Ouders ruzie...

09-07-2019 23:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal,
Mijn ouders hebben nu ruzie. Mijn vader kwam erachter dat mijn moeder vreemd gaat/ is gegaan.

Mijn vader weet het wachtwoord van mijn moeders telefoon, en ging in de appjes kijken. Mijn moeder heeft dus een soort relatie met die man waarmee ze appt en blijkbaar spreken ze soms af. Ik heb net met mijn vader gesproken, die zegt dat mijn moeder verliefd op hem is. We gaan binnenkort verhuizen, en over een week gaan we naar Indonesië dus het komt allemaal niet zo goed uit. Ik hoorde mijn vader vanmiddag schreeuwen: "het is over en uit" en dat soort dingen... mijn moeder geeft eigenlijk alleen mijn vader de schuld, dat hij in haar Whatsapp heeft gekeken. Wat moet ik doen😓
Niets.
Dit is tussen je ouders.

Dikke knuffel voor je.
Heb je nog broers of zussen? Kunnen jullie of kan jij morgen mss naar familie zodat je ouders ruimte hebben om te praten?
Nope
Wat een ontzettend vervelende situatie! En het stomme is: jij kan helemaal niets doen. Het is niet jouw schuld, niet jouw verantwoording en hoewel je er middenin zit sta je er toch ook weer helemaal buiten.
Het enige wat je zou kunnen doen is je ouders vragen om jou ook buiten de ruzies te houden.

He bah wat een situatie. Heb je een goeie vriendin of misschien familie waar je naar toe kan en even kan spuien? Dat je jezelf echt even helemaal uit de situatie kan halen.

Je ouders zullen hier samen uit moeten komen.
Wat een nare situatie. Heb je een broer of een zus of wellicht een oom of een tante om mee te praten.
Hoe oud ben je?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ach to.. hele dikke knuffel :hug:

Eens met al het bovenstaande, ik hoop dat je iemand hebt waarmee je goed kan praten. Heel veel sterkte!
Joe.
Hoe gaat het? Heb je een beetje kunnen slapen?
Wat naar zeg!

:hug:
Kun je dit met je opa en oma of een lieve tante bespreken? Als ze je er door hun geschreeuw toch bij betrekken dan mag jij dat ook delen met familie, jij hebt ook verdriet en steun nodig en misschien even uit logeren soms.
Heb je een goede vriendin die jou kan steunen en waar je mee kunt appen?
Wat naar voor je TO. Als je een fijne mentor hebt op school, of een huisarts die je aardig vindt, kun je ook altijd hen vragen of ze even willen praten. Zij houden wat je met ze bespreekt ook geheim, dus dat kan fijn zijn om je hart even te luchten. En hier schrijven kan ook natuurlijk.

Heel veel sterkte, wat super rot voor je. Als de sfeer thuis je erg in de weg zit kun je misschien ook kijken of je bij familie of een vriendin kunt gaan slapen.
Wat naar zeg...
Ik vind het knap van je dat je neutraal lijkt te blijven. Blijf dat vooral doen. Ga geen kanten kiezen en laat je daartoe ook niet overtrekken door een van je ouders. Blijf er verder buiten. Dit is iets dat ze samen op moeten lossen.
Heel veel sterkte.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte. :hug:

Wat sneu zeg dat je dit mee moet maken....
:hug: sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven