kinderen krijgen? Probleem!
Marana schreef:
De meeste mannen zijn toch behoorlijk kalend als ze rond de 50 zijn. Vind ik niet aantrekkelijk.
De meeste mannen en vrouwen zijn niet meer aantrekkelijk. En kalend zijn helpt inderdaad niet. Maar dat doet niet af aan wat ik schreef.
S-Meds schreef:
10-04-2020 09:43
Zeker. De meeste vrije mannen van 50 hebben een smetje. of smet eigenlijk. Vrouwen met ervaring doorzien dan meteen
En vrijgezelle vrouwen van 50, daar is nooit wat mis mee.

Heb je nog wat andere sprookjes?
S-Meds schreef:
10-04-2020 10:10
Ik snap dat je nu bezorgd bent over je eigen aantrekkelijkheid. Dat is ook gezond
Ook de vrouwen van 50 plus hebben hun beste tijd wel gehad wat aantrekkelijk zijn betreft. Ik zie geen verschil in lelijk worden wat mannen en vrouwen betreft.
Sjulia schreef:
Ben ik het wel mee eens, maar als ik gewoon even mijn buurtbewoners bekijk vind ik de vrouwen van 50+ er vaak beter uitzien, of ze nou echt mooi zijn of niet. Verzorgder, leuker gekleed etc. Volgens mij laten mannen vaker de boel de boel.
Dat laatste herken ik zowel bij mannen als vrouwen.

Laat ik het zo zeggen: ik denk dat het voor mannen makkelijker is om op die leeftijd nog aantrekkelijk eruit te zien.
S-Meds schreef:
dit is helemaal niet waar. Dit sprookje vertellen mannen zichzelf. Maar kijk maar even in je omgeving. Alle mannen van 50 plus zijn dikke bankhangende lamzakken met erectieproblemen
Nou, dan moet ik binnen nu en een jaar nog flink aankomen en een erectieprobleem gaan ontwikkelen. Dank voor de waarschuwing!
stellar schreef:
10-04-2020 09:46
Jij vroeg toch wat ik zie?
Ik schets je een gemiddelde want ik zie mannen van in de 50 die eruit zien alsof ze elk moment dood neervallen en ik zie ze van 60 die fysiek gezonder zijn dan een 30er.
En alles er tussenin.
Daar gebruikt men nou gemiddelden voor, zodat je een inschatting kan maken.
Zo kan je dus inschatten dat een man die dik 50 is en nog een kind krijgt grote kans heeft om zijn kind niet eens op te zien groeien tot volwassene.
Heeft die man niet zoveel last van want die is toch dood maar voor dat kind is het ontzettend verdrietig.

En dat voorbeeld van Ecclestone, please laten we nou niet doen alsof daar ook maar een greintje liefde bij is komen kijken, of verantwoordelijkheidsgevoel of zelfs maar realiteitszin 🤦🏼‍♀️
Mensen die vroeg oud zijn beginnen niet meer aan kinderen op late leeftijd. Mensen die energie hebben wellicht wel.

Dus jouw algemene waarneming zegt niets over een persoon die als hij 50 is nog vader wil worden.
S-Meds schreef:
10-04-2020 09:47
kaal en dik. Veel vrouwen rond die leeftijd zien er vaak nog prima uit
De meeste vrouwen zijn op hun 30e al over the hill.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven