Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
ragatanga schreef:
10-04-2020 12:35
Klinkt niet direct als een bijster gedetailleerde herinnering uit de tv-serie...
jij bent duidelijk geen fan
Alle reacties Link kopieren
Meds, heb jij een relatie of gehad? Ik ben nieuwsgierig :-D
Hippiemeisje schreef:
10-04-2020 12:56
Hij heeft 4 kids bij vrouw 1. Vrouw 2 heeft het wel geprobeerd, maar lukte niet om zwanger te worden. TO, oftewel vrouw 3, krijgt gewoon weer dezelfde belofte. Op de eerste date...
Nee hoor, 2 kinderen bij vrouw 1, dan 2 kinderen bij vrouw 2, bij vriendin 3 (4 jaar relatie) lukte het niet om kinderen te verwekken.
Zij is vrouw nummer 4.
Stassie12 schreef:
10-04-2020 00:24
Hoezo niet? Hij is daar eerlijk over geweest. In zijn eerste huwelijk heeft hij twee kinderen gekregen en is toen gescheiden. In het tweede huwelijk weer twee kinderen en is toen weer gescheiden (was niet zijn keuze). Soms gaan dingen niet hoe je het graag wil vooral in de liefde niet. Wat er in het verleden is gebeurd wil niet zeggen dat hij zijn prioriteiten niet op orde heeft. Ik gaf aan tijdens de eerste date dat hij misschien te oud is voor mij, nou hij vond van niet dat kan toch.
Kijk Hippiemeisje!
Ik denk dat veel van die ouwe kerels nog een tweede (of derde?) leg willen om weer een jonge vrouw aan zich te binden. Soort oudedagsvoorziening. Waarschijnlijk steekt hij toch geen poot uit naar die kinderen.
Antoon69 schreef:
10-04-2020 13:14
Ik denk dat veel van die ouwe kerels nog een tweede (of derde?) leg willen om weer een jonge vrouw aan zich te binden. Soort oudedagsvoorziening. Waarschijnlijk steekt hij toch geen poot uit naar die kinderen.

Pronken!
Kijk mij eens op mijn oude dag nog een jong blaadje versieren.
En als ze dan ook nog eens zwanger van hem wordt: reuze viriel op de koop toe.
hannaa45 schreef:
10-04-2020 13:18
Pronken!
Er wordt over het algemeen vrij negatief op gereageerd door de buitenwereld (terecht). Als ik zo'n stel bij uitgaan tegenkom kruipt de man altijd een beetje weg en mijdt hij oogcontact met iedereen. Een man met een mooie/leuke vrouw van zijn eigen leeftijd is meestal een graag geziene gast.
S-Meds schreef:
10-04-2020 13:01
Oh ja mannen op leeftijd op het toilet, dat duurt uren want alles verschrompelt maar de prostaat groeit dus ze kunnen enkel nog druppelen
Ik vermaak me prima met jouw posts. Heerlijk
Ik wil niemand te kort doen, ook jullie allemaal doen jullie best, maar jij in het bijzonder gooit toch elke keer weer iets extra's in de ring
TO, buiten het hele leeftijds-issue, waarom zou jij aan zijn derde leg beginnen?? Maak het voor je toekomstige kind toch niet zo ingewikkeld met al die halfbroers en -zussen en bijbehorende moeders. Ik weet uit ervaring dat dit echt heel zwaar kan zijn.
S-Meds schreef:
10-04-2020 13:02
jij bent duidelijk geen fan
Horst had die uitgestreken smoel die hij inzette in de serie duidelijk in z'n jeugd geperfectioneerd.
Jong geleerd, oud gedaan.

Is wel met meer zo.
hannaa45 schreef:
10-04-2020 13:18
Pronken!
Dat is het onaantrekkelijke eraan ja. Haantjes. Het lijkt mij als vriendin trouwens ook niet prettig, het zijn van een trofee. Iemands ego voeden. Het zijn ook vaak mannen die perse een jongere vriendin willen. Ik kende overigens wel een ontzettend leuk koppel met flink leeftijdsverschil. Die hadden het zo leuk samen. Geen haantje en trofee. Ze kregen samen nog een baby, die is toen overleden. Heel tragisch. En een paar maanden later hij ook. Ze zit nu helemaal alleen in quarantaine, ik vind het zo intens droevig voor haar. :-(
Sjulia schreef:

Dacht jij dat alle kennis over mannen en hun streken uit de lucht komt vallen?
hannaa45 schreef:
10-04-2020 13:13
Kijk Hippiemeisje!
:woa:
Hippiemeisje schreef:
10-04-2020 13:46
:woa:
?
Sjulia schreef:
wat noem je een relatie? ik vierde onlangs mijn 30 jarige huwelijksjubileum. Alleen in een luxueus hotel in Limburg. Even weg van de echtgenoot
hope67 schreef:
10-04-2020 12:45
Mijn dochter is lesbisch, is 28 en heeft een relatie met een vrouw die even oud is als ik (53). Ik vind het verschrikkelijk ...
Wat vind je precies zo verschrikkelijk?
hope67 schreef:
10-04-2020 12:45
Mijn dochter is lesbisch, is 28 en heeft een relatie met een vrouw die even oud is als ik (53). Ik vind het verschrikkelijk ...
Viel het tegen dat ze 28 werd?
S-Meds schreef:
10-04-2020 10:59
ja smerig
Kende 'm niet maar beelddenker genoeg om hem aan mijn repetoire toe te voegen zo nu en dan...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
S-Meds schreef:
10-04-2020 13:01
Oh ja mannen op leeftijd op het toilet, dat duurt uren want alles verschrompelt maar de prostaat groeit dus ze kunnen enkel nog druppelen
Ik maak mij niet zo druk om hoe mijn leven eruit ziet als ik oud word, laat staan dat ik mij druk kan maken om hoe het leven van een ander er dan uit kan zien.
Antoon69 schreef:
10-04-2020 13:24
Er wordt over het algemeen vrij negatief op gereageerd door de buitenwereld (terecht). Als ik zo'n stel bij uitgaan tegenkom kruipt de man altijd een beetje weg en mijdt hij oogcontact met iedereen. Een man met een mooie/leuke vrouw van zijn eigen leeftijd is meestal een graag geziene gast.
Maak het jezelf maar wijs.
Sjulia schreef:
10-04-2020 13:36
Dat is het onaantrekkelijke eraan ja. Haantjes. Het lijkt mij als vriendin trouwens ook niet prettig, het zijn van een trofee. Iemands ego voeden. Het zijn ook vaak mannen die perse een jongere vriendin willen. Ik kende overigens wel een ontzettend leuk koppel met flink leeftijdsverschil. Die hadden het zo leuk samen. Geen haantje en trofee. Ze kregen samen nog een baby, die is toen overleden. Heel tragisch. En een paar maanden later hij ook. Ze zit nu helemaal alleen in quarantaine, ik vind het zo intens droevig voor haar. :-(
Ik vind het knap hoe je kan zien dat iemand zijn vriendin als trofee ziet.
S-Meds schreef:
10-04-2020 13:50
wat noem je een relatie? ik vierde onlangs mijn 30 jarige huwelijksjubileum. Alleen in een luxueus hotel in Limburg. Even weg van de echtgenoot
Je klinkt heel blij met de keuze die je gemaakt hebt.
DS1971 schreef:
10-04-2020 14:40

Mijn eigen, en in mijn wereld gedeelde minachting voor dit soort mannen kan inderdaad een tol spelen ja.
DS1971 schreef:
10-04-2020 14:40
Vertel.
DS1971 schreef:
10-04-2020 14:41
Ik vind het knap hoe je kan zien dat iemand zijn vriendin als trofee ziet.
Waarom voel jij je continu zo ontzettend aangesproken? Je blijft jezelf/oude bokjes maar verdedigen. Blijf toch gewoon uit dit soort discussies als je het niet kan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven